Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Záhada X
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6181
Stránka 1 z 3

Autor:  solista [ 28.8.07, 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Záhada X

Dneska sem jel opět mým rapídkem (kupodivu čim jinym) a najednou mi začal vařit. Při jízdě, ne v koloně. No tak si zastavim, kouknu pod auto a voda tekla z těch trubek, co vedou pod autem. Tak sem si řek, že to třeba je tim, že je stará a rezatá. Tak jsem počkal, dolil hoooodně vody a vyrazil. Jen tak tak sem dojel na rampu na Zbraslav. Tam jsem počkal, než to vystydne a že se na to kouknu (cca 2 hodinky). Jenže je tam ten plech. A já neměl klíč. Řek sem si neva, naberu zase vodu a dojedu home. Dal sem plnou do chladiče. Jedu a ono nic. Neteklo to. Ani kapka. Teplota se držela naprosto normálně. Z nádržky nic neubylo. Co to ksakru je? To auto si ze mě snad dělá srandu? Umíte to někdo vysvětlit? Mě to teda vrtá hlavou. Pls poraďte, já fakt nevim.

Autor:  cyz [ 28.8.07, 16:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Záhada X

solista píše:
Dneska sem jel opět mým rapídkem (kupodivu čim jinym) a najednou mi začal vařit. Při jízdě, ne v koloně. No tak si zastavim, kouknu pod auto a voda tekla z těch trubek, co vedou pod autem. Tak sem si řek, že to třeba je tim, že je stará a rezatá. Tak jsem počkal, dolil hoooodně vody a vyrazil. Jen tak tak sem dojel na rampu na Zbraslav. Tam jsem počkal, než to vystydne a že se na to kouknu (cca 2 hodinky). Jenže je tam ten plech. A já neměl klíč. Řek sem si neva, naberu zase vodu a dojedu home. Dal sem plnou do chladiče. Jedu a ono nic. Neteklo to. Ani kapka. Teplota se držela naprosto normálně. Z nádržky nic neubylo. Co to ksakru je? To auto si ze mě snad dělá srandu? Umíte to někdo vysvětlit? Mě to teda vrtá hlavou. Pls poraďte, já fakt nevim.


Pod tím plechem máš 2 gumové spojky (asi 15cm dlouhé kusy hadice, stejná tloušťka jako od chladiče nabo od motoru) které ti spojují trubky z chladiče s trubkama z motoru které po čase steří, stává se to dost často, proto doporučuju jednou za čas zkontrolovat jak vypadají. Proč to ale nejdříve teklo a potom přestalo to ti asi nepovím :)

Autor:  Šemik [ 28.8.07, 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Co by, zatáhly se jako necky :lol:

Autor:  Radic [ 28.8.07, 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

no me sice nic netece ale nekdy vari nekdy ne...proste jedu do 7km vzdaleneho mesta a nekdy musim zastavit u Tesca abych to totalne neuvaril a jindy muzu jet kamkoliv a nic...teplota se drzi na zacatku bileho pole :roll:

Autor:  cyz [ 28.8.07, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Co by, zatáhly se jako necky :lol:


Nedělej si srandu z vážných věcí! :D

Autor:  solista [ 28.8.07, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Šemik píše:
Co by, zatáhly se jako necky :lol:


Nedělej si srandu z vážných věcí! :D
jo, nedělej si z toho srandu. Mě by to ale fakt zajímalo. Předtim fakt proud. vyteklo asi 5 litrů. Nalil sem to zpátky. Až když to bylo úplně studený a ani kapka. Fakt škodovky sou jedna velká záhada.

Autor:  Šemik [ 28.8.07, 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapci, ale já to myslel i vážně - prostě se to po vychladnutí "zatáhlo".

Určo bych ale co nejdřív vyměnil ty hadice.

Autor:  j3xo [ 28.8.07, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

vypustis vodu, sundas ten dlouhej plech zespodu - tusim ze ho drzi 4 srouby M6, ktere se casto maji snahu utrhnout (pozor na to). vetsinou hned po sundani onoho plechu zjistis kde je problem (podle mokrych/rezavych skvrn apod.), nejcasteji to byvaji prerezavele spony na hadicich anebo jak uz nekdo rekl, sterele hadice. ty hadice se daji koupit v mototechne, kup dva kousky, vymen je a dej novy spony, zde byva idealni "eskapaska", protoze pri utahovani tech klasickejch spon na sroub se casto strhne zavit a muzes je zahodit. potom je dobry na to splichnout trochu ochrannyho nastriku na spodek aut, aby ty pasky neco vydrzely.

Autor:  Šemik [ 28.8.07, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ty srouby jsou M7 :wink:

na to navlikani tech hadic na ty trubky si taky priprav vazelinu jinak je tam za boha nedostanes :x

a tech sroubovych spon se neboj, drzi dobre. Mam je tam taky..

Autor:  cyz [ 28.8.07, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ty srouby jsou M7 :wink:

na to navlikani tech hadic na ty trubky si taky priprav vazelinu jinak je tam za boha nedostanes :x

a tech sroubovych spon se neboj, drzi dobre. Mam je tam taky..


Dá se to i bez vazelíny, já jsem jemným šmirglem očistil vodní kámen co na tom byl, pár ku. a pi. a bylo to tam :D

Autor:  Šemik [ 28.8.07, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Šemik píše:
Ty srouby jsou M7 :wink:

na to navlikani tech hadic na ty trubky si taky priprav vazelinu jinak je tam za boha nedostanes :x

a tech sroubovych spon se neboj, drzi dobre. Mam je tam taky..


Dá se to i bez vazelíny, já jsem jemným šmirglem očistil vodní kámen co na tom byl, pár ku. a pi. a bylo to tam :D


Tak to smekám.

Kdybych uměl ty smaily dám sem několik řádek těch klanějících se šedivejch :wink:

Autor:  cyz [ 28.8.07, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
cyz píše:
Šemik píše:
Ty srouby jsou M7 :wink:

na to navlikani tech hadic na ty trubky si taky priprav vazelinu jinak je tam za boha nedostanes :x

a tech sroubovych spon se neboj, drzi dobre. Mam je tam taky..


Dá se to i bez vazelíny, já jsem jemným šmirglem očistil vodní kámen co na tom byl, pár ku. a pi. a bylo to tam :D


Tak to smekám.

Kdybych uměl ty smaily dám sem několik řádek těch klanějících se šedivejch :wink:


No víš jak to je - co nejd silou jde ještě větší silou :D...jako šlo to blbě to přiznávám

Edit: Tyhle věci s hadicema na podvozku jsem dělal tak že jsem si vzal pod auto malý vařič s hrnkem vody, vždycky jsem tu hadici zahřál ve vodě a potom to šlo vždycky líp.

Autor:  Kristensen [ 28.8.07, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tenkráte před dávnými a dávnými lety si můj otec stavěl Garde od základu, vlastně přestrojil eRko do kastle z Garde. No použilo se z něj jen nápravy, 4qtová převodovka předělaná na 5q a motor pouze komplet odlehčenej slícovanej, lapovaná hlava, karbec z 1203 i s filtrem jinak bylo vše Garde. A tyhle trubky byly komplet nahrazeny parníma hadicema od chladiče až na motor. byly to nějaký silnostěný ale už ty hladký (ne ty origo škoda proužkovaný co po čase ztrácej pružnost a lámou se) na tom autě jsou do dnes což je víc jak 25 let a držej :)

Autor:  solista [ 29.8.07, 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

tak už sem přišel na to, proč to teklo. Rozežraly se ty starý motexový stahováky. Ale furt mi vrtá to že to přestalo týct. Neřeknu, kdyby to kapalo. Ale předtim to fakt teklo. A docela dost. Záhada :shock:

Autor:  fert.j [ 29.8.07, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

co ty spojovaci hadice co sou pod tim plechem a spojijou ty trubky?jsou ok???

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/