Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU???? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=602 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Maxim [ 12.4.06, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU???? |
Ahoj potřeboval bych tip, na staré škodovce užovka 105 se najednou rapidně snížil výkon, změřil jsem kompresní tlaky a u 1. a 4. válce byla sotva polovina udávané hodnoty 0,4 a 0,6MPa. Při zapnutým startéru něco v motoru dutě, tlumeně a pravidelně bouchá, když vihodém svíčky a protočím, bouchání zmizí, takže to asi souvisí s tlakem. Ventily?? ale u dvou válců naráz??pístní kroužky?? Jestli někdo má s tím zkušenost zkuste napsat možnosti co by to mohlo být. Dík moc.... motor už nejde vůbec nastartovat... |
Autor: | TomexTuner [ 13.4.06, 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit.......... |
Autor: | Viky [ 13.4.06, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
TomexTuner píše: divej serid si vule ventilů.....jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi...divej vymez si to na SACI 15 a VYFUKOVY 20 a melo by to zmizet ale hlavne to neprazen s tou vůlí jinak to bude klapat a a rachotit.......... Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek). Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo. Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu. |
Autor: | TomexTuner [ 14.4.06, 06:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek). Pokud by se treba rozbil rozdelovac a byl prilis velky predstih, mohly by ventily byt podpalene a skutecne by motor mohl ztracet kompresi kvuli ventilum, ale serizeni by asi nestacilo. Pri cene jineho motoru to asi nestoji za namahu hledat chybu. |
Autor: | Oldřich Starý [ 17.4.06, 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny: TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi" Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)" TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadt do sedel a snizi se kmprese a tlaky........" |
Autor: | TomexTuner [ 17.4.06, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oldřich Starý píše: Tomexi, ty si z nás děláš srandu, nebo se motáš někde v dílně a když tam něco zaslechneš od automechaniků, tak se s tím běžíš na Techweb pochlubit, ovšem nějak to popleteš. K tomuto názoru jsem dospěl souvislým pozorováním tvých příspěvků. Příklad za všechny: TomexTuner: "jakmile se motor zahreje ventily se natahujou teplotni roztaznosti a nemas tam vuli tak jedinej smer kam muzou jit je dolu takze ti nedoviraj a motor ihned rapidne ztraci kompresi" Viky: "Vule na zdvihatkach se se stoupajici teplotou zvetsuje (jen tak pro poradek)" TomexTuner: "A co asi rikam.....kdyz je mala vule tak jedinej smer kam muzou jit je dolů a tak nebudou doseadat do sedel a snizi se kmprese a tlaky........" |
Autor: | ŠádeMan [ 17.4.06, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic..... to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli |
Autor: | TomexTuner [ 17.4.06, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
ŠádeMan píše: tunere myslis to dobre ale nevís která bije. tak radsi jenom koukej a uč se. častečne más pravdu ale pises v nesrozumitelných vetách asi si ucednik vid. no nic..... to je divný ta závada na skode. mozná to bude ventylama zkus je zmerit a nastavit..... to klepani mohou byt pistní cepy a nebo ti to spatne maže a tudis to muže klepat nevim vensinu zavad uz bylo receno ale mozna fakt ventyli |
Autor: | simi [ 18.4.06, 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
-> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... |
Autor: | simi [ 18.4.06, 00:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
-> Viky: Jakym zpusobem by doslo pri prilis velkem predstihu k podpaleni ventilu? |
Autor: | TomexTuner [ 18.4.06, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... |
Autor: | TomexTuner [ 18.4.06, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... |
Autor: | Návštěvník [ 18.4.06, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
TomexTuner píše: simi píše: -> TomexTuner: Nejak mi neni jasny, jak muze s rostouci teplotou zaroven rust vule a zaroven hrozit, ze se ventily vlivem nedosatecne vule oprou o vahadla... krom toho teplote 1200 sice jsou vystavovany, ale nedosahuji ji a rozhodne uz vubec ne po cele delce driku.... tatlá,patlá-nerozumíte? |
Autor: | simi [ 18.4.06, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
-> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste..... Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze? |
Autor: | TomexTuner [ 18.4.06, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
simi píše: -> TomexTuner: Jenze ony se tam neroztahuji jen driky ventilu... krom toho, neni nic jednodussiho, nez to zmerit sparovyma merkama na uate, pak jasne vyjde ze na skoduli s klasickejma zdvihacima tyckama vule s teplotou roste..... Mimochodem nechces mi tvrdit, ze dirk ventilu u vahadla ma 800C, ze? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |