Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

sedr 32 z rapida ale nevím z jakýho motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6155
Stránka 1 z 2

Autor:  škodař [ 27.8.07, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  sedr 32 z rapida ale nevím z jakýho motoru

v rapidu n amrazírenským motoru sem mněl tadyk ten karbec sedr32 443751293500 bu na jakej motor se dával jako originál???

Autor:  Radic [ 27.8.07, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 ...130ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 ...135ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 ...136ka :wink:

Autor:  cyz [ 27.8.07, 14:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: sedr 32 z rapida ale nevím z jakýho motoru

škodař píše:
v rapidu n amrazírenským motoru sem mněl tadyk ten karbec sedr32 443751293500 bu na jakej motor se dával jako originál???


asi na ten mrazírenský :D

Autor:  škodař [ 27.8.07, 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 ...130ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 ...135ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 ...136ka :wink:
ale ten můj tam nikde nevidím :lol:

Autor:  Martin 007 [ 27.8.07, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě na 105ku nebo 120cku...typ ani rok nevim...

Autor:  škodař [ 27.8.07, 14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: sedr 32 z rapida ale nevím z jakýho motoru

cyz píše:
škodař píše:
v rapidu n amrazírenským motoru sem mněl tadyk ten karbec sedr32 443751293500 bu na jakej motor se dával jako originál???


asi na ten mrazírenský :D
myslím že to nebude originál páš na ty mrazírenský motory se nedával rozdělovač s podtlakovou regulací a já ho tam mněl a dyby tam byl origo karbec tak by to vůbec netáhlo páč byl zaškrcenej na málo koníků a mně valil dobře

Autor:  škodař [ 27.8.07, 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Určitě na 105ku nebo 120cku...typ ani rok nevim...
asik to tak bude myslel sem že to bude aspoň nějakej lepčí karbec ale bude to asik obyčejná 120 nebo 105ka

Autor:  cyz [ 27.8.07, 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
Martin 007 píše:
Určitě na 105ku nebo 120cku...typ ani rok nevim...
asik to tak bude myslel sem že to bude aspoň nějakej lepčí karbec ale bude to asik obyčejná 120 nebo 105ka


I kdyby tak bych v tom problém neviděl. Na svojí škodárně jsem měl motor 130 a karbec 105, nějaký výrazným šnížením výkonu se to neprojevilo a dost se snížila spotřeba, na delších trasách se dalo dostat i pod 6l/100km

Autor:  škodař [ 27.8.07, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
škodař píše:
Martin 007 píše:
Určitě na 105ku nebo 120cku...typ ani rok nevim...
asik to tak bude myslel sem že to bude aspoň nějakej lepčí karbec ale bude to asik obyčejná 120 nebo 105ka


I kdyby tak bych v tom problém neviděl. Na svojí škodárně jsem měl motor 130 a karbec 105, nějaký výrazným šnížením výkonu se to neprojevilo a dost se snížila spotřeba, na delších trasách se dalo dostat i pod 6l/100km
mně jde spíše o to aby ten motor táhl v co nejvišším rozsahu otáček o spotřebu mi nejde moc páč to ženu po polnačkách a moc kilometrů nenajezdím ale chci aby to trochu valilo

Autor:  cyz [ 27.8.07, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
cyz píše:
škodař píše:
Martin 007 píše:
Určitě na 105ku nebo 120cku...typ ani rok nevim...
asik to tak bude myslel sem že to bude aspoň nějakej lepčí karbec ale bude to asik obyčejná 120 nebo 105ka


I kdyby tak bych v tom problém neviděl. Na svojí škodárně jsem měl motor 130 a karbec 105, nějaký výrazným šnížením výkonu se to neprojevilo a dost se snížila spotřeba, na delších trasách se dalo dostat i pod 6l/100km
mně jde spíše o to aby ten motor táhl v co nejvišším rozsahu otáček o spotřebu mi nejde moc páč to ženu po polnačkách a moc kilometrů nenajezdím ale chci aby to trochu valilo


Říkám ti že to nejde skoro vůbec poznat. Ve vyšších otáčkách při plném plynu je trochu znát že chybí ekonostat...ale jinak to moc nepoznáš. Měl jsem to takhle a např. v kopcích to táhlo snad líp než fávo

Autor:  Radic [ 27.8.07, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

mas asi opravdu neco extra...tady mas vsechny cisla...ale neotezuj se hledanim...ten tvuj tam neni :roll:
105S, 105L
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 100 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 Od VIII/1984

105GL
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 III/1981-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984

120L
JIKOV 32 EDSR 443 751 319 800 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 500 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 900 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 900 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 44 751 293 200 Od VIII/1984

120LS, 120GLS
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 000 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 600 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 294 000 VII/1981-II/1981
JIKOV A 32 EDSR 443 751 294 000 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300 Od VIII/1984

130L,135L,135GL,136L,136GL
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 Od VIII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 Od IV/1987
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 Od IV/1987

Autor:  Bukaj [ 28.8.07, 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

To je divný, myslel jsem, že Jikov 2935 je 120ka...
...jeden mám doma :)

Autor:  cyz [ 28.8.07, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
mas asi opravdu neco extra...tady mas vsechny cisla...ale neotezuj se hledanim...ten tvuj tam neni :roll:


Dyť to říkám, chlaďák :D

Autor:  škodař [ 29.8.07, 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Radic píše:
mas asi opravdu neco extra...tady mas vsechny cisla...ale neotezuj se hledanim...ten tvuj tam neni :roll:


Dyť to říkám, chlaďák :D
tj zkusím ho šoupnout do 105ky ten originální sedr mi tam dělá nějaký problémi a belbě se otvírá druhá komora zkusím to co to udělá. mno igdyž dyž je to nějakej extra to bych ho mohl dobře speněžit né??? :lol:

Autor:  Brtnik [ 19.1.11, 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: sedr 32 z rapida ale nevím z jakýho motoru

Náhodou typy, modely a osazení (trysky, vzdušníky atd) karburátorů pro 1203 a TAZ 1500 by někdo neznal? Případně i pro staré Oktávky atd. Díky. Dost by mi to pomohlo. Hlavně mě zajímá ten TAZ 1500, protože ten právě mám, ale mám tu několik karburátorů z 1203 a oktávek, tak abych měl srvnání a věděl co je z čeho ;-). Potřebuju karburátor, kterej bude na tomhle motoru běhat dobře hlavně v nižších otáčkách (cca 800-2000) a bude mít co nejmenší spotřebu. Otáčky nad cca 3000 mě prakticky vůbec nezajímaj. Je to na motor do malotraktoru, kde se bude většinou jezdit do 2000 otáček nebo méně. Potřebuju aby motor udržel otáčky a málo žral. Nic víc. Žádné extra plynulé přechody, extrémní akceleraci, výkon ve vysokých otáčkách atd nepotřebuju. Potřebuju to nakrmit dost na to aby se nepropálil píst nebo sedlo ventilu, ale co nejmíň to žralo v nízkých otáčkách a na volnoběh ;-). O úpravě na plyn a podobně neuvažuju - ani tam neni na to místo. Díky moc.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/