Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava favorit - spotreba https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6034 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DRYVER [ 19.8.07, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava favorit - spotreba |
Nejak se mi zda ze mi favorit papa hodne benzinu. Snazim se to moc nevytacet a jezdit tak do 90 az 100 km/hod Je tam motor 135 s novyma rozvodama a vevnitr ocisteny od vsech usazenin co byly videt a kam se slo dostat sroubovackem, spachtlou .... Proplachnuty olejem cca 1000 km a pak nality olej ELF 10W40. Ventily serizene, predstih podle stroboskopu. Chci snizit halvu abych se dostal na kompresni pomer motoru 136 tzn. 9,7:1 az 10:1 Vymenit gufirka ventilu a mozna vylestit a slicovat saci potrubi. Co jeste by ste doporucili S tim snizenim- nevite kolik ma origo hlava vysku, protoze tu co necham snizovat uz byla rovnana. Nebo uplne nejlepsi by bylo asi sehnat hlavu z MPI ale volal sem uz na 2 vrakace a nikde nemaji. Takze nejake rady a napady??? Dekuji |
Autor: | Kristensen [ 19.8.07, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co je moc velká spotřeba? |
Autor: | venca.m [ 19.8.07, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jestli chces kompresni pomer jako u 136,neni jednodussi si sehnat pisty ze 136? pokud vim tak je hlava stejna,akorat 135 ma vic vybrane ty pistky... |
Autor: | DRYVER [ 19.8.07, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ... |
Autor: | škodař [ 19.8.07, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ... |
Autor: | DRYVER [ 19.8.07, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji? |
Autor: | DRYVER [ 20.8.07, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn 9,7:1 nebo 10:1 |
Autor: | michalkatka [ 20.8.07, 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn 9,7:1 nebo 10:1 0,7 až 0,9mm, ale pozor na to či už nebola znižovaná, alebo zarovnávaná... na hlave je taký štvorcový výrez pokiaľ sa znižovať dá a podľa toho sa to najlepšie merá... |
Autor: | škodař [ 20.8.07, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |