Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Žere olej https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5920 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Serifus [ 10.8.07, 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | Žere olej |
Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte??? EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10... |
Autor: | Vít [ 11.8.07, 06:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkuste dát do motoru pěnu, třeba bude dobrá i tam |
Autor: | Martin [ 11.8.07, 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, taky mě to napadlo. Normálně ji nastříkej mezi pístní kroužky a co proteče škvírou ořízni. Dál ještě trochu dej nad každý vodítko. Udělá to takovou krásnou hrudku a trocha zateče i do vůle mezi dříkem a vodítkem a bude to sloužit jako perfektní gufero. Myslím, že po této úpravě klesne spotřeba oleje na neměřitelné množství. |
Autor: | Serifus [ 11.8.07, 09:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někdo je tu ftipnej Nicméně dotaz je vážnej. Až k smrti |
Autor: | Serifus [ 11.8.07, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikdo nic???? |
Autor: | Jarda S. [ 11.8.07, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
vyndej svíčku a foukni tam pěnu |
Autor: | ventYl [ 11.8.07, 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: Někdo je tu ftipnej :lol: :lol: :lol: :lol: Nicméně dotaz je vážnej. Až k smrti :oops: :roll: sa ti ta svoja serioznost vracia :)))) |
Autor: | Kachnis [ 11.8.07, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
sa ti ta svoja serioznost vracia )))[/quote] ne asi |
Autor: | Kachnis [ 11.8.07, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak montazni pena na ventily je asi blbina spis bych vzal vazelinu A00 a vycpal bych ji viko ventilu |
Autor: | Matthes [ 11.8.07, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych tam dal medvedi hovna |
Autor: | Serifus [ 11.8.07, 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu. :evil: |
Autor: | deekay [ 11.8.07, 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu. napriek nasim radam ktore si ignoroval a spravil si po svojom a viedol tak niekoho k znizeniu bezpecnosti vodiaca daneho vozidla ako aj ludi v cestnej premavke a TY od NAS ocakavas serioznost???? nic proti tebe nemam ale obcas nad tou nezodpovednostou rozum zastane, to je jedno ze to robis niekomu inemu ale uz len odporucit nieco take... a este ze sme FEI obaja ... |
Autor: | slovacek.milos [ 12.8.07, 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žere olej |
Serifus píše: Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte??? EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10... dělá se to tak, že gufera ventilů se mění přímo na motoru bez demontáže hlavy a když to nepomůže leze se do hlavy a pístních kroužků, pak je to těžké jsou motory kde to pomůže a taky motory kde to je za 30000 ještě horší a pak volba pístních kroužků jestli orginál, do vyjetých motorů, lamelové a podobně to je nejlépe sehnad někoho kdo s takovým motorem má konkrétní zkušenosti, já jsem měl nedávno mazdu 2000 hulila že nebylo vidět a z výfuku stříkala olejovo čená směs, přes soboru a neděli jsem měl udělat zázrak, na benzince v JZD jsem koupil SMT oil tretment a spolu s novým olejem bylo během půl hodiny dokouřeno má za sebou už 1500 km a nehulí miloš |
Autor: | Serifus [ 12.8.07, 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: Serifus píše: Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu. napriek nasim radam ktore si ignoroval a spravil si po svojom a viedol tak niekoho k znizeniu bezpecnosti vodiaca daneho vozidla ako aj ludi v cestnej premavke a TY od NAS ocakavas serioznost???? nic proti tebe nemam ale obcas nad tou nezodpovednostou rozum zastane, to je jedno ze to robis niekomu inemu ale uz len odporucit nieco take... a este ze sme FEI obaja ... FEI? Co to? Jaký rady? Já se na nic neptal. Pokud jde o to Fávo, tak jsem udělal, co jste řekli. Napatlal jsem tam sklo-tmel. Jestli jde teda o to Fávo. Jinak nevim, jak by kus pěny snížil bezpečnost už tak dost nebezpečného auta. Btw... můžeš mít auto, jak chceš bezpečný. Pojedeš připoutanej. Narazíš v cca 80 km/h. Nic se ti s autem nestane. Vypadáš v klidu. Jenže máš štípnutou aortu a vykrvácíš hned, nebo v lepším až na sále. Takže kdo jede víc, než 80, tak je potencionální sebevrah. A za to pěna nemůže. Nemůžeme se kruci z tohohle pitomýho OT vrátit na můj dotaz, prosím??? |
Autor: | Serifus [ 12.8.07, 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žere olej |
slovacek.milos píše: Serifus píše: Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte??? EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10... dělá se to tak, že gufera ventilů se mění přímo na motoru bez demontáže hlavy a když to nepomůže leze se do hlavy a pístních kroužků, pak je to těžké jsou motory kde to pomůže a taky motory kde to je za 30000 ještě horší a pak volba pístních kroužků jestli orginál, do vyjetých motorů, lamelové a podobně to je nejlépe sehnad někoho kdo s takovým motorem má konkrétní zkušenosti, já jsem měl nedávno mazdu 2000 hulila že nebylo vidět a z výfuku stříkala olejovo čená směs, přes soboru a neděli jsem měl udělat zázrak, na benzince v JZD jsem koupil SMT oil tretment a spolu s novým olejem bylo během půl hodiny dokouřeno má za sebou už 1500 km a nehulí miloš Sláva! Miloš nikdy nezklame!! Děkuju! Btw... co je to SMT oil tretment :?: |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |