Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Znizenie hlavy TAZ 1500
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6097
Stránka 1 z 2

Autor:  oso [ 23.8.07, 16:52 ]
Předmět příspěvku:  Znizenie hlavy TAZ 1500

Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D

Autor:  ventYl [ 23.8.07, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.

Autor:  Nepér [ 23.8.07, 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Asi naftu... :D
Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.

Autor:  David [ 23.8.07, 17:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Znizenie hlavy TAZ 1500

oso píše:
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D
To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy

Autor:  oso [ 23.8.07, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.


nie kompresny pomer aspon 12-13:1 lebo teraz je tam seriova hlava, s kompresiou asi okolo 9:1 tych 15 by mali byt tlaky vo valcoch a nie kompresny pomer, lejeme tam shell v power 100

Autor:  oso [ 23.8.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Znizenie hlavy TAZ 1500

David píše:
oso píše:
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D
To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy


ano ps 18 :wink: check this http://www.youtube.com/watch?v=IfkeId7GUQk

Autor:  oso [ 23.8.07, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Asi naftu... :D
Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.


ale ked nesu penizky tak si to chceme udelat sami :? :lol:

Autor:  cyz [ 23.8.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D

Autor:  DRYVER [ 23.8.07, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:

Autor:  cyz [ 23.8.07, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D

Autor:  škodař [ 23.8.07, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D
to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil

Autor:  oso [ 23.8.07, 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:

Autor:  DRYVER [ 23.8.07, 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
cyz píše:
DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D
to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil


No to si pamatuju jak sme na tom trakturku taky řaaaadil - malem ho Milan prevratil kdyz jel po 2 kolech v zatacce :lol:

Autor:  Gemini [ 24.8.07, 00:25 ]
Předmět příspěvku: 

oso píše:
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:


zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu

na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......

Autor:  oso [ 24.8.07, 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
oso píše:
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:


zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu

na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......


no lenze hlava je povodna valce maju objem cca 1720 ccm kolko ju znizit aby sa dvihli trochu tlaky teraz su ako tovarenske vsetky okolo 11, nevedel by si mi hodit foto ako sa upravuju spalovaky, ano masina je poharova cize len sutaze a treninky ziadne hasenie, ostra vacka tam je ide o to ze masina nema silu museli sme tam dat prevodovku aby sa cerpadlo dostalo na cca 3300 otacok ale potrebovali by sme sa dostat na 3800 rpm na cerpadle cize motor by mal tocit okolo 5000 rpm v zatazi, teraz toci okolo 4300-4400

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/