Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problém s karbecem?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6036
Stránka 1 z 1

Autor:  Dyno [ 19.8.07, 17:14 ]
Předmět příspěvku:  Problém s karbecem?

Jedná se o 105 s favo136,karbec je tam SEDR.Včera když jsem jel mi spadl filtrbox z karbecu,dal jsem ho zpátky a už to nechce jet,startovat nic.Dneska jsem vyměnil víčko rozdělovače,VN kably a zkontroloval předstih a elektriku.Tak už to aspon trochu blafne(jakoby předstih),ZP jsem dal někde na 7st.,ale když šlapnu na plyn při startování tak se to úplně jakoby zadusí nebo co.Tak jsem se podíval na karbec a v tom filtrboxu bylo docela dost oleje a aji v karbecu byl. Co s tím?? Asi to tam prošlo hadičkou na odvětrávání ventilů,ale ta mi přišla čistá? Nebo někama jinama? Asi to bude chtít vyčistit svíčky? Nevím už poradte prosím nebo se zeptejte,já už nevím jak bych to popsal. :cry:

Autor:  Kristensen [ 19.8.07, 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s karbecem?

Dyno píše:
Jedná se o 105 s favo136,karbec je tam SEDR.Včera když jsem jel mi spadl filtrbox z karbecu,dal jsem ho zpátky a už to nechce jet,startovat nic.Dneska jsem vyměnil víčko rozdělovače,VN kably a zkontroloval předstih a elektriku.Tak už to aspon trochu blafne(jakoby předstih),ZP jsem dal někde na 7st.,ale když šlapnu na plyn při startování tak se to úplně jakoby zadusí nebo co.Tak jsem se podíval na karbec a v tom filtrboxu bylo docela dost oleje a aji v karbecu byl. Co s tím?? Asi to tam prošlo hadičkou na odvětrávání ventilů,ale ta mi přišla čistá? Nebo někama jinama? Asi to bude chtít vyčistit svíčky? Nevím už poradte prosím nebo se zeptejte,já už nevím jak bych to popsal. :cry:


A naplní se plovákofka? Jaký máš hadičky na benzín? Jestli máš ještě hadrový tak pro jistotu to vyměn, hlavně od nádrže k AC pumpě.

Autor:  Dyno [ 19.8.07, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Plovákofka je naplněná,hadičky jsou dobré bych řekl.Zkoušel jsem oddělat hadičku benzínu u karbce a pumpnul jsem AC pumpou a stříká jak dělo.A svíčky jsou taky mokré,jenom nevím jestli nejsou moc. A střílí do karbeca,to ukazuje na předstih,ale ten je 0-10st. a aji jsem zkoušel malinko poštelovat a nic.A předstih se nemohl tak odrazu zkazit ne??A co ten olej v karbecu,MOhl něco zasrat?? Zítra zkusím všechny svíčky vyšrubovat a očistit.A zjistil jsem že tam je indučka+předřadný odpor ze 120 k ETZ a rozdělovači z Fava.Ale všechno šlo a jelo,prostě od razu se to po..s..ralo a indučku jsem měřil a je dobrá. Málo nebo moc oleje to asi nemůže způsobit?? Ty jooooo asi mám být pěško chodec nebo co:evil:

Autor:  michalkatka [ 19.8.07, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Plovákofka je naplněná,hadičky jsou dobré bych řekl.Zkoušel jsem oddělat hadičku benzínu u karbce a pumpnul jsem AC pumpou a stříká jak dělo.A svíčky jsou taky mokré,jenom nevím jestli nejsou moc. A střílí do karbeca,to ukazuje na předstih,ale ten je 0-10st. a aji jsem zkoušel malinko poštelovat a nic.A předstih se nemohl tak odrazu zkazit ne??A co ten olej v karbecu,MOhl něco zasrat?? Zítra zkusím všechny svíčky vyšrubovat a očistit.A zjistil jsem že tam je indučka+předřadný odpor ze 120 k ETZ a rozdělovači z Fava.Ale všechno šlo a jelo,prostě od razu se to po..s..ralo a indučku jsem měřil a je dobrá. Málo nebo moc oleje to asi nemůže způsobit?? Ty jooooo asi mám být pěško chodec nebo co:evil:


no, indučka 120 a ETZ Favo moc nejde dokopy, niečo nakoniec odíde, najskôr si tým odpálil ETZ....

Autor:  Dyno [ 19.8.07, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ale jiskru háže!! A dá se to nějak zjisti jestli je ETZ špatné??

Autor:  Kristensen [ 19.8.07, 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Dyno píše:
Plovákofka je naplněná,hadičky jsou dobré bych řekl.Zkoušel jsem oddělat hadičku benzínu u karbce a pumpnul jsem AC pumpou a stříká jak dělo.A svíčky jsou taky mokré,jenom nevím jestli nejsou moc. A střílí do karbeca,to ukazuje na předstih,ale ten je 0-10st. a aji jsem zkoušel malinko poštelovat a nic.A předstih se nemohl tak odrazu zkazit ne??A co ten olej v karbecu,MOhl něco zasrat?? Zítra zkusím všechny svíčky vyšrubovat a očistit.A zjistil jsem že tam je indučka+předřadný odpor ze 120 k ETZ a rozdělovači z Fava.Ale všechno šlo a jelo,prostě od razu se to po..s..ralo a indučku jsem měřil a je dobrá. Málo nebo moc oleje to asi nemůže způsobit?? Ty jooooo asi mám být pěško chodec nebo co:evil:


no, indučka 120 a ETZ Favo moc nejde dokopy, niečo nakoniec odíde, najskôr si tým odpálil ETZ....


Nemělo by odejít nic, maximálně ta cívka, protože škodovácká dává menší napětí než z Fáva takže zapalování neodejde.

Autor:  Kristensen [ 19.8.07, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Ale jiskru háže!! A dá se to nějak zjisti jestli je ETZ špatné??


Podívej se jestli není přestřiženej kolíček v palci a nebo jestli je prostřední uhlík ve víčku OK

Autor:  Dyno [ 20.8.07, 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

Zapalování je OK,jiskru háže. Palec je dobrý a aji jsem ho měnil.Víčko je OK,uhlík tam je. Cívku v rozdělovači jsem měřil a je dobrá má něco kolem 3kohmů. Moje poznatky co se mi nezdá: střílí do karbecu,budík benzínu nabíha dost pomalu,ale benzín tam je z hadičky stříka když pumpuju. Jaké svíčky do fáva,mám tam DR17YC je to dobré??Měly by být nové.
Něco je špatně,jdu na to ještě mrknout.

Autor:  patrik-hp [ 20.8.07, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Zapalování je OK,jiskru háže. Palec je dobrý a aji jsem ho měnil.Víčko je OK,uhlík tam je. Cívku v rozdělovači jsem měřil a je dobrá má něco kolem 3kohmů. Moje poznatky co se mi nezdá: střílí do karbecu,budík benzínu nabíha dost pomalu,ale benzín tam je z hadičky stříka když pumpuju. Jaké svíčky do fáva,mám tam DR17YC je to dobré??Měly by být nové.
Něco je špatně,jdu na to ještě mrknout.


Předstih...? :D

Autor:  Dyno [ 20.8.07, 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Předstih jsem zkoušel a nic moc.Nemám strobo takže přibližně.Jetli není ohnutý plovák v nádrži,ale AC pumpou benzín stříká,to je asi blbost. Zkusím nové svíčky a předstih a uvidím.

Autor:  patrik-hp [ 20.8.07, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Předstih jsem zkoušel a nic moc.Nemám strobo takže přibližně.Jetli není ohnutý plovák v nádrži,ale AC pumpou benzín stříká,to je asi blbost. Zkusím nové svíčky a předstih a uvidím.


Jj...A mrkni,jestli je palec na pružno a bez zbytečných vůlí... :wink:

Autor:  patrik-hp [ 20.8.07, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Dyno píše:
Předstih jsem zkoušel a nic moc.Nemám strobo takže přibližně.Jetli není ohnutý plovák v nádrži,ale AC pumpou benzín stříká,to je asi blbost. Zkusím nové svíčky a předstih a uvidím.


Jj...A mrkni,jestli je palec na pružno a bez zbytečných vůlí... :wink:


A odtrh...to je základ :!: :wink:

Autor:  Kristensen [ 20.8.07, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Zapalování je OK,jiskru háže. Palec je dobrý a aji jsem ho měnil.Víčko je OK,uhlík tam je. Cívku v rozdělovači jsem měřil a je dobrá má něco kolem 3kohmů. Moje poznatky co se mi nezdá: střílí do karbecu,budík benzínu nabíha dost pomalu,ale benzín tam je z hadičky stříka když pumpuju. Jaké svíčky do fáva,mám tam DR17YC je to dobré??Měly by být nové.
Něco je špatně,jdu na to ještě mrknout.


Jakej máš motor 135 nebo 136

Autor:  Dyno [ 20.8.07, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak palec vůli má ale ne jakože palec,ale celá ta hřídel.Ale vůle je vždycky ne?,u druhé škodovky co jsem měl byla taky.Nevím kolik je malá vůle a kolik velká.
A jestli je to 135 nebo 136 to právě nevím jak se to pozná?,ale chlapek od kterého jsem to koupil říkal že 136.Tak jestli jo tak je to 781.136,tak jsem koupil svíčky podle Brisku D15YC. Ty co tam byly(DR17YC) jsou pro 135(SPI),což je asi to "vstřikování do karbecu" a to já určo nemám,takže DR... určitě nee.
Myslím si že už je to jenom předstih,protože střílí do karbu a sem tam to blafne a když dám trochu plynu tak se to úplně kousne.Předstih se mi nedaří pořád dostat bez strobo na správnou hodnotu.Zkouším 0-12st. a nic a myslím si že to dělám dobře,ale možná jsem zjistil závadu že tam je špatný šroubek kterým se dotahuje rozdělovač,takže se mohl při jízdě mírně pootočit a pak už to nejelo.Chtěl jsem ho zkusit vyměnit,ale přišla mrtě bouře.
A ještě pro Patrika:je to zapalko z fáčka,takže žádný odtrh. :wink:

Autor:  CROWACK [ 20.8.07, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Tak palec vůli má ale ne jakože palec,ale celá ta hřídel.Ale vůle je vždycky ne?,u druhé škodovky co jsem měl byla taky.Nevím kolik je malá vůle a kolik velká.
A jestli je to 135 nebo 136 to právě nevím jak se to pozná?,ale chlapek od kterého jsem to koupil říkal že 136.Tak jestli jo tak je to 781.136,tak jsem koupil svíčky podle Brisku D15YC. Ty co tam byly(DR17YC) jsou pro 135(SPI),což je asi to "vstřikování do karbecu" a to já určo nemám,takže DR... určitě nee.
Myslím si že už je to jenom předstih,protože střílí do karbu a sem tam to blafne a když dám trochu plynu tak se to úplně kousne.Předstih se mi nedaří pořád dostat bez strobo na správnou hodnotu.Zkouším 0-12st. a nic a myslím si že to dělám dobře,ale možná jsem zjistil závadu že tam je špatný šroubek kterým se dotahuje rozdělovač,takže se mohl při jízdě mírně pootočit a pak už to nejelo.Chtěl jsem ho zkusit vyměnit,ale přišla mrtě bouře.
A ještě pro Patrika:je to zapalko z fáčka,takže žádný odtrh. :wink:

serid to kontrolni zarovkou, jeden drat das na privod inducky, druhej ukostris a pak jenom tocis motorem a rozdelovacem ne? pokud nemas uplne mega vytahanej rozvodak, tak to musis sestelovat tak aby to jelo...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/