Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Na kolik to můžu bezpečně točit?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6122
Stránka 1 z 2

Autor:  Jura [ 25.8.07, 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Na kolik to můžu bezpečně točit?

Na kolik můžu mou felicii 1.6 vytočit, aby se nic nestalo?

Autor:  Kristensen [ 25.8.07, 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Na kolik to můžu bezpečně točit?

Jura píše:
Na kolik můžu mou felicii 1.6 vytočit, aby se nic nestalo?


to poznáš je tam omezovač (6200) ale je to zbytečný protože obyč 1,6 nejede už pomalu od 4500 ot/min

Autor:  Jura [ 25.8.07, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

díky

Autor:  Jarda S. [ 25.8.07, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

nevim já to moje točim na 9000 :lol:

Autor:  Jura [ 25.8.07, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
nevim já to moje točim na 9000 :lol:

A to máš co zač? Já jen, že ty feldy 1.6ky sou na to prej nějak náchylný, že by se to mohlo zničit ten motor...

Autor:  Jarda S. [ 25.8.07, 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Sadra17 píše:
nevim já to moje točim na 9000 :lol:

A to máš co zač? Já jen, že ty feldy 1.6ky sou na to prej nějak náchylný, že by se to mohlo zničit ten motor...


Hyosung Land Cruise 125ccm výkon 10,5 kw při 9000

Autor:  Jura [ 25.8.07, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Jura píše:
Sadra17 píše:
nevim já to moje točim na 9000 :lol:

A to máš co zač? Já jen, že ty feldy 1.6ky sou na to prej nějak náchylný, že by se to mohlo zničit ten motor...


Hyosung Land Cruise 125ccm výkon 10,5 kw při 9000

Nj...tak to je trocha něco jinýho ne? Já to takhle vytočit na feldě, tak bych určitě ochluchnul a vyletěl mi motor

Autor:  Kristensen [ 25.8.07, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Sadra17 píše:
nevim já to moje točim na 9000 :lol:

A to máš co zač? Já jen, že ty feldy 1.6ky sou na to prej nějak náchylný, že by se to mohlo zničit ten motor...


No jo to jo, jsou náchylný na úpravy řídící jednotky někde samodoma ze stodoly. Stačí ti program stáhnout někde z CCCP, sehnat kabel a notebook a můžeš si omezovač otáček v podstatě vyřadit z činosti sám doma na posteli. Ale potom ty následky!!!!!!!

Autor:  Jura [ 25.8.07, 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

No ale když si to vytočím na těch 6200 tak sice bude hodně řvát, ale nemělo by se nic stát ne? Krom spotřeby.... Si nejsem jistej, jestli bych tomu třeba nějak neublížil, kdybych jel třeba půl hodiny v kuse 170km/h

Autor:  Kristensen [ 25.8.07, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
No ale když si to vytočím na těch 6200 tak sice bude hodně řvát, ale nemělo by se nic stát ne? Krom spotřeby.... Si nejsem jistej, jestli bych tomu třeba nějak neublížil, kdybych jel třeba půl hodiny v kuse 170km/h


Po čipu a vačce od Cimbu naše auto zvládlo jet na dálnici 190 při nějakejch 6100 nějakej 20 min (samozřejmě že to v kuse není páč sem tam nějakej kamion kterej taky předjížděl.a to mělo najetý necelejch 50 000 Omezovač je od Cimbu úmyslně posunut na 6500 kvůli maximálce (cca 200-205 podle pneu) a je zajištěna stejná životnost motoru jako před úpravou. Takže pokud maximálně neodejde termostat aby jsi to uvařil tak se nemáš čeho bát. Naše má celkem 130 000 a od vyměny do vyměny není třeba dolívat olej.

Autor:  fert.j [ 26.8.07, 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

az na omezovac

Autor:  cezar [ 27.8.07, 06:10 ]
Předmět příspěvku:  .

hmm no ja neviem naco by si to mal "turuvat" na take otacky ked to pre ten motor neni ,proste to je podla mna zbytocne,co mas ztoho vykonu ked auto ide roztrhnut,reve jak blbe?pokial to nema ist v takej rychlosti pohodovo tak to vytacat nebudem,naco koli machrovine?heh to je skor na ostudu..

Autor:  Jura [ 27.8.07, 12:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

cezar píše:
hmm no ja neviem naco by si to mal "turuvat" na take otacky ked to pre ten motor neni ,proste to je podla mna zbytocne,co mas ztoho vykonu ked auto ide roztrhnut,reve jak blbe?pokial to nema ist v takej rychlosti pohodovo tak to vytacat nebudem,naco koli machrovine?heh to je skor na ostudu..


¨Tak o to mi ani nejde, ale někdy prostě potřebuješ se rychle rozjet nebo když máš jen jeden pruh a potřebuješ předjet, tak prostě musíš podřadit a trocha na to šlápnout... Kvůli machrovině určitě ne... Na to už sem moc starej...

Autor:  Kristensen [ 27.8.07, 13:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Jura píše:
cezar píše:
hmm no ja neviem naco by si to mal "turuvat" na take otacky ked to pre ten motor neni ,proste to je podla mna zbytocne,co mas ztoho vykonu ked auto ide roztrhnut,reve jak blbe?pokial to nema ist v takej rychlosti pohodovo tak to vytacat nebudem,naco koli machrovine?heh to je skor na ostudu..


¨Tak o to mi ani nejde, ale někdy prostě potřebuješ se rychle rozjet nebo když máš jen jeden pruh a potřebuješ předjet, tak prostě musíš podřadit a trocha na to šlápnout... Kvůli machrovině určitě ne... Na to už sem moc starej...


Vyplatí se podřazovat tak aby jsi se dostal kolem 3500 pokud na předjetí podřadíš že budeš někde na 5000 tak to nemá význam, protože v těhkle otáčkách to auto už je pomalu mrtvý

Autor:  michalkatka [ 28.8.07, 15:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Kristensen píše:
Vyplatí se podřazovat tak aby jsi se dostal kolem 3500 pokud na předjetí podřadíš že budeš někde na 5000 tak to nemá význam, protože v těhkle otáčkách to auto už je pomalu mrtvý


roman s tebou nebude súhlasiť :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/