Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburátor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5800 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Wena [ 1.8.07, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor |
Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? |
Autor: | Radic [ 1.8.07, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor |
Wena píše: Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? a zcehopak je ten "novej" karbec co mas od manika co to pichl do stromu? |
Autor: | spartra [ 1.8.07, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor |
Wena píše: Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? jestli je stejnej netřeba |
Autor: | Jiri [ 1.8.07, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
neprehazoval bych nic... dal bych ho tam tak jak je |
Autor: | Wena [ 2.8.07, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem zapoměl napsal že je ze 135 právě TAm musí být náký rozdíl 43 a 46 kw neudělají jenom rozdílné písty musí tam jít aji víc štávy???? |
Autor: | cyz [ 2.8.07, 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě to pojede, možná bude trochu línější (pokud tam vůbec jsou jiné trysky, to si nejsem jistý) ale spíš to ani nepoznáš, maximálně bude nižší spotřeba což nikdy není na škodu. Měl jsem na Š130 karburátor ze 105, sice to nejelo tak jak bych si představoval ale zase byla luxusní spotřeba, dalo se jezdit i pod 6l/100km což je na 130 docela dobrý výkon. Jak moc velkou spotřebu to má? |
Autor: | Jiri [ 2.8.07, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
mozna take zalezi konkeretne z jakeho roky vyroby ten karburator je... mohou tam byt nejake zmeny ale kdyz ho tam das tak jak je tak nic nepokazis ... az pokud ti to nepojede tak pak bych to resil.. a taky vysoka spotreba nemusi byt nutne karburatorem |
Autor: | cyz [ 2.8.07, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: mozna take zalezi konkeretne z jakeho roky vyroby ten karburator je... mohou tam byt nejake zmeny ale kdyz ho tam das tak jak je tak nic nepokazis ... az pokud ti to nepojede tak pak bych to resil.. a taky vysoka spotreba nemusi byt nutne karburatorem Spotřeba právě aspoň v případech se kterýma jsem se setkal vůbec nebyla karburátorem. Wena: Akorát si teď nejsem jistý jestli 135 sedí na 136kové sání, to je pokud vím úplně jiné (i u karburátorových verzí), takže na to pozor. ad. spotřeba: Co takhle vzduchvý filtr, membrána v karburátoru, možná těsnost sání a podtlaku k brzdám, svíčky....už mě nic dalšího nenapadá |
Autor: | Jiri [ 2.8.07, 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
o rozdilu v sani nevim...... mam za to ze jsou stejne... jaky by tam mel byt rozdil.... |
Autor: | cyz [ 2.8.07, 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak možná u karburátorů budou stejné (maximálně bude rozdíl mezi jikovem a pierburgem) ale u mono-motronicu je u 40kw a 50kw jiný filterbox |
Autor: | Radic [ 2.8.07, 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA |
Autor: | michalkatka [ 3.8.07, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radic píše: v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA Favorit karburátory sú totožné, líšia sa iba v 2 tryskách pre 135 a 136, rozdielne klapky aj sacie majú BMM 40kW a BMM 50kW.... |
Autor: | ferrari [ 9.8.07, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radic píše: v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA Nooo, nechcem urážať, ale asi sa veľmi nevyznáš ani v motore na správnej strane...nie je tam rozdiel v žiadnych difúzoroch, rozdiely sú iba v 1 či 2 tryskách.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |