Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Klepání ventilů https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6152 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | Kikan [ 27.8.07, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | Klepání ventilů |
Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? |
Autor: | fatal [ 27.8.07, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
To nebudou ventily, ale detonace... O kolik jsi to snížil? |
Autor: | cyz [ 27.8.07, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
Kikan píše: Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? Ventily na teplém motoru neseřizuj, ty se sežizují zásadně na studeném, ideálně při teplotě 20°C. Kdysi když jsem neměl měrky jsem to udělal tak, že jsem motor zahřál na provozní teplotu a seřídil ventily tak aby tam byla trochu vůle aby se nepodpálily sedla (doteď se za tuhle prasárnu stydím , rachotilo to fakt schopně). Jinak jak říká Kikan - klepání. Chtělo by to trochu si pohrát s předstihem, ale možná jsi to s tím snížením přehnal. |
Autor: | fert.j [ 27.8.07, 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus trochu zmenit predstih |
Autor: | Kristensen [ 27.8.07, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
cyz píše: Kikan píše: Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? Ventily na teplém motoru neseřizuj, ty se sežizují zásadně na studeném, ideálně při teplotě 20°C. Kdysi když jsem neměl měrky jsem to udělal tak, že jsem motor zahřál na provozní teplotu a seřídil ventily tak aby tam byla trochu vůle aby se nepodpálily sedla (doteď se za tuhle prasárnu stydím , rachotilo to fakt schopně). Jinak jak říká Kikan - klepání. Chtělo by to trochu si pohrát s předstihem, ale možná jsi to s tím snížením přehnal. Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru. |
Autor: | cyz [ 27.8.07, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
Kristensen píše: Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru. To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá? |
Autor: | Kristensen [ 27.8.07, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
cyz píše: Kristensen píše: Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru. To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá? Co se roztáhne? Pokud na studeným nastavíš 20/20 tak když ho ohřeješ tak tam máš 30/30 až 35/35 |
Autor: | slovacek.milos [ 27.8.07, 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
Kristensen píše: cyz píše: Kristensen píše: Ono taky hodně záleží na rozdělovači jakej dává předstih, mě to taky dělalo. Jinak ventily můžeš dělat i na teplým ale musíš pamatovat že po zahřátí se ta vůle zvětšuje. Já jsem na sníženej hlavě a vačce 280/280 dělal 0,4 na teplým motoru. To máš tak naskillované že se nebojíš že se to roztáhne a bude vůle moc malá? Co se roztáhne? Pokud na studeným nastavíš 20/20 tak když ho ohřeješ tak tam máš 30/30 až 35/35 znám jedno fáčko koupené ještě v tuzexu, je v perfektním stavu, protože moc nejezdí a ventily vesele třískají, (detonace)předstih je absolutně přesný reakce na odpojení podtlaku okamžitá, dal jsem i předstih na volnoběh -10, nic nepomáhá přidáš a práská v tom je to 136 lx, najeto 70.000 km , dali jsme i různé benzíny, přidáš a řechtá a řechtá miloš |
Autor: | DRYVER [ 27.8.07, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
Kikan píše: Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? A o kolik jsi tu hlavu snizoval?? Pri tom snizovani zabrusovals i ventily?? |
Autor: | fert.j [ 27.8.07, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
DRYVER píše: Kikan píše: Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? A o kolik jsi tu hlavu snizoval?? Pri tom snizovani zabrusovals i ventily?? a mas upraveny spalovaky? |
Autor: | patrik-hp [ 27.8.07, 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klepání ventilů |
Kikan píše: Dlouho jsem tu nebyl a tak vás všechny zdravím. Od doby kdy jsem dělal GO a snižival hlavu ( cca 5 měsíců) mi při zahřátém motoru klepou ventily - a ani né v záběru, jako při udržování rychlosti. Na studeném motoru jsem si toho nevšiml. Ventily jsem už seřizoval dvakrát a pořád je to stejné. Ventily jsem seřizoval na studeném motoru. Ještě jedna věc mám tam ocelové tyčky. Mám ty ventily seřídit při teplém motoru? Už nevím co s tím. Ještě mě napadlo jestli nejsou unavené pružinky na ventilech a ty odskakují? Tak seřizuj,pokud stále klepou a použij ty hliníkový tyčky. Na sání.. .Pokud i pak,tak jestli ti díky tý kompresi neklepe na volnoběh něco jinýho...?U utahaně jetýho motoru,už se při velkých tlacích tolik nevýtváří hydrodin.film-olejová vrstva v kluzných ložiskách...Snad si to nevzal moc.... |
Autor: | DRYVER [ 27.8.07, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze?? |
Autor: | Nepér [ 27.8.07, 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
No hluk se sníží, trochu... Je to lehčí, možná to míň zatěžuje rozvody, ale při "normálních" otáčkách asi bez efektu... Roztažnost materiálu... Blok je hliníkovej, hlava taky, takže když je hliníková i tyčka, teoreticky by se měla vůle, během ohřívání motoru, míň měnit. P.S.: Nechcete někdo 4 ocelový tyčky? |
Autor: | patrik-hp [ 27.8.07, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze?? O hlučnosti,díky jiné roztažnosti.Váha má v tomto případě zanedbatelný vliv. |
Autor: | slovacek.milos [ 27.8.07, 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: takovy dotaz - jaky je rozdil mezi pouzitim normalnich tycek a tech hlinikovych? Je to o hlucnosti, nebo roztraznosti materialu, ci o vaze?? já si myslím že je to o váze, tu roztažnost to má větší dáš 0.25 miloš |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |