Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Problem s karburatorem https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5804 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ježour [ 2.8.07, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | Problem s karburatorem |
Cus. Mam problem s karburatorem. Na svym favu jsem zamenil puvodni pierburg za tatru 613 a od te doby to jede divne. Kdyz pridam plyn v nizkych otackach tak se to zacne dusit a az po chvili to zacne jet. Kdyz je to studeny tak to jeste navic strili zpatky do karburatoru. Zajimavy je, ze kdyz tomu poradne slapnu i vnizkych otackach tak to jede normalne ale pouze kdyz je to ohraty. Poradite mi nekdo pls co s tim. |
Autor: | septim [ 2.8.07, 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
samozrejme ze ti to nejde v nizkych otackach, kd si dal velky karburaor na maly motor. Tatra ma 2 kab, teda na 1 vychadza objemcca 1,75L objemu motora a ty mas max 1,3. Teda v nizkych otackach je slaby podtla= nizka prietokova rychlost v difuzoroch a preto to ide zle. Bud daj naspät orogo alebo to stale vytacaj. Je to vhodne na motory s ostrou vackou, kt maju vysoky volnobeh, okolo 2000ot/min a stale sa tocia. Neni to dobre na seriu. |
Autor: | Ježour [ 2.8.07, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je mi jasny že na sezriovym motoru to nepojede. Ja ma vacku 280/280 a cetl sem v clanku o karburatorech ze serie staci tak do 5000ot. a pak je vhodnejsi vzit pierburg z opla anebo tatru. Tak sem vzal tatru. Spis bych chtel poradit jak to vyladit, jestli tim ma nekdo naky zkusenosti atd. To ze to pojede kdyz to budu tocit anebo dam zpatky LEKR to vim taky. Ale diky |
Autor: | ferrari [ 9.8.07, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, neviem, mne ide podobne EDSR 120 na Favo motore - pokiaľ prudšie pridám plyn, motor sa dusí a po pár okamihoch začne ísť...toto isté mi robilo aj s SEDR130 a SEDR120...takže u mňa to nebude malým primerom difúzora, ale niečím iným... ...jednoducho výkonová diera po prudšom pridaní plynu... |
Autor: | michalkatka [ 9.8.07, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: no, neviem, mne ide podobne EDSR 120 na Favo motore - pokiaľ prudšie pridám plyn, motor sa dusí a po pár okamihoch začne ísť...toto isté mi robilo aj s SEDR130 a SEDR120...takže u mňa to nebude malým primerom difúzora, ale niečím iným... ...jednoducho výkonová diera po prudšom pridaní plynu... na objem a pružnosť favomotora je v tomto prípade slabá akceleračná pumpička... |
Autor: | Drak [ 9.8.07, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak zkus přidat množství paliva na akcelerační pumpičku, je tam škrtící šroubek. Neřeknu ti ale přesně kde, 613 sem viděl naposled někdy před deseti rokama, musíš pohledat. A to střílení - zkus si pohrát s předstihem, zkusil bych ho trochu zmenšit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |