|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
výmena piestov a hlavy...
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) výmena piestov a hlavy...
čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor....
pôvodne som uvažoval aj po prerobení na 1.4, ale nedajú sa zohanť 77mm bimetalické piesty, iba obyčajné a nakoľko to chcem na bežné jazdenie chcem aby to niečo vydržalo a ešte som sa niekde dočítal že vložky favo sú nejaké fosforové a nedajú sa robiť výbrusy ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif) ( favorit136l_R_Cedrych strana 57/58 )
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif) dokonca sa ma s jednej firmy kde vyrábajú piesty na zákazku pýtali že čo je to bimetalický piest
ale aj tak so zvyškov si možno jeden závodný motor urobím
![Obrázek](http://www.vagcat.com/p/B107/103000.png)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.07, 18:34 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27238 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co do toho poskládat 1,4 fábii ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.8.07, 19:01 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: co do toho poskládat 1,4 fábii ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
to je už dosť náročnejšie, tam treba všetko dať von a navŕtať na kľuku fabia zotrvák favo a aj s remenicou vyvažovať... atď...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.07, 19:05 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jede to, spotřeba jak na to šlapeš se 136, komprese kolem 11,5:1, drobet upravená hlava a karburátor, těsnění klasický temac za rok naježděno kolem 45t. km 8 - 12l lpg, momentálně 135 bez úprav 7 -12l lpg, hlava už čeká až budou prachy
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.8.07, 20:20 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: výmena piestov a hlavy...
michalkatka píše: čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor.... pôvodne som uvažoval aj po prerobení na 1.4, ale nedajú sa zohanť 77mm bimetalické piesty, iba obyčajné a nakoľko to chcem na bežné jazdenie chcem aby to niečo vydržalo a ešte som sa niekde dočítal že vložky favo sú nejaké fosforové a nedajú sa robiť výbrusy ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif) ( favorit136l_R_Cedrych strana 57/58 ) ![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif) dokonca sa ma s jednej firmy kde vyrábajú piesty na zákazku pýtali že čo je to bimetalický piest ale aj tak so zvyškov si možno jeden závodný motor urobím ![Obrázek](http://www.vagcat.com/p/B107/103000.png)
Výbrus dělá kdejaká brusírna....Tak že toho fosforu se neobávej ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) A název bimetalický píst je docela podivnej.Stejně dnes jiné sériové písty konkrétně na tvůj vůz kromě soukromé malosériové výroby sport téček a kovaných nedělají...Brusírna se ti o vše postará.Pujčíš jim píst a oni ti podle něj udělají vložku.Nebo ti dodají kompletně vše,celou sadu.Jestli chceš,dám ti číslo na kamaráda,který ti dodá kruhy,vložky s výbrusem dokonce i 78 mm na sérii??? ale prý to funguje???A to vše poštou odešle neznámo kam až na místo určení.A není drahý.Nebo se do Ledče nad Sázavou zastavíš a z ruky do ruky. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif) stačí říct ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
|
15.8.07, 07:15 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
A o kolik očekáváš že se ti sníží spotřeba? Je to hlavně o tom jak s tím jezdíš a v jakém to je stavu. Úpravou můžeš docílit třeba -0,5 l ale jen ve stejném režimu jízdy. Záleží kolik najezdíš km a pokud jezdíš jen po městě tak změna na spotřebě nebude v podstatě žádná.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.8.07, 10:32 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: výmena piestov a hlavy...
michalkatka píše: čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor....
piesty mozes vymenit, hlavu mozes znizis o 0.3-4 mm na seriovu vacku, viac je to zbytocne (na KP 10-10.2:1)
zaujma ma odkial budes mat 110 okt palivo, kedze racing benzin ELF 104 oktan stoji 240 sk liter , btw vykon motora nie je v oktanoch, tam je iba mensia detonacna citlivost
najlepsiu spotrebu spravis ked motor bude mat dobre tlaky, minimalny odpor sania a podobne (aj pri seriovom KP), a budes snim hospodarne zaobchadzat - pasmo max krut. momentu
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
15.8.07, 16:59 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: výmena piestov a hlavy...
takže 110 oktánové palivo je LPG! motor je v dobrom stave, tlaky sú na 135ku dobré, elektrika a všetko ok, ale ťažko spotrebu stiahnem pod 10, ak mi to urobí o 1l tak budem spokojný, ak o 2 tak budem oslavovať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.8.07, 21:30 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
zo 136kovym motorom sa da jazdit za 6-7 litrov, tak stym nieco rob chlape
na tom LPG si ma dostal ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
15.8.07, 23:02 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Gemini píše: zo 136kovym motorom sa da jazdit za 6-7 litrov, tak stym nieco rob chlape na tom LPG si ma dostal ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
však práve... veci na to už mám, tak ma to nebude nič stáť... ešte musím zistiť aká vačka je v tom 781.136B? možno by som prehodil aj to....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.8.07, 07:48 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
má niekto odkaz, alebo si pamätá ako sú značené vačky, chcem vedieť aká je na tom 781.136B, dozvedel som sa že tam vo výtobe dávali hlavne 240° ale že aj ostrejšie 248° alebo 254°...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.8.07, 08:09 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|