Autor |
Zpráva |
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Nestartuje
Chci se zeptat,známá má citroen saxo, a často se jí stává, že otočí klíčkem ale auto nestartuje...když to zkouším víckrát,tak to časem začne startovat(někdy dřív,někdy pozdějc...myslím si,že sou nějak špinavé kontakty ve spínačne,ale otočení na zapnutí baterky funguje vždy ok. Mohl by to být i ten stykač u startéru?Sice ho nikdy neslyším cvaknout (takže by ASI měl být bez šťávy, tudíž chyba ve spínačce), ale třeba to u saxa slyšet nejde jak u mojeho favorita...Co by ste doporučili rozebrat první?
|
19.8.07, 09:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vzít kladivo a trošku poklepat startér
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.8.07, 09:19 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A není možné, že to je nějaký druh imobilizéru? Že by třeba docházely baterky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.8.07, 09:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Viděl bych to na ten stykač, zkus to proměřit kam jde nebo nejde elektrika
|
19.8.07, 09:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cyz píše: Viděl bych to na ten stykač, zkus to proměřit kam jde nebo nejde elektrika
v tom saxu je BMM jak u feldy a stím starterem jsem měl něco podobného vyčistil jsem ho a bylo to OK závadu jsem ale žádnou nezjistil možná vázly uhlíky miloš
|
19.8.07, 11:09 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
No promerit bych to mohl,ale problem je v tom ze to tak z 80-90% funguje,takze bych pořád startoval a startoval a kdo vi kdy bych se k tomu dostal...a muze to byt starter kdyz se nehybe ani auto ani nic,jenom parkrat pohne s klickem a zas to jde?to bych musel pohnout se starterem aby se pohly uhliky ne?
|
19.8.07, 13:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
venca.m píše: No promerit bych to mohl,ale problem je v tom ze to tak z 80-90% funguje,takze bych pořád startoval a startoval a kdo vi kdy bych se k tomu dostal...a muze to byt starter kdyz se nehybe ani auto ani nic,jenom parkrat pohne s klickem a zas to jde?to bych musel pohnout se starterem aby se pohly uhliky ne?
Ty uhlíky se můžou jenom zaseknout a nejdou na komu(nis)tátor. Tenhle problém jsme kdysi měli na letadle, když si pilot stěžoval na to že mu chrastí vysílačka a bylo to uhlíkama v měniči ale to je trochu odjinud. Zkus ty uhlíky vytáhnout, jestli nejsou moc opotřebované tak zjisti jestli chodí tak jak mají. Jestli zůstaly viset tak může být taky opálený komutátor = osoustružit.
|
20.8.07, 15:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Mrkni na tu spínačku...to že jde to,je jiný kontakt,než-li na startování.Jestli to nemá nějaký relé...to by se hladání prodloužilo...
|
20.8.07, 16:18 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Hm, dnes jsem jel firemním VW Transporterem a dělá to samé - ale s tím rozdílem, že na 95% nenastartuje - relé cvaká, ale startér o tom neví. Zkusím kontakty relé, a kontakty startéru (cívky).
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
20.8.07, 22:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no obnovim topic
mam podobny problem: doniesol som auto zo servisu a ked som otocil klucik na startovanie tak nic, ani cvaknutie, kontrolky ostali svietit cize do startera nesiel prud
odmeral som ci ide napatie do tej cievky co zasuva pastorok: ide
tak som klepol kladivom par krat a 3 dni zas vsetko v poriadku.
dnes som odchadzal z emisnej a zas, ako keby sa nevedel rozhodnut ci bude startovat alebo nie, pobuchal som a dajako to nastartovalo a v tescu som uz musel dost trieskat.
baterka plna, starter ked toci tak toci rychle,
je to tou cievkou co zasuva pastorok? ako ju mam opravit / vymontovat?
dik
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.9.07, 13:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky
To by vyřešila páječka, cín kalafuna
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.07, 13:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky To by vyřešila páječka, cín kalafuna
nevies mi strucne popisat demontaz?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.9.07, 13:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: Šemik píše: Možná je to jen tím, že je uvolněný ten pájený spoj vývod cívky - konektor na kabel od spínací skříňky To by vyřešila páječka, cín kalafuna nevies mi strucne popisat demontaz?
Pokud si s tím chceš vyhrát a bádat tak vyndej starter ven a na tý cívce co vysouvá pastorek jsou v řadě dva velký šrouby to vidíš to je jasný žejo, no a kolmo k těm šroubům jsou dva letované spoje, na jednom je konektor na kabel ze spínačky a na druhým není nic jen letování nebo u některejch starejch startérů tam je taky konektor, tak to prostě proletuj a uvidíš jestli to bude makat.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.9.07, 14:01 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
super
ehm, smiem poprosit trosku popis ako vyndat starter? mam na mysli styl: uvolni sa tato skrutka, spravi sa toto, na toto si treba dat pozor a tak
dik
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.9.07, 14:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No favo jsem sice nedělal hóódně dlouhou, ale v podstatě jestli si to pamatuji :
1) odpojit baterku
2) odpojit všechny kabely ze startéru
3) vyšroubovat ty dvě 10tky matice na 17 klíč co drží startér
Záludnost v tom žádná není, jen smělo do toho, fakt tě nic nezaskočí
Možná bys mohl rovnou vyměnit i uhlíky když už v tom budeš...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.9.07, 15:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|