Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
životnost motoru 136B https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5892 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cyz [ 8.8.07, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | životnost motoru 136B |
Docela by mě zajímalo, jestli jaký má vliv na motor Formana má když s ním jezdím neustále kolem 3 000ot/min +-500, docela často ho vytočím na 4tis. (předjíždění, táhlé kopce). Dávám tam olej Mobil Super S 10W40, ale jestli to na tento motor není moc...přecijen nevím jestli ta koncepce není spíš pro nižší otáčky, navíc si nedělám velké iluze o kvalitě použitých materiálů. |
Autor: | Drak [ 8.8.07, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všeobecně každýmu motoru vadí konstantní otáčky, pro delší životnost, ale vyšší spotřebu je potřeba motor využívat v co největším rozumným rozsahu otáček (nemyslím vytáčet do takovýho fofru, že by radši vyskočil a auta). Nejvíc trpí morory na různých agregátech, kde se točí pořád stejně, takový motory vydrží tak 1500 motohodin a je po nich jak po žabě. Záleží co preferuješ, jestli životnost motoru, nebo spotřebu, nebo kompromis. Při rozumným zacházení by měl motor vydržet 250.000 - 300.000 km edit: Samozřejmě až při provozní teplotě, studenýmu motoru zase vadí vyšší otáčky a okamžitá zátěž, nejvíc na to trpí ropáky, ale i benzínu to moc dobře nedělá. |
Autor: | Nepér [ 8.8.07, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě to musíš občas protočit a občas jet po rovince na 4ku na 1500 otáček |
Autor: | cyz [ 8.8.07, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pod 2000 otáček ten motor vůbec nezatěžuju, občas to vytáčím (rozhodně s tím nejezdím jako s autobusem). Jde mi spíš o to jaké vytáčení běžně ten motor vydrží při provozní teplotě. |
Autor: | roman heller [ 8.8.07, 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Prostě to musíš občas protočit a občas jet po rovince na 4ku na 1500 otáček Tak nevím jak bych to udělal když mám volnoběh 2500 otáček...... |
Autor: | cyz [ 8.8.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
roman heller píše: Nepér píše: Prostě to musíš občas protočit a občas jet po rovince na 4ku na 1500 otáček Tak nevím jak bych to udělal když mám volnoběh 2500 otáček...... Ty tam ale předpokládám skoro nemáš setrvačník |
Autor: | Jarda S. [ 8.8.07, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Ty tam ale předpokládám skoro nemáš setrvačník to je nepotřerbnej kus železa |
Autor: | slovacek.milos [ 8.8.07, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud pojedeš na dobrý olej s ročníma výměnama a max 10000 km, tak jede cokoliv do nekonečna, jeden myslivec mi tu dokázal na škoda 100 400000 km druhé rozvody, je první majitel, no mimo obor mého chápání, u stovky jsem zažil nejvíce 200000 na castrol 5 W z tuzexu vložky OK ale stírací kroužky byly ojeté miloš |
Autor: | DRYVER [ 8.8.07, 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
No kdyz to obcas protocis kratkodobe skoro k cervenymu policku taky se nic nestane ale motor musi byt zahraty a nesmis to delat porad samozrejme |
Autor: | roman heller [ 10.8.07, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: No kdyz to obcas protocis kratkodobe skoro k cervenymu policku taky se nic nestane ......... UPS....... ...tak tam u toho červenýho políčka mi to jede nejlíp... |
Autor: | Kachnis [ 11.8.07, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
to by me teda zajimalo, jakej ma zivotnost motor LS, kdyz beha vetsinou 3500-5500t..sem tam kolem 3000 a taky 6000..pouze po meste nevytacenej...konkretne mam namysli svuj motor |
Autor: | Kristensen [ 12.8.07, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: to by me teda zajimalo, jakej ma zivotnost motor LS, kdyz beha vetsinou 3500-5500t..sem tam kolem 3000 a taky 6000..pouze po meste nevytacenej...konkretne mam namysli svuj motor neboj se určitě vydrží dlouho, lepší než s ním jezdit do 2000,- to dokáže odejít i za 10 000 km hlavně favorit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |