Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 13:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Karburator - prehodenie vik 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek Karburator - prehodenie vik
Zdravim, moj Ruprt ma motor zo 120 a karburator povodny EDSR 443 751 292 500 cize montovany po oktobri 1979, ktory akosi pri sytici naplno otacky hadze ake chce... Dostal sa mi do ruky SEDR karbec 443 751 293 100, teda povodne pre 105ky, ale rozhodne je novsieho data, len ... ma strhnuty zavit na srob sania. Je mozne prehodit viko z povodneho EDSRka na SEDR, alebo je to total nezmysel? Da sa pripadne ten strhnuty zavit nejako spravit, alebo lepsie zhanat nove viko na SEDR?

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


13.8.07, 22:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
větší závit, steft, nebo provrtat a dát šroub naopak, nebo dát pružinu zboku jak u emka miloš


14.8.07, 06:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
EDSR víko nesmí na SEDR spodek.

Na ten šroub se vybodni, akorát prohejbá víko. Filtr box chyt po straně dvěma pružinama (delší ze zadních brzd) a je to :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.8.07, 07:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Přesně tak EDSR víko na spodek SEDR a SEDR víko na spodek EDSR nemá co dělat, sice to pojede, ale ne tak jak by mělo a ani to nikdy nenaladíš. Jinak ten strženej závit ani neopravuj a dej z boku venku pružinu, vsadím se že máš to víko prohnutý další chyba. Jak se někdo šťourá v karbci (třeba ho jen čistí) a nepředělá to hned na pružinu tak bych za to přerážel ruce, protože každej jak je aktivní a nezná to tak ten šroub dorve a pak to dopadá tak jak dopadá

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.8.07, 07:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Vdaka za reakcie, takze ten zavit asi robit nebudem a skusim zohnat iny... Nemate niekto fotku, ako je to prichytene tymi pruzinami?
Alebo teda link na foto.. Vdaka.

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


14.8.07, 08:40
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Foto zrovna nemam, ale je to jednoduché :wink:

V sacím potrubí jsou dvě díry se závitem M6 do kterých se dávájí šrouby co drží plech hadice předehřívání vzduchu. Ty nahradíš delšími s kontramaticemi a za tu část mezi hlavičkou a kontramatkou zahákneš jeden konec pružiny a druhý za pomoci kombinaček přetáhneš přes rantl filtrboxu :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.8.07, 09:06
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.

Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru :oops:

Obrázek

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.8.07, 09:13
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
nejlepší pružiny jsou ze zadních brzd 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.8.07, 09:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
Dik, tak toto by som zvladnut mohol :D My sme zatial pritiahli sanie drotom ku karburatoru a ako tak to drzi. Podarilo sa mi zohnat ale dalsi karburator, ale z toho cislovania som jelen - Obrázek.
Chyba mi tam posledne sestcislie a z tych poslednych nul nezistim nic.
Tabulky seriovych cisel:

http://www.tsc-swing.sk/karburatory.jpg

http://www.tsc-swing.sk/karburatory01.jpg

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


14.8.07, 10:09
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na tom karbu bylo měněný víko za nový a na nový víka už čísla nerazí :wink:

já to mam taky takhle

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.8.07, 10:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada! :twisted:

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


14.8.07, 10:40
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Ruprt píše:
To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada! :twisted:


difuzory, možná trysky, pokud nejsou měněný, ekonostat

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.8.07, 11:38
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja jen k tomu uchyceni ... Ty pruziny se mi moc nelibej, tak sem si pohral s nozickama filterboxu a vyskou karbu (vic pertinaxovych podlozek - 2) a hle nejsou problemy s ohybanim vika, samozrejme pokud to neutahuje nejaky hotentot ... musi se lehce, jen tak tak aby guma dotesnila na viko karbu ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.8.07, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 53
Bydliště: Trnava, SR
Příspěvek 
No tak sme nahodili dnes ten karburator bez cisla, mierne vycistili a tak...a nastavili 800 otacok na volnobeh..a zrazu v priebehu jazdy vybehnu otacky na 1700 a drzia. Sytic dole, volnobeh na krizovatke a my na 1700 otacok. Nenapada vas, co by to mohlo robit? Vdaka.

_________________
Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120 :D


14.8.07, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.07, 17:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz