Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 16:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Zase cuká:'-( 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek Zase cuká:'-(
Zase mi začalo cukat auto na LPG(benzín ok). Co by to mohlo dělat? Svíčky nový, zapal. cívka druhá, kábliky ok(ted doufám...)

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.8.07, 14:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek Re: Zase cuká:'-(
florisimo píše:
Zase mi začalo cukat auto na LPG(benzín ok). Co by to mohlo dělat? Svíčky nový, zapal. cívka druhá, kábliky ok(ted doufám...)



A taky jsem zapomněl říct, že při startování se to chová víc jako kompresor než motor, občas to v motoru střelí(zatím jenom 2*)

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.8.07, 14:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A jak máš staré membrány v reduktoru?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.8.07, 14:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Martin píše:
A jak máš staré membrány v reduktoru?


plyn je v pořádku, membrány byli před rokem měněny, základní předstih je dobrý. Myslím že to bude zapalovací cívkou, skusím sehnat jinou

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.8.07, 01:24
Profil ICQ

Příspěvky: 130
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
mě cukání na plyn dělali svíčky musel jsem seřídit vzdálenost elektrod na 0,5mm. Nový jsou většinou nastavený na víc protože jsou primárně pro benzín, tak to chce zkontrolovat


22.8.07, 05:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no pořád dokola cukání při akceleraci svíčky 0,5 mm VN kabaly max lO kohmů a poalec do pětí, svíčku taky proměříž ohmetrem jestli je průchodná, jinak ti jiskra pojede po horní části palce a jak ti začne cestovat tak si střelí na jiný válec, kde je pro ni menší odpor a pokud v něm bude zrovna otevřený sací ventil tak prásk do sání membrány mají tak vliv na spotřebu, že neragují na plynulý režim řízení směsi miloš


22.8.07, 09:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
zkus tu civku a svicky....pouzivam brisky N 14YC a pohoda...vzdalenost 0,6mm a pohoda, hold chtej castejc menit..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


22.8.07, 18:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Chlapi, tak jsem to vyřešil. byla špatná cívka, obě dvě který jsem měl, bylo po nich ho**o. Dal jsem tam starou cívku z žigulika a jede jak malina. Vzdálenost elektrod svíček jsem dal na 0.5mm, a je to špica. Jen mám takový špatný pocit, že zapalovací cívky pro kontaktní a bezkontaktní zapalování se liší v budícím proudu a napětím na výstupu. Ale zase když je menší vzdálenost elektrod, nemělo by to být na škodu. Co myslíte?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.8.07, 23:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no pořád dokola cukání při akceleraci svíčky 0,5 mm VN kabaly max lO kohmů a poalec do pětí, svíčku taky proměříž ohmetrem jestli je průchodná, jinak ti jiskra pojede po horní části palce a jak ti začne cestovat tak si střelí na jiný válec, kde je pro ni menší odpor a pokud v něm bude zrovna otevřený sací ventil tak prásk do sání membrány mají tak vliv na spotřebu, že neragují na plynulý režim řízení směsi miloš



Přemýšlel jsem, že bych tam dal takový ty starý kábliky s fajfkama, kde mají odpor skoro 0ohmu(mají měděný lanko), a odpor na paci proklemoval drátem, ale mám takový pocit, že ty kOhmy tam jen tak ze srnady nebudou dávat, není to z důvodu odrušení nebo velkýho opotřebovávání svíček?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.8.07, 23:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ten palec a kabely nech tak, jak jsou. Cívku pro bezkontaktní zapalování NELZE použít pro zapalování kontaktní, jinak ti doslova exploduje.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.8.07, 15:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz