Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Snížení hlavy u Rapida 136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6094 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lp640 [ 23.8.07, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Snížení hlavy u Rapida 136 |
Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík |
Autor: | Martin 007 [ 23.8.07, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
U 136ky se už nedoporučuje zvyšovat kompresní poměr...zvyšuješ nároky na benzín a rychlejc ti odejde spodek motoru...tj šály, ojnice, klika... Věnuj se úpravám hlavy a ventilů...na spodek dej tak odlehčenou řemenici a setrvák + leštění a vyvážení všech dílů celého klikového ústrojí... Nebo střeva z Fabie + výše uvedené úpravy. Pak napiš - my ti poradíme jak dál |
Autor: | Gemini [ 23.8.07, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Snížení hlavy u Rapida 136 |
Lp640 píše: Můžu ještě snížit hlavu u Rapida popřípadě o kolik aby mi to nedělalo nějakej bordel v motoru dík mozes ju dat maximalne zrovnat cize 0.2-0.3mm |
Autor: | Vít [ 23.8.07, 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko. |
Autor: | Ondras83 [ 23.8.07, 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136 |
Autor: | DRYVER [ 23.8.07, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko. A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek |
Autor: | Vít [ 23.8.07, 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Vít Široký píše: Tady možná můžu přispět svoji torchou do mlýna. Mám taky 136, i když ve favoritu, ale předpokládám, že uvnitř to je snad stejný. Hlavu jen srovnanou, protože byla drobet vyžraná, autu se po tom zásahu začalo víc chtít jet v kopcích. Ovšem na benzín je to bohužel dost citlivé, na speciál to v podstatě nejede, na natural 95 normálně ano, ale je hodně citlivý na jeho kvalitu, nikdy jsem tomu moc nevěřil, ale bohužel jsem poznal šmejd v nádrži, dřív to tomu autu bylo celkem jedno, jelo dobře na všecko. A jake mas tlaky a jaky kompresni pomer? byla hodne dokrivena ta hlava nebo srovnana jen tak o par desetinek |
Autor: | Martin 007 [ 23.8.07, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo 136ka má rovný písty 135 má v pístech oválné vybrání...a říkám že hlavu moc nesnižuj...s tim palivem to myslim vážně. Další problém ja pak těsnění pod hlavou atd... |
Autor: | Kristensen [ 24.8.07, 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: jak poznám jestli mám 136 nebo 135 ??, máme felicii a chceme snížit jen o 0,3 a zdá se mi to málo, protože to je stejně jako MPI (má o 0,3 "vyšší" písty) tak prosím poraďte, teď leštim hlavu a písty sou rovný takže to bude asi 136 Pokud máš ten motor v původním stavu tak je to napsaný hned u výrobního čísla z boku na bloku. |
Autor: | Martin 007 [ 24.8.07, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a myslim že motory 742.135 a 742.136 to mají i na tý přírubě u pumpy pod seriovým číslem. |
Autor: | Ondras83 [ 24.8.07, 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku) |
Autor: | Kristensen [ 24.8.07, 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: jj, koukal sem a máme 136, no ale stejně si myslim že snížení hlavy o 0,3 mm bude málo protože to bude mit kopresi jako MPI, snížil bych to asi o 0,4-0,5 (0,6 je na kompresní poměr 11,5:1 a to je moc, ikdyž je to asi nejlepší, ale to je moc na seriovou kliku) U těhle motorů je jedna velká zásadní konstrukční nevýhoda: Klika která má jen tři uložení. |
Autor: | DRYVER [ 24.8.07, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? |
Autor: | Kristensen [ 24.8.07, 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000 |
Autor: | DRYVER [ 24.8.07, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: DRYVER píše: Tak jaky pomer by byl jeste vhodny aby motor po par km neodesel do vecnych lovist?? - 10:1 ???? nebo 10,5:1 ??? do 11 to zkousne ale už jeho životnost nebude třeba 200 000 ale jen 150 000 Tak takovy rozdil je myslim zanedbatelny |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |