Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

EDSR 120LS
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5928
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 11.8.07, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  EDSR 120LS

mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky

Autor:  Martin [ 11.8.07, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Neporadím ti, ale měl bych dotaz. Je ta úprava karburátoru na plyn znát?

Autor:  Kachnis [ 11.8.07, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

jasny :) kdyz ti pujdou vymontovat klapky mas to v cajku a jesli ne jako me, zabijes peknejch par hodin,ale stoji to za to , jo nesmis probrousit az ven :) musis trenovat na nejakym mrtvym karbu :-)

Autor:  Kachnis [ 11.8.07, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

ale hlavne mi nekdo poradte.... ROMANE, ty zavodniku, na Tebe ja spoleham nejvic :-)

Autor:  Jarda S. [ 11.8.07, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
ale hlavne mi nekdo poradte.... ROMANE, ty zavodniku, na Tebe ja spoleham nejvic :-)


odpovim za něj :

dej tam dabl solexi :lol: :lol:

Autor:  Kachnis [ 11.8.07, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

odpovim za něj :

dej tam dabl solexi :lol: :lol:[/quote]

radsi pockam na Romana :wink: :wink:

Autor:  spartra [ 11.8.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

moj byla 29 51 sedr difuzry 23 -26 trysky 120 - 200 145 - 160, jasko jelo to,spotřeba neměřená,později odšli osičky :roll:
jezdím klasickej 120 sedr 20 - 24 až bude čas budu ho muset předělat na 22- 26, jinak momentálně přtryskován na ls

Autor:  Martin 007 [ 11.8.07, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Na kolik maximálně a jaký trysky by ste mi doporučili na SEDR 130 ???

Myslim jako když ted mam 22 24 jesi zvetsit na 23 26 nebo i vic ???

Autor:  ferrari [ 17.8.07, 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: EDSR 120LS

kachnis píše:
mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky


Já si myslím, že tie trysky musia byť väčšie, pretože väčší difúzor znamená menšie prúdenie vzduchu - na 1. komoru by som dal min. 115 a na druhú aspoň 145 (aj viac, ak máš...). myslím, že aj 130 tka má v prvej komore 115...a to má difúzor 22...jednoducho kukni osadenie 130 tky a daj o niečo väčšie trysky...

...pozor, to som iba teoretizoval, lae za vyskúšanie veľa nedáš...

...ozaj, nedáš článok na techweb, ako prebehnúť tie difúzory? Alebo aspoň krátky návod - dík!

Autor:  Kristensen [ 17.8.07, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl karbec 20/24 a osadil jsem ho triskama 105/145 a vzdušníky 190/160 to vše na fávo motoru s úpravama a na lehkou nohu to jelo za 6,5/100 ale taky to umělo jet i za 15/100 ale zase to teda jelo.

Autor:  Kachnis [ 21.8.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

tryska 105???? me to nebehalo poradne ani se 110kou..

Autor:  ferrari [ 22.8.07, 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já měl karbec 20/24 a osadil jsem ho triskama 105/145 a vzdušníky 190/160 to vše na fávo motoru s úpravama a na lehkou nohu to jelo za 6,5/100 ale taky to umělo jet i za 15/100 ale zase to teda jelo.


ja som mal na Favo motore 20/24 s tryskami 110/145 (vzdušníky sériové - asi 190/160) a bola to pekná bieda...EDSR 22/23 s tryskami 110/145 (vzdušníky neviem) a je to o 100-300% lepšie...

na 110 LS som testoval 20/24 s tryskami 112/145 a vzdušníkmi 190/160 a žralo to ca 10 l voči pôvodným 7,5 l (trysky 108/145)

Autor:  patrik-hp [ 22.8.07, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: EDSR 120LS

kachnis píše:
mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky


Já nevím,ale tou spotřebou si asi nepomůžeš...Proč na sytiči je taková díra?Tys měl problém v zimě se startováním?Je to akorát na peněženku,páč ten tvůj pepa ani tak bohatou směs nepotřebuje,aby jel. :D :wink: Nemáš závodní motor,kterej to vyžaduje a kterej má sponzora. :wink: Ten tvůj to ani nenasaje tak,aby to mělo nějaký rozdílný efekt. a smysl.Ty ty koně chceš uchlastat a né jim dát napít během zátěže :wink: Jinak laboruj,samozřejmě i se vzdušníkama,ale markantní rozdíl asi poznáš akorát v peněžence. ... :cry: :wink:

Autor:  Kachnis [ 22.8.07, 18:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: EDSR 120LS

uz to neresim :) az sezenu trysku vetsi nez 135, tak jeste ji zkusim zamenit za 145 a vic nic...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/