Anonymous píše:
Mozna jsem to blbe napsal, ale oddelal jsem hadici od palivovaho cerpadla vedouci k nadrzi a to v miste, kde je pripojena k palivovemu cerpadlu. Fouknul jsem smerem do nadrze a pak uz to teklo. Cili problem bude zrejme nekde v nadrzi, ale netusim jak v ni to zakonceni hadice vypada, proto se radeji nejdrive ptam. Samotne palivove cerpadlo funguje.
Když foukneš do nádrže, tak Ti (pokud tam nějaký je) benzín poteče, neboť nádrž natlakuješ a odvdušňovací hadička má malou světlost, aby tak velký tlak odvedla.
Zakončení hadičky přívodu paliva k čerpadlu je takové, že v nejnižším místě nádrže (na spojovací hadici půlek nádrže) je odbočka.
Tvůj problém bude opravdu spíš v čerpadle (netěsné ventily čerpadla), kdy z hadic a čerpadla vyteče benzín zpět do nádrže a suché ventily nevyvinou dostatečný podtlak, aby jej čerpadlo nasálo. (Jde napumpovat ručně?)
Další, dle mého nepravděpodobná možnost je, že by byl nějaký bordel v nádrži, který by tu trubičku ucpával, ale to by pak nebyl problém jen se starty, ale dusilo by se to i během jízdy.
Doporučuji sehnat novější čerpadlo (drží na motoru na třech šroubech místo původních dvou - lépe těsní proti úniku oleje), vyměnit v něm membránu za novou a bude po problému (nové ventily do čerpadla asi už neseženeš a i kdyby, tak jsou dražší, než zánovní čerpadlo z vrakáče).