Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 23:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Snížení hlavy u Rapida 136 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek Snížení hlavy u Rapida 136
Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík


23.8.07, 13:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
U 136ky se už nedoporučuje zvyšovat kompresní poměr...zvyšuješ nároky na benzín a rychlejc ti odejde spodek motoru...tj šály, ojnice, klika...

Věnuj se úpravám hlavy a ventilů...na spodek dej tak odlehčenou řemenici a setrvák + leštění a vyvážení všech dílů celého klikového ústrojí...

Nebo střeva z Fabie + výše uvedené úpravy.

Pak napiš - my ti poradíme jak dál :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.8.07, 14:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek Re: Snížení hlavy u Rapida 136
Lp640 píše:
Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík


mozes ju dat maximalne zrovnat cize 0.2-0.3mm

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.8.07, 15:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko.


23.8.07, 17:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.8.07, 20:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Vít Široký píše:
Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko.


A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.8.07, 20:17
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
DRYVER píše:
Vít Široký píše:
Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko.


A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek
Netuším, nic jsem neměřil, prostě je obroušená aby dobře těsnila (a to funguje) a o to šlo. Ostatně já jsem se jen díval, nedělal jsem to, neumím to a na svým motoru se to učit nemíním. Ta změna v chování před a pozásahu je měřeno pocity a dojmy dosti velká. Nesudnávala se ale pro závadu, těsnilo to dobře i před tím, pán mě tady na tom dělal rozvody, spojku a pár drobností tak se to udělalo při tom. Po rozebrání to vypadalo takhle : http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15 (odkaz na garáž )


Naposledy upravil Vít dne 23.8.07, 21:05, celkově upraveno 2



23.8.07, 20:30
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo 136ka má rovný písty 135 má v pístech oválné vybrání...a říkám že hlavu moc nesnižuj...s tim palivem to myslim vážně.

Další problém ja pak těsnění pod hlavou atd...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.8.07, 21:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136


Pokud máš ten motor v původním stavu tak je to napsaný hned u výrobního čísla z boku na bloku.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.8.07, 10:21
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo a myslim že motory 742.135 a 742.136 to mají i na tý přírubě u pumpy pod seriovým číslem.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


24.8.07, 10:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.8.07, 11:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku)


U těhle motorů je jedna velká zásadní konstrukční nevýhoda: Klika která má jen tři uložení.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.8.07, 11:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? :?:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


24.8.07, 12:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
DRYVER píše:
Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? :?:


do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.8.07, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kristensen píše:
DRYVER píše:
Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? :?:


do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000


Tak takovy rozdil je myslim zanedbatelny :lol: :lol: :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


24.8.07, 16:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz