Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 04:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Nestartuje 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek Nestartuje
Chci se zeptat,známá má citroen saxo, a často se jí stává, že otočí klíčkem ale auto nestartuje...když to zkouším víckrát,tak to časem začne startovat(někdy dřív,někdy pozdějc...myslím si,že sou nějak špinavé kontakty ve spínačne,ale otočení na zapnutí baterky funguje vždy ok. Mohl by to být i ten stykač u startéru?Sice ho nikdy neslyším cvaknout (takže by ASI měl být bez šťávy, tudíž chyba ve spínačce), ale třeba to u saxa slyšet nejde jak u mojeho favorita...Co by ste doporučili rozebrat první?


19.8.07, 09:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vzít kladivo a trošku poklepat startér

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.8.07, 09:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A není možné, že to je nějaký druh imobilizéru? Že by třeba docházely baterky.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.8.07, 09:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Viděl bych to na ten stykač, zkus to proměřit kam jde nebo nejde elektrika


19.8.07, 09:47
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Viděl bych to na ten stykač, zkus to proměřit kam jde nebo nejde elektrika


v tom saxu je BMM jak u feldy a stím starterem jsem měl něco podobného vyčistil jsem ho a bylo to OK závadu jsem ale žádnou nezjistil možná vázly uhlíky miloš


19.8.07, 11:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
No promerit bych to mohl,ale problem je v tom ze to tak z 80-90% funguje,takze bych pořád startoval a startoval a kdo vi kdy bych se k tomu dostal...a muze to byt starter kdyz se nehybe ani auto ani nic,jenom parkrat pohne s klickem a zas to jde?to bych musel pohnout se starterem aby se pohly uhliky ne?


19.8.07, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
venca.m píše:
No promerit bych to mohl,ale problem je v tom ze to tak z 80-90% funguje,takze bych pořád startoval a startoval a kdo vi kdy bych se k tomu dostal...a muze to byt starter kdyz se nehybe ani auto ani nic,jenom parkrat pohne s klickem a zas to jde?to bych musel pohnout se starterem aby se pohly uhliky ne?


Ty uhlíky se můžou jenom zaseknout a nejdou na komu(nis)tátor. Tenhle problém jsme kdysi měli na letadle, když si pilot stěžoval na to že mu chrastí vysílačka a bylo to uhlíkama v měniči ale to je trochu odjinud. Zkus ty uhlíky vytáhnout, jestli nejsou moc opotřebované tak zjisti jestli chodí tak jak mají. Jestli zůstaly viset tak může být taky opálený komutátor = osoustružit.


20.8.07, 15:41
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Mrkni na tu spínačku...to že jde to,je jiný kontakt,než-li na startování.Jestli to nemá nějaký relé...to by se hladání prodloužilo...


20.8.07, 16:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Hm, dnes jsem jel firemním VW Transporterem a dělá to samé - ale s tím rozdílem, že na 95% nenastartuje - relé cvaká, ale startér o tom neví. Zkusím kontakty relé, a kontakty startéru (cívky).

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


20.8.07, 22:19
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no obnovim topic :D
mam podobny problem: doniesol som auto zo servisu a ked som otocil klucik na startovanie tak nic, ani cvaknutie, kontrolky ostali svietit cize do startera nesiel prud
odmeral som ci ide napatie do tej cievky co zasuva pastorok: ide
tak som klepol kladivom par krat a 3 dni zas vsetko v poriadku.
dnes som odchadzal z emisnej a zas, ako keby sa nevedel rozhodnut ci bude startovat alebo nie, pobuchal som a dajako to nastartovalo a v tescu som uz musel dost trieskat.
baterka plna, starter ked toci tak toci rychle,
je to tou cievkou co zasuva pastorok? ako ju mam opravit / vymontovat?
dik :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.9.07, 13:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky :wink:

To by vyřešila páječka, cín kalafuna :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.9.07, 13:45
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky :wink:

To by vyřešila páječka, cín kalafuna :wink:


nevies mi strucne popisat demontaz? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.9.07, 13:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
deekay píše:
Šemik píše:
Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky :wink:

To by vyřešila páječka, cín kalafuna :wink:


nevies mi strucne popisat demontaz? :D


Pokud si s tím chceš vyhrát a bádat tak vyndej starter ven a na tý cívce co vysouvá pastorek jsou v řadě dva velký šrouby to vidíš to je jasný žejo, no a kolmo k těm šroubům jsou dva letované spoje, na jednom je konektor na kabel ze spínačky a na druhým není nic jen letování nebo u některejch starejch startérů tam je taky konektor, tak to prostě proletuj a uvidíš jestli to bude makat.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


18.9.07, 14:01
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
super ;)
ehm, smiem poprosit trosku popis ako vyndat starter? mam na mysli styl: uvolni sa tato skrutka, spravi sa toto, na toto si treba dat pozor a tak :D
dik

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.9.07, 14:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No favo jsem sice nedělal hóódně dlouhou, ale v podstatě jestli si to pamatuji :

1) odpojit baterku

2) odpojit všechny kabely ze startéru

3) vyšroubovat ty dvě 10tky matice na 17 klíč co drží startér

Záludnost v tom žádná není, jen smělo do toho, fakt tě nic nezaskočí :wink:

Možná bys mohl rovnou vyměnit i uhlíky když už v tom budeš... :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.9.07, 15:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz