Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Klepání ventilů 
Autor Zpráva

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek Klepání ventilů
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 11:55
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18264
Příspěvek 
To nebudou ventily, ale detonace... O kolik jsi to snížil?


27.8.07, 11:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Klepání ventilů
Kikan píše:
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?


Ventily na teplém motoru neseřizuj, ty se sežizují zásadně na studeném, ideálně při teplotě 20°C. Kdysi když jsem neměl měrky jsem to udělal tak, že jsem motor zahřál na provozní teplotu a seřídil ventily tak aby tam byla trochu vůle aby se nepodpálily sedla (doteď se za tuhle prasárnu stydím :oops: , rachotilo to fakt schopně). Jinak jak říká Kikan - klepání. Chtělo by to trochu si pohrát s předstihem, ale možná jsi to s tím snížením přehnal.


27.8.07, 12:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zkus trochu zmenit predstih


27.8.07, 12:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Klepání ventilů
cyz píše:
Kikan píše:
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?


Ventily na teplém motoru neseřizuj, ty se sežizují zásadně na studeném, ideálně při teplotě 20°C. Kdysi když jsem neměl měrky jsem to udělal tak, že jsem motor zahřál na provozní teplotu a seřídil ventily tak aby tam byla trochu vůle aby se nepodpálily sedla (doteď se za tuhle prasárnu stydím :oops: , rachotilo to fakt schopně). Jinak jak říká Kikan - klepání. Chtělo by to trochu si pohrát s předstihem, ale možná jsi to s tím snížením přehnal.


Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.8.07, 12:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Klepání ventilů
Kristensen píše:

Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru.


To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá?


27.8.07, 12:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Klepání ventilů
cyz píše:
Kristensen píše:

Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru.


To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá?


Co se roztáhne? Pokud na studeným nastavíš 20/20 tak když ho ohřeješ tak tam máš 30/30 až 35/35

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.8.07, 12:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Klepání ventilů
Kristensen píše:
cyz píše:
Kristensen píše:

Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru.


To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá?


Co se roztáhne? Pokud na studeným nastavíš 20/20 tak když ho ohřeješ tak tam máš 30/30 až 35/35


znám jedno fáčko koupené ještě v tuzexu, je v perfektním stavu, protože moc nejezdí a ventily vesele třískají, (detonace)předstih je absolutně přesný reakce na odpojení podtlaku okamžitá, dal jsem i předstih na volnoběh -10, nic nepomáhá přidáš a práská v tom je to 136 lx, najeto 70.000 km , dali jsme i různé benzíny, přidáš a řechtá a řechtá miloš


27.8.07, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Klepání ventilů
Kikan píše:
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?


A o kolik jsi tu hlavu snizoval?? Pri tom snizovani zabrusovals i ventily??

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


27.8.07, 14:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Klepání ventilů
DRYVER píše:
Kikan píše:
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?


A o kolik jsi tu hlavu snizoval?? Pri tom snizovani zabrusovals i ventily??



a mas upraveny spalovaky?


27.8.07, 14:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Klepání ventilů
Kikan píše:
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. :)

Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky.

Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím.
Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují?



Tak seřizuj,pokud stále klepou a použij ty hliníkový tyčky. :wink:Na sání..
.Pokud i pak,tak jestli ti díky tý kompresi neklepe na volnoběh něco jinýho...?U utahaně jetýho motoru,už se při velkých tlacích tolik nevýtváří hydrodin.film-olejová vrstva v kluzných ložiskách...Snad si to nevzal moc.... :?: :?: :wink:


27.8.07, 14:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


27.8.07, 15:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No hluk se sníží, trochu...
Je to lehčí, možná to míň zatěžuje rozvody, ale při "normálních" otáčkách asi bez efektu...
Roztažnost materiálu... Blok je hliníkovej, hlava taky, takže když je hliníková i tyčka, teoreticky by se měla vůle, během ohřívání motoru, míň měnit.
P.S.: Nechcete někdo 4 ocelový tyčky? :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


27.8.07, 15:06
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
DRYVER píše:
takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??


O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. :wink:


27.8.07, 15:14
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
DRYVER píše:
takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze??


já si myslím že je to o váze, tu roztažnost to má větší dáš 0.25 miloš


27.8.07, 15:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz