Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5859
Stránka 1 z 1

Autor:  autostar [ 6.8.07, 11:11 ]
Předmět příspěvku:  TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)

Popis závady: motor zrazu nejde natočiť,príp. cuká,nejde do otáčok, všetko ostatné sa zdá byť vporiadku. Auto prešlo na lane všetky servisy v okruhu 20km a skončilo v mojej dielni.

Jedno z možných riešení: po diagnostike akčných členov(všetko bolo bez závad) zostal skontrolovať prívod paliva. Čerpadlo bzučalo a zdalo sa bezchybné.
Kontrola prívodu: rozpojiť trubku od hadičky pri torpéde-prívod do zmiešavača. Vložiť tam ručnú pumpu na prečerpávanie paliva ( hoc aj AC pumpu z čohokoľvek, len aby to potiahlo z nádrže ). Párkrát zapumpovať aby vznikol tlak.
Auto štartovať. Ak motor na chvíľu naskočí-vymeniť bez debaty čerpadlo v nádrži aj keby to staré ťahalo benzín!
Samozrejme palivový filter nesmie byť zanesený.

Tento tip je pre tých, ktorí majú ten problém, neodpisujte správy tipu:" Nič nové, som majster sveta." Do budúcna to bude častá závada, nielen FA.

Autor:  michalkatka [ 6.8.07, 11:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)

pri štartovaní hádže iskru?

nie - VN časť, káble, sviečky palec indučka (VN trafo), ah by bol vadný hallov snínač to by sa ukázalo na diagnostike.

áno - vstrekovač strieka benzín pri štarte?

áno - (do sania medzi vstrekovač a klapku strčiť servítku 5s šrartovať a keď je mokrá motor musí ísť )

nie - dostáva vstrekovač impulzy s RJ? (pripojiť slabú žiarovku a pri štartovaní sa akoby nažhavila)

ano - vadný vstrekovač

nie - skontrolovať kabeláž, kontakty... (ak RJ nedáva impulzy vstrekovaču to by malo byť v pamäti závad že prečo)

Autor:  autostar [ 6.8.07, 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)

Pozor na Hall senzor, ten vykazuje chybu aj pri motore(BMM) ktorý akurát nebeží, aj keď je vporiadku.

Autor:  cyz [ 6.8.07, 13:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)

autostar píše:
Popis závady: motor zrazu nejde natočiť,príp. cuká,nejde do otáčok, všetko ostatné sa zdá byť vporiadku. Auto prešlo na lane všetky servisy v okruhu 20km a skončilo v mojej dielni.

Jedno z možných riešení: po diagnostike akčných členov(všetko bolo bez závad) zostal skontrolovať prívod paliva. Čerpadlo bzučalo a zdalo sa bezchybné.
Kontrola prívodu: rozpojiť trubku od hadičky pri torpéde-prívod do zmiešavača. Vložiť tam ručnú pumpu na prečerpávanie paliva ( hoc aj AC pumpu z čohokoľvek, len aby to potiahlo z nádrže ). Párkrát zapumpovať aby vznikol tlak.
Auto štartovať. Ak motor na chvíľu naskočí-vymeniť bez debaty čerpadlo v nádrži aj keby to staré ťahalo benzín!
Samozrejme palivový filter nesmie byť zanesený.

Tento tip je pre tých, ktorí majú ten problém, neodpisujte správy tipu:" Nič nové, som majster sveta." Do budúcna to bude častá závada, nielen FA.



Zvláštní že nic neukázala ta diagnostika. To ruční čerpadlo moc nepomůže, elektrické na BMM má tlak 100kPa, ruční AC pumpa jenom několik kPa...nevím jestli by to fungovalo. V paměti taky nic nebylo? Zkoušel jsi měnit víčko od rozdělovače? Dál už mě napadá jenom voda v benzínu. Ale to už asi všechno někdo zkoušel. Odpoledne určitě přispěje někdo z odborníků, např. Miloš, ten určitě bude vědět :)

Autor:  Kristensen [ 6.8.07, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.

Autor:  cyz [ 6.8.07, 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.

Autor:  slovacek.milos [ 6.8.07, 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl u BMM taková funkce není, tlak paliva se měří vřazeným tlakoměrem nebo osciloskopem přes převodník a údaje na konkrétní vůz vyčteš z autodat a ještě musíš dělat zkoušku dodaného množství dáš nové čerpadlo jen válec, filtr a bude to dodávat třeba čtvrtinu, protože budeš mít zanesené sítko v koši s čerpadlem miloš

Autor:  cyz [ 6.8.07, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl u BMM taková funkce není, tlak paliva se měří vřazeným tlakoměrem ne osciloskopem přes převodník a údaje na konkrétní vůz vyčteš z autodat miloš


Jo, pravda...už jsem se díval do literatury...

edit: BTW. autodata nemám, kde bych to vzal....já opravuju škodovky maximálně pár známým za naturálie nebo nějako drobné - takhle na autodata nevydělám :) leda že by se daly nějak cracknout. Mě musí stačit dílenská příručka v PDF :D kterou na favority eště k tomu nemám kompletní

Autor:  Kristensen [ 6.8.07, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl

Autor:  Kristensen [ 6.8.07, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

hups jsem pomalej :lol:

Autor:  Kristensen [ 6.8.07, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

No jo ale teď na to koukám on se neptá čím to je on nám radí, kdyby náhodou nastal problem :roll:

Když už jsme u toho já měl taky tady jedno takový podobný auto, majiteli to chcíplo, natočil ujel 500m a zase to chcíplo, na místě na to člověk mohl šlapat jak chtěl a vše v pohodě, ale stačilo ujet 500-1000m a bleeeeee. Taky palivový čerpadlo :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 6.8.07, 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

kontrola akčních členů, v některé řj máš naprogramované třeba jen jeden ační člen spínač nádobky s aktivním uhlí a dál nezjistíš nic, protože bys to musel umět nakodovat, a co měřené hodnoty jsou tam dvě čidla teploty, nehlásí ti to do řj na sání teplotu -49?, býva jen špatný kontakt vysuneš nasuneš a máš správnou telotu 85 miloš

Autor:  slovacek.milos [ 6.8.07, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
No jo ale teď na to koukám on se neptá čím to je on nám radí, kdyby náhodou nastal problem :roll:

Když už jsme u toho já měl taky tady jedno takový podobný auto, majiteli to chcíplo, natočil ujel 500m a zase to chcíplo, na místě na to člověk mohl šlapat jak chtěl a vše v pohodě, ale stačilo ujet 500-1000m a bleeeeee. Taky palivový čerpadlo :lol:


já jsem na to přišel taky až na popáté co jsem to četl miloš

t

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/