Autor |
Zpráva |
Papík
Příspěvky: 3 Bydliště: Mexiko
|
Problém s teplím startem
Mazdárek borci.Prosimvás potřeboval bych poradit.Mám Škodovku 105 s fáčkovim motorem.Jenže to má jeden háček.Když je teplej a někde dlouho stojim(např.u obchodňáku) tak ji nemůži natočit.Aš za dobu chytne a potom běží v pohodě.Zkoušel sem ho zahřátého vypnul a hned zkusil nastartovat a v pohodě,ale jak stojí díl tak není možno ho probudit.Předstih je seřízenej podle pal testeru,takže myslí že jue dobrej.Zkoušel sem měnit karburátory,rozdělovač,svíčky,cívku,no pořád to samé.Už si nevím rady.Tak vás prosim jestli máte někdo podobnou zkušenost jestli by jste mi mohli poradit.Nebo aspoň nakopnout v čem by to mohlo bejt.Zatim zdarec
|
10.8.07, 22:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Prohly viko karbu (i tech dalsich) nebo spatne serizeny. Kazdopadne teplej motor se startuje s plynem na podlaze, ten se pusti jak to chytne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.8.07, 22:35 |
|
|
Papík
Příspěvky: 3 Bydliště: Mexiko
|
No jasně to sem všechno zkoušel jestli není prohlé,to se zdálo být dobré,ale jako zajímavé je že na jinejch motorech co sem zkoušel předělat karbec do originál favoritů to jde bez problénu ale v tom mim né a né.No a seřizoval sem to podle knížky a to se nedalo to nebylo možno rozjet.Tka sme to seřídili s mistrem ve škole a dobré no až na ty starty..to mě nejvíc štve
|
10.8.07, 22:42 |
|
|
Papík
Příspěvky: 3 Bydliště: Mexiko
|
No jasně to sem všechno zkoušel jestli není prohlé,to se zdálo být dobré,ale jako zajímavé je že na jinejch motorech co sem zkoušel předělat karbec do originál favoritů to jde bez problénu ale v tom mim né a né.No a seřizoval sem to podle knížky a to se nedalo to nebylo možno rozjet.Tka sme to seřídili s mistrem ve škole a dobré no až na ty starty..to mě nejvíc štve
|
10.8.07, 22:42 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
nastavenie karburatora (prilis bohata zmes) popripade blbo nastavena hladina v plavakovej komore?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.8.07, 10:32 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
zkus stahnout bohatost a favoritackejm motorus co mam ja zkusenosti slusi spis predstih 7 stupnu.
|
11.8.07, 16:42 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal...
|
17.8.07, 13:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
venca.m píše: Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal...
To je blbost, kdyz napumpujes plynem teplej motor tak ho uchlastas, proto seslapnout a drzet aspon do pulky. Jinak kazdy auto chce svoje a je potreba to najit
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.8.07, 13:33 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
To přechlastám jenom když pumpuju před tím než začnu startovat...Když máš stříkačku,tak prý jenom sešlápnout,ale popravdě u tatovy felicie pomáhá taky jenom pumpování (divné). Můj favorit 136 (88) musíš začít startovat, a při druhém otočení prřidat plyn a vždycky chytne. Když to neudělám,tak pak musím startovat tak 5 - 8s a pumpovat. Když sem na začátku zkoušel dát plyn na zem,tak sem pak musil roztláčet Ale jinak kámoši se škodovkama taky pumpujou...
|
17.8.07, 13:48 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Matthes píše: venca.m píše: Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal... To je blbost, kdyz napumpujes plynem teplej motor tak ho uchlastas, proto seslapnout a drzet aspon do pulky. Jinak kazdy auto chce svoje a je potreba to najit
Recht
|
17.8.07, 14:40 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
sem měl stejnej problém,laboroval jsem s plynem a nic,pak jsem pučil auto kámošovy,ten měl papíry sotva tejden,začal startovat na volnoběh a krásně to chytlo-takže to nakonec vyřešil a utřel mě
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
17.8.07, 14:50 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
barton píše: sem měl stejnej problém,laboroval jsem s plynem a nic,pak jsem pučil auto kámošovy,ten měl papíry sotva tejden,začal startovat na volnoběh a krásně to chytlo-takže to nakonec vyřešil a utřel mě
jo to je pravda, starter sa toci na fave za tepla obcas dlho, clovek sa boji ho vypnut ze to nenaskoci ale staci startovat sekundu a hned vypnut starter, samozrejme plyn na podlahe, zarucene to pojde
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.8.07, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|