Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jaký karbec do 120L (85') ??
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6063
Stránka 1 z 1

Autor:  M3Power [ 21.8.07, 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Jaký karbec do 120L (85') ??

Nějak mi cuká motor a už jsem měnil svíčky, VN, víčko rozdělovače, palec, AC .... přichází na řadu karbec.
Nechci se v tom šťourat, protože s autem musím jezdit, tak jsem myslel, že koupím na vrakáči jiný a namontuji ho místo toho mého nešťastníka. Mám koupit stejný, nebo má cenu koupit nějaký "lepší" a v tom případě jaký ?
V tomto ohledu jsem docela lama, takže prosím poraďte ....

Autor:  CROWACK [ 21.8.07, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...

Autor:  M3Power [ 21.8.07, 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(

Autor:  Martin [ 21.8.07, 14:39 ]
Předmět příspěvku: 

Na to seřízení si najdi někoho, kdo to umí nebo zajeť na ME. Pokud si to nikdy nedělal, nepovede se ti to dobře seřídit bez analyzátoru.

Autor:  M3Power [ 21.8.07, 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Na to seřízení si najdi někoho, kdo to umí nebo zajeť na ME. Pokud si to nikdy nedělal, nepovede se ti to dobře seřídit bez analyzátoru.


No, to jsi mi fakt udělal radost ... kde já koho seženu :(

Autor:  Jarda S. [ 21.8.07, 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

M3Power píše:
No, to jsi mi fakt udělal radost ... kde já koho seženu :(


viz "užitečné odkazy "

Autor:  CROWACK [ 21.8.07, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

M3Power píše:
CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(

no pokud chces "jenom" aby to jelo, tak se v tom vrtat nemusis, ale pokud chces aby to za neco stalo, tak se tomu asi nevyhnes...co mam zkusenosti, tak serizeni ma vliv hlavne na volnobeznej chod a "prechody", tzn. bez plynu-plnej a.p.
Nevim proc chces karb menit, myslel sem ze mas treba poskozenej nebo tak neco...nediv se ze je v tom potreba se vrtat, pokud se karbec neseridi tak to stoji za ho**o...vycisteni mas tady http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
serizeni do zakladni polohy mas tak ze na namontovanym karbu zepredu sou nad sebou dva sroubky na sroubovak. ten velikej je vzduch, ten mensi je bohatost. Vzduch dotahnes (jemne!) a pak povolis o 4*180° a bohatost dotahnes a povolis o 5*180°. To je tak pro nastartovani a udrzeni v chodu...pak se dal serizuje tak, ze na teplym motoru (voda 80°C) nastartujea s dycky trochu uberes bohatosti a kroutis s vzduchem. Pokud motor bezi nepravidelne, kulha, kucka>bohata smes, pokud vybiha do vyssich otacek a ma tendenci chcipat>chuda smes. Postupnym priviranim bohatosti a kroucenim se vzduchem dosahnes pozadovanejch volnobeznejch otacek...chce to trochu ucho...jestli se na to necitis, tak staci zakladni poloha, s tim se da chvilku jezdit a v servise by ti to meli seridit za par supu, je to prace na 5 minut...teda pokud te nebudou chtit okrast, ale to se nesmis nechat...

Autor:  M3Power [ 21.8.07, 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
M3Power píše:
CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(

no pokud chces "jenom" aby to jelo, tak se v tom vrtat nemusis, ale pokud chces aby to za neco stalo, tak se tomu asi nevyhnes...co mam zkusenosti, tak serizeni ma vliv hlavne na volnobeznej chod a "prechody", tzn. bez plynu-plnej a.p.
Nevim proc chces karb menit, myslel sem ze mas treba poskozenej nebo tak neco...nediv se ze je v tom potreba se vrtat, pokud se karbec neseridi tak to stoji za ho**o...vycisteni mas tady http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
serizeni do zakladni polohy mas tak ze na namontovanym karbu zepredu sou nad sebou dva sroubky na sroubovak. ten velikej je vzduch, ten mensi je bohatost. Vzduch dotahnes (jemne!) a pak povolis o 4*180° a bohatost dotahnes a povolis o 5*180°. To je tak pro nastartovani a udrzeni v chodu...pak se dal serizuje tak, ze na teplym motoru (voda 80°C) nastartujea s dycky trochu uberes bohatosti a kroutis s vzduchem. Pokud motor bezi nepravidelne, kulha, kucka>bohata smes, pokud vybiha do vyssich otacek a ma tendenci chcipat>chuda smes. Postupnym priviranim bohatosti a kroucenim se vzduchem dosahnes pozadovanejch volnobeznejch otacek...chce to trochu ucho...jestli se na to necitis, tak staci zakladni poloha, s tim se da chvilku jezdit a v servise by ti to meli seridit za par supu, je to prace na 5 minut...teda pokud te nebudou chtit okrast, ale to se nesmis nechat...


Aha, takže v mém případě to znamená : koupím SEDR klasika 120L a ten původní si nechám tak jak je pro případ, že by se mi to nerozjelo. Kdykoliv tam můžu dát zpět ten původní. Na vrakáči mě snad neodrbou, vlastní to soused a asi by si to na triko nevzal ....

Čoveče asi to zkusím, alespoň bude prča :) Díky za návod, bude se hodit ...

Dá se k tomu SEDRU koupit nějaký opravárenský kit, ať nemusím kupovat každou gumičku zvlášť ?

PS : v zásadě mi jde o to, aby to jezdilo a né skákalo

Autor:  M3Power [ 21.8.07, 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Měl by mít označení 2932 ... může být i 2933 (LS/GLS/LX) nebo raději ne ?

Autor:  Šemik [ 21.8.07, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Podívej, karbec z vrakecu je sázka do loterie. Lepší budeš mít když i kopíš nové víko, těsnění okroužky a uděláš ten stávajíc a pak filtr box cyhtneš pružinama z brzd. To mi přijde daleko jistější

Autor:  M3Power [ 23.8.07, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Podívej, karbec z vrakecu je sázka do loterie. Lepší budeš mít když i kopíš nové víko, těsnění okroužky a uděláš ten stávajíc a pak filtr box cyhtneš pružinama z brzd. To mi přijde daleko jistější


Jak to myslíš filter box chytit pružinama z brzd ?

Autor:  Martin [ 23.8.07, 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.

Autor:  M3Power [ 23.8.07, 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.


Pohlednám to ... dík

Autor:  CROWACK [ 23.8.07, 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

M3Power píše:
Martin píše:
Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.


Pohlednám to ... dík

Jde o to, že ten prostřední šroub ti chytí filtrbox jenom za víko karburátoru, to neudrží tah a prohne se. Do díry po tomhle "skvělým" šroubu vryzit ucpávku a na levé straně chytit filtrbox pérkem z brzd třeba za nejakej příhodnej šroub

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/