Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburator - prehodenie vik
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5957
Stránka 1 z 3

Autor:  Ruprt [ 13.8.07, 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Karburator - prehodenie vik

Zdravim, moj Ruprt ma motor zo 120 a karburator povodny EDSR 443 751 292 500 cize montovany po oktobri 1979, ktory akosi pri sytici naplno otacky hadze ake chce... Dostal sa mi do ruky SEDR karbec 443 751 293 100, teda povodne pre 105ky, ale rozhodne je novsieho data, len ... ma strhnuty zavit na srob sania. Je mozne prehodit viko z povodneho EDSRka na SEDR, alebo je to total nezmysel? Da sa pripadne ten strhnuty zavit nejako spravit, alebo lepsie zhanat nove viko na SEDR?

Autor:  slovacek.milos [ 14.8.07, 06:35 ]
Předmět příspěvku: 

větší závit, steft, nebo provrtat a dát šroub naopak, nebo dát pružinu zboku jak u emka miloš

Autor:  Šemik [ 14.8.07, 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

EDSR víko nesmí na SEDR spodek.

Na ten šroub se vybodni, akorát prohejbá víko. Filtr box chyt po straně dvěma pružinama (delší ze zadních brzd) a je to :wink:

Autor:  Kristensen [ 14.8.07, 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak EDSR víko na spodek SEDR a SEDR víko na spodek EDSR nemá co dělat, sice to pojede, ale ne tak jak by mělo a ani to nikdy nenaladíš. Jinak ten strženej závit ani neopravuj a dej z boku venku pružinu, vsadím se že máš to víko prohnutý další chyba. Jak se někdo šťourá v karbci (třeba ho jen čistí) a nepředělá to hned na pružinu tak bych za to přerážel ruce, protože každej jak je aktivní a nezná to tak ten šroub dorve a pak to dopadá tak jak dopadá

Autor:  Ruprt [ 14.8.07, 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Vdaka za reakcie, takze ten zavit asi robit nebudem a skusim zohnat iny... Nemate niekto fotku, ako je to prichytene tymi pruzinami?
Alebo teda link na foto.. Vdaka.

Autor:  Šemik [ 14.8.07, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Foto zrovna nemam, ale je to jednoduché :wink:

V sacím potrubí jsou dvě díry se závitem M6 do kterých se dávájí šrouby co drží plech hadice předehřívání vzduchu. Ty nahradíš delšími s kontramaticemi a za tu část mezi hlavičkou a kontramatkou zahákneš jeden konec pružiny a druhý za pomoci kombinaček přetáhneš přes rantl filtrboxu :wink:

Autor:  Šemik [ 14.8.07, 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.

Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru :oops:

Obrázek

Autor:  spartra [ 14.8.07, 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

nejlepší pružiny jsou ze zadních brzd 8)

Autor:  Ruprt [ 14.8.07, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Dik, tak toto by som zvladnut mohol :D My sme zatial pritiahli sanie drotom ku karburatoru a ako tak to drzi. Podarilo sa mi zohnat ale dalsi karburator, ale z toho cislovania som jelen - Obrázek.
Chyba mi tam posledne sestcislie a z tych poslednych nul nezistim nic.
Tabulky seriovych cisel:

http://www.tsc-swing.sk/karburatory.jpg

http://www.tsc-swing.sk/karburatory01.jpg

Autor:  Jarda S. [ 14.8.07, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

na tom karbu bylo měněný víko za nový a na nový víka už čísla nerazí :wink:

já to mam taky takhle

Autor:  Ruprt [ 14.8.07, 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada! :twisted:

Autor:  spartra [ 14.8.07, 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ruprt píše:
To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada! :twisted:


difuzory, možná trysky, pokud nejsou měněný, ekonostat

Autor:  Matthes [ 14.8.07, 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jen k tomu uchyceni ... Ty pruziny se mi moc nelibej, tak sem si pohral s nozickama filterboxu a vyskou karbu (vic pertinaxovych podlozek - 2) a hle nejsou problemy s ohybanim vika, samozrejme pokud to neutahuje nejaky hotentot ... musi se lehce, jen tak tak aby guma dotesnila na viko karbu ...

Autor:  Ruprt [ 14.8.07, 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

No tak sme nahodili dnes ten karburator bez cisla, mierne vycistili a tak...a nastavili 800 otacok na volnobeh..a zrazu v priebehu jazdy vybehnu otacky na 1700 a drzia. Sytic dole, volnobeh na krizovatke a my na 1700 otacok. Nenapada vas, co by to mohlo robit? Vdaka.

Autor:  michalkatka [ 14.8.07, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/