Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Sakra co se stalo?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6009
Stránka 1 z 3

Autor:  Jura [ 17.8.07, 10:35 ]
Předmět příspěvku:  Sakra co se stalo?

Tak dneska chcu jet k doktorce a auto mi nějak špatně startuje...Respektive ono nastartuje, ale frčí jen jakoby napůl divně jen na asi 250 otáček a furt to drží tak málo...jak přídám víc plyn, tak už se to jakoby zpamatuje trochu a drží normálně na cca 800-1100 otáčkách.... až parkrát nastartuju a asi se to trocha zahřeje, tak to (má snahu) na těch 800-1100 podle toho jak je to teplé asi a udrží je hned ze začátku, ale zní to trochu jako by to tomu motoru dávalo trocha zabrat jakoby se snažil.... No když je auto zahřáté po jízdě a potom nastartuju, tak to nastartuje jakoby dobře a vše v pořádku, ale po tom nastartování tomu trocha klesnou otáčky, ale hned se to zpraví a vypadá to dobře... Co to může být? Co mám dělat?

Jinak měl sem otevřenou kapotu a jako by tam někde něco klapalo jakoby někde pod svíčkama nebo tam někde, ale vůbec si nejsem jistý, jestli to nedělalo i předtím a jestli to s tím má něco společného....

A jde o felici combi 1.6 rok 97

Autor:  michalkatka [ 17.8.07, 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sakra co se stalo?

neviem ako motory WV 1.6, ale mohlo bu sa jednať o poruchu elektriky, niečo so sviečkami, alebo tesmenie pod hlavou, po dlhšom stáni sa cez mikroskopické netesnosti cez tesneie pretlačí trochu vody do valca a sviečka a spalovák zvlhne preto po naštartovaní trocha trvá kým sa to prefúkne a ten valec sa chytí...

ono to môžu robiť aj nevhodné sviečky, keď za studena nie a nie sa chytiť, alebo niečo s elektrikou.

podotýkam že tieto motory poznám iba okrajovo, na to bude expert miloš, alebo drak

Autor:  Jura [ 17.8.07, 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tak svíčky sem si nechal dělat hned po koupi auta asi před měsícem a půl ani ne... Do dneška auto jelo dobře.... ještě včera sem zpravoval brzdy zadní a pak projel a furt vše v pohodě... pak sem parkoval přes zpátečku na obrubník pozadu na chodník a asi sem tomu dal trocha zabrat (větší námaha pro motor) a to bylo včera odpoledne no a dneska ráno mi to dělá tohle.... Voda se mi neztrácí... Já fakt netuším prostě se asi něco přes noc stalo no...esi to bylo tím, že pršelo....

Autor:  michalkatka [ 17.8.07, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

najskôr to bude niečo s ellektrikou, niekde sa vyzrážala vlhkosť...

Autor:  DRYVER [ 17.8.07, 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus se podivat jestli neni na kabelach u svicek porusena izolace a neni tam nekde kolem vlhko, ale spis to bude delat neco jineho

Autor:  Jura [ 17.8.07, 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

Před chvílí sem byl u auta a chtěl se na to podívat, ale začalo pršet...

Mimochodem další poznatek....když sem nastartoval teď, tak se to zase hodilo na těch 200 otáček, ale za chvíli jako by se motor probral a začali chytat postupně válce a samo bez plynu to šlo na 1100 otáček jak to má být, takhle to šlo asi třikrát a potom zase jen to zůstavalo na těch 200-250, ale stačí jen ťuknout na plyn a frčí správně....

Uvidím co mi na to teda řekne Miloš nebo Drak...taky věřím, že určo budou vědět o co de...já bych to třeba viděl na rozdělovač nebo kabely nebo někde ta vlhkost.... ale počkam si co na to ostatní...nemám peníze, abych měnil různý věci a až to bude dobrý, tak přestal...

Autor:  Kristensen [ 17.8.07, 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem zase právě řešil že 1,6 je líná jak prase hlavně od 3500 ot/min a hlavně to v tu chvíli taky začalo divně poškubávat a vůbec se tomu nechtělo jet. na diagnostice vše OK (snímač, lambda, jednotka bez závad) a občas při přeřazení to mělo takovej 2-3vteřinovej pytel a při dojíždění ke křižovatce a brždění motorem pod 2000ot/min to prskalo do vejfuku, tak jsem přehodil svíčky, vyčistil víčko a palec a je zatím klid, auto jede neškube.

Autor:  Jura [ 17.8.07, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já jsem zase právě řešil že 1,6 je líná jak prase hlavně od 3500 ot/min a hlavně to v tu chvíli taky začalo divně poškubávat a vůbec se tomu nechtělo jet. na diagnostice vše OK (snímač, lambda, jednotka bez závad) a občas při přeřazení to mělo takovej 2-3vteřinovej pytel a při dojíždění ke křižovatce a brždění motorem pod 2000ot/min to prskalo do vejfuku, tak jsem přehodil svíčky, vyčistil víčko a palec a je zatím klid, auto jede neškube.


No zkusím se mrknout na ty svíčky zítra, ale nemám klíč...chchi si koupit v Hypernově přímo na svíčky, ale nevím kolikátka to je, jaký to má rozměry... Nevíš co přesně koupit, aby to pasovalo?

Autor:  Kristensen [ 17.8.07, 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Kristensen píše:
Já jsem zase právě řešil že 1,6 je líná jak prase hlavně od 3500 ot/min a hlavně to v tu chvíli taky začalo divně poškubávat a vůbec se tomu nechtělo jet. na diagnostice vše OK (snímač, lambda, jednotka bez závad) a občas při přeřazení to mělo takovej 2-3vteřinovej pytel a při dojíždění ke křižovatce a brždění motorem pod 2000ot/min to prskalo do vejfuku, tak jsem přehodil svíčky, vyčistil víčko a palec a je zatím klid, auto jede neškube.


No zkusím se mrknout na ty svíčky zítra, ale nemám klíč...chchi si koupit v Hypernově přímo na svíčky, ale nevím kolikátka to je, jaký to má rozměry... Nevíš co přesně koupit, aby to pasovalo?


Dvě svíčky byly flambovaný do černa jako když prostě pálej a nepálej a ty další dvě byly v poho pěkně vypálený do světla. Jinak klíč je to uplně stejnej jako na obyč šáde, rozměr ti neřeknu to nevim ale je to prostě klasickej svíčák, není to ten menší jako je na fávu atd

Autor:  Jura [ 17.8.07, 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

Jo hele a ten palec se mění jak? To se nějak odšroubuje? Já ten palec a ty kontakty v tom víčku už mám dost jetý, tak bych chtěl vyměnit to víčko a jen ten palec.... Jinak věděl bys jaký přesně svíčky sou nejlepší do takové 1.6ky?

Autor:  slovacek.milos [ 17.8.07, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Jo hele a ten palec se mění jak? To se nějak odšroubuje? Já ten palec a ty kontakty v tom víčku už mám dost jetý, tak bych chtěl vyměnit to víčko a jen ten palec.... Jinak věděl bys jaký přesně svíčky sou nejlepší do takové 1.6ky?


palec vysuneš tahem a pokud to nejde tak majzl a letí palec je na 1.6 z 1.3 nepasuje, víčko je stejné MPi miloš

Autor:  Kristensen [ 17.8.07, 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Jo hele a ten palec se mění jak? To se nějak odšroubuje? Já ten palec a ty kontakty v tom víčku už mám dost jetý, tak bych chtěl vyměnit to víčko a jen ten palec.... Jinak věděl bys jaký přesně svíčky sou nejlepší do takové 1.6ky?


Za palec prostě zatáhneš a je venku.
Nejlepší ověřený odskoušený je BRISK EXTRA LX15LTC-1 jedna stojí cca 80-100,- podle toho kde to koupíš, hlavně pokud budeš kupovat tyhle tak je ač se to nezdá podstatné na konci to -1 pokud tam dáš obyč LX15LTC tak je za chvíli po nich. Jinak se můžeš kouknout na http://www.brisk.cz/

Autor:  Jura [ 17.8.07, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jj.... díky. Jinak Miloši nevíš ještě v čem jiném by mohl být zádrhel než víčko palec a svíčky? Viz. můj problém na začátku....

Autor:  ferrari [ 17.8.07, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Jj.... díky. Jinak Miloši nevíš ještě v čem jiném by mohl být zádrhel než víčko palec a svíčky? Viz. můj problém na začátku....


skús preveriť najprv tie sviečky a potom rieš ďalej - minimálne ich vyber, prever, či je to správny typ sviečok pre 1.6 a aké majú kontakty...mne to tiež príde na sviečky, ale tiež sa v tých motoroch nejak špeci nevyznám...

Autor:  Jura [ 18.8.07, 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

TZak sem vyndal svíčky....nějaké NGK R BURGET...nic víc na nich napsáno není... Znáte je? Sou to šmejdy nebo v poho.... Jinak sem je vyndal a sou takové černější možná vlhčejší nevím no.... Ted to očistím a půjdu dát zpátky.... vyměním to víko rozdělovačeočistím kabely a uvidí se

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/