Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Automaticky sytič u Favorita
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=599
Stránka 1 z 3

Autor:  Luk [ 12.4.06, 13:29 ]
Předmět příspěvku:  Automaticky sytič u Favorita

Nazdar lidi.Mam dotaz.. da se nejak nastavit u Favorita (135ls - rv92) sytic (automaticky) aby vypinal drive?! Zda se me ze bezi dlouho.Motor je uz temer zahraty a furt bezi? Mam rafiku teplomeru vic jak za pulkou za tim vykrojenym a porad bezi.Nakonec teda zhasne a neskoci volnobeh,ale nebezi moc dlouho??? Dik za odpoved...

Autor:  michalkatka [ 12.4.06, 13:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticky sytič u Favorita

Luk píše:
Nazdar lidi.Mam dotaz.. da se nejak nastavit u Favorita (135ls - rv92) sytic (automaticky) aby vypinal drive?! Zda se me ze bezi dlouho.Motor je uz temer zahraty a furt bezi? Mam rafiku teplomeru vic jak za pulkou za tim vykrojenym a porad bezi.Nakonec teda zhasne a neskoci volnobeh,ale nebezi moc dlouho??? Dik za odpoved...


už som to tu písal.

z ľavej strany pod filtrom povol tri skrutky s krížovou hlavou a pootoč celým telesom aj s hadicami v smere hodín ( vrch k sebe ), ak to nebude stačiť musíš to rozobrať.

Autor:  Luk [ 12.4.06, 14:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticky sytič u Favorita

michalkatka píše:
Luk píše:
Nazdar lidi.Mam dotaz.. da se nejak nastavit u Favorita (135ls - rv92) sytic (automaticky) aby vypinal drive?! Zda se me ze bezi dlouho.Motor je uz temer zahraty a furt bezi? Mam rafiku teplomeru vic jak za pulkou za tim vykrojenym a porad bezi.Nakonec teda zhasne a neskoci volnobeh,ale nebezi moc dlouho??? Dik za odpoved...


už som to tu písal.

z ľavej strany pod filtrom povol tri skrutky s krížovou hlavou a pootoč celým telesom aj s hadicami v smere hodín ( vrch k sebe ), ak to nebude stačiť musíš to rozobrať.
DIK kamo, zkusim to...

Autor:  Jikom [ 12.4.06, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Po demontáži filtru je na pravé straně karb.( va směru jízdy) těleso bimetalu. Vedou k němu dvě hadice. Uprostřed víka tohoto tělesa je šestihran 5,5mm. Pod ním zpředu je zajištovací šroubek (červík). Tímto šestihranem otočit- pozor je to velice citlivé, proti směru hod. ručiček při teplotě motoru zhruba 60 stupňů C. Je to potřeba vyzkoušet, aby se motor udržel na volnoběhu.

Autor:  Luk [ 14.4.06, 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem s tim pootocil a nic se nezmenilo.Urcite by tim slo pootocit vic,ale vadi tomu ta zadni hadice,musel bych tam dat novou,delsi.Ale dozvedel jsem se od spolupracovniku,ze za telesem sytice je jakysi mesicek se zoubky... asi jich je tam sest tech zoubku a ze maji posledni nejmensi jeden nebo dva zabrouseny do roviny.Tim padem jim vypina sytic tak nekdy na 40-50 stupnich.A taky je pod syticem zablombovany sroubek kterym lze seridit i otacky pri zapnutem sytici ( pri povoleni klesnou) ... Takze by se se mela teoreticky snizit spotreba.Mate to tak nekdo udelany?? Diky moc..

Autor:  Jikom [ 14.4.06, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

Neotáčí se celým sitičem, ale jen šestihranem vyčnívajicím z tělesa termokomory. Tím měsíčkem je zřejmě myšlena stupnovitá vačka a tím šroubkem se nastavují otáčky na teplém motoru tak,že stupnovitá vačka se postaví svý druhým nejmenšim výstupkem na seřizovací šroub a otáčky mají hodnotu 2100 až 2400 ot/min.

Autor:  Luk [ 14.4.06, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jikom píše:
Neotáčí se celým sitičem, ale jen šestihranem vyčnívajicím z tělesa termokomory. Tím měsíčkem je zřejmě myšlena stupnovitá vačka a tím šroubkem se nastavují otáčky na teplém motoru tak,že stupnovitá vačka se postaví svý druhým nejmenšim výstupkem na seřizovací šroub a otáčky mají hodnotu 2100 až 2400 ot/min.
Sorry,ale moc jsem to nepochopil.Kdyz se to ma seridit pri teplem motoru tak se nemaji otacky 2100..?

Autor:  Luk [ 14.4.06, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Luk píše:
Jikom píše:
Neotáčí se celým sitičem, ale jen šestihranem vyčnívajicím z tělesa termokomory. Tím měsíčkem je zřejmě myšlena stupnovitá vačka a tím šroubkem se nastavují otáčky na teplém motoru tak,že stupnovitá vačka se postaví svý druhým nejmenšim výstupkem na seřizovací šroub a otáčky mají hodnotu 2100 až 2400 ot/min.
Sorry,ale moc jsem to nepochopil.Kdyz se to ma seridit pri teplem motoru tak se nemaji otacky 2100..?
... ale kazdopadne nic ubrusovat nemam a vse teda udelat tim sestihranem??? A vypne se teda ten sytic driv?? Tak na 50 stupnich?? DIK

Autor:  spartra [ 14.4.06, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

co zkusit ruční za 300kč :roll:

Autor:  Luboš [ 14.4.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

V 21. století ruční sytič? :roll:

Autor:  spartra [ 15.4.06, 07:01 ]
Předmět příspěvku: 

nastavit se dá poloha bimetalického pásku co je uvnitř sytiče pomocí šestihranu, co je venku :lol:
ruční sytič, proč nee :twisted:

Autor:  michalkatka [ 16.4.06, 06:41 ]
Předmět příspěvku: 

sytič sa dá nastaviť aj tým šesťhranom, ale ja som to nastavil pootočením celého telesa z hadicami ak ten zaplombovaný šesťhran povolíš môže sa stať že sa bude svojvoľne prestavovať. keď demontuješ tú komoru z hadicami tak môžeš sytič preskúšať, musí ísť mechanicky ľahko, nesmie zadrhávať ( mne sa osvedčil motorový olej ).

Manuálny sytič? nemáte dosť iných starostí? ( vypínač ventilátora chladiča a pod, všetko to má fungovať automaticky ).

Autor:  spartra [ 16.4.06, 06:56 ]
Předmět příspěvku: 

právě, že má, ale když přestane, tak je to v prdelce, že 8)

Autor:  spartra [ 16.4.06, 06:58 ]
Předmět příspěvku: 

to podobný jsem měl na svý 105 s pierburgem, spotřeba kolem 12- 13 litrů, taky se dlouho vypínal. :evil:

Autor:  michalkatka [ 16.4.06, 06:59 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
právě, že má, ale když přestane, tak je to v prdelce, že 8)


stačí tieto veci z času na čas prekontolovať a ak niečo nie je v poriadku dá sa to riešiť v kľude doma a nie uprostred križovatky mávaním vetrovkou do motorového priestoru...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/