Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava favorit - spotreba
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6034
Stránka 1 z 1

Autor:  DRYVER [ 19.8.07, 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Hlava favorit - spotreba

Nejak se mi zda ze mi favorit papa hodne benzinu. Snazim se to moc nevytacet a jezdit tak do 90 az 100 km/hod Je tam motor 135 s novyma rozvodama a vevnitr ocisteny od vsech usazenin co byly videt a kam se slo dostat sroubovackem, spachtlou .... Proplachnuty olejem cca 1000 km a pak nality olej ELF 10W40. Ventily serizene, predstih podle stroboskopu. Chci snizit halvu abych se dostal na kompresni pomer motoru 136 tzn. 9,7:1 az 10:1
Vymenit gufirka ventilu a mozna vylestit a slicovat saci potrubi. Co jeste by ste doporucili :?: S tim snizenim- nevite kolik ma origo hlava vysku, protoze tu co necham snizovat uz byla rovnana. Nebo uplne nejlepsi by bylo asi sehnat hlavu z MPI ale volal sem uz na 2 vrakace a nikde nemaji. Takze nejake rady a napady??? Dekuji :)

Autor:  Kristensen [ 19.8.07, 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

A co je moc velká spotřeba?

Autor:  venca.m [ 19.8.07, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

No jestli chces kompresni pomer jako u 136,neni jednodussi si sehnat pisty ze 136? pokud vim tak je hlava stejna,akorat 135 ma vic vybrane ty pistky...

Autor:  DRYVER [ 19.8.07, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ...

Autor:  škodař [ 19.8.07, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ...
já mám doma 136kovej motor akorát nemám vanu koš setrvák a rozdělovač ůdajně dyl zadřený ale thákem sem ho rozhýbal má trochu sjetý krozžky ale válce má pjekný téměř bez schodku

Autor:  DRYVER [ 19.8.07, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji?

Autor:  DRYVER [ 20.8.07, 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn :arrow: 9,7:1 nebo 10:1

Autor:  michalkatka [ 20.8.07, 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn :arrow: 9,7:1 nebo 10:1


0,7 až 0,9mm, ale pozor na to či už nebola znižovaná, alebo zarovnávaná... na hlave je taký štvorcový výrez pokiaľ sa znižovať dá a podľa toho sa to najlepšie merá...

Autor:  škodař [ 20.8.07, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji?
byl zadřenej na kroužkách ale není to znatelný klika je dobrá to to všechno očíslovaný jak to bylo rozdělaný

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/