Autor |
Zpráva |
ugi
Příspěvky: 41
|
nastavenie vole ventilov na 120L
Cauko
Chcem sa spytat ake maju byt mierky pri nastavovani ventilov na 120L pre saci a vyfukovy ventil? a mierka sa ma volnejsie pohybovat alebo pohybovat tazko v strvine? Stale pocujem klepkanie ventilov hlavne pri studenom motore a pri pridavani
Vdaka
|
30.8.07, 10:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sani 0,15 a 0,2 pro vyfuk, merka se ma pohybovat tak akorat. Nesmi tam plandat ale zas se musi pohybovat bez nasili ... Serizuje se na studenym motoru 20°C
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.8.07, 10:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nemá se dávat sání 0,20 a vejfuk 0,25
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.8.07, 11:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: nemá se dávat sání 0,20 a vejfuk 0,25
Ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.8.07, 11:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: nemá se dávat sání 0,20 a vejfuk 0,25 Ne
no úplmně správně podle mezinárodních autodat je to na Š1000 a 100 15/20, Š120 po dvaceti a co má na sacím ventilu hliníkovou tyčku tak 25 a výfukový dvacet miloš
|
30.8.07, 12:18 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
tak ako to teda je:-) lebo som to uz par krat nastavoval a stale to klepe. ja som nastavoval 0.15 a 0.2
|
30.8.07, 12:21 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Predpokladam ze ma ocelovy tycky. Jinak dle pana Andrta je to jak sem rikal No kdyz das vsude 0,2 tak se taky prd stane
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.8.07, 12:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ugi píše: tak ako to teda je:-) lebo som to uz par krat nastavoval a stale to klepe. ja som nastavoval 0.15 a 0.2
A v kolika otackach radis vyssi stupen? Doufam ze nepatris k lamacum klik
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.8.07, 12:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ugi píše: tak ako to teda je:-) lebo som to uz par krat nastavoval a stale to klepe. ja som nastavoval 0.15 a 0.2
kdoví co ti v tom klepe, za studena když to uděláš tak čtyřikrát dokola, tak to má platnost, jak jsem tu psal že jsem na feldě měnil tři hliníkové tyčky na potkaném motoru tak jsem to snad dělal desekrát než to jelo jak mělo miloš
|
30.8.07, 12:33 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Matthes píše: Predpokladam ze ma ocelovy tycky. Jinak dle pana Andrta je to jak sem rikal No kdyz das vsude 0,2 tak se taky prd stane
Všade 0,2 je pre GLS motor. Podľa múdrych knižiek sa dáva tých 0,15 sacie a 0,2 výfukové.
Po nastavení vôli by som doporučil vymeniť tesnenie na tom veku. Ja som teraz týždeň dozadu tie ventili nastavoval.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.8.07, 12:50 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
to akoze by klepali jemne aj o ochrany kryt? akoze je priliz stlacene tesnenie?
Urcite motor nevytacam do prilis vysokych otacok
|
30.8.07, 13:46 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Nie, ale mne to staré tesnenie netesnilo po zmontovaní a trúsil som olej všade, kade som chodil.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.8.07, 14:02 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
A technologický postup znáš?Jak seřizovat?Ono totiž může být vše O.K. ale jestli nevíš kolik pootočit abys seřizovat mohl,tak můžeš dělat všechno,ale klepat to bude stále.
|
30.8.07, 14:20 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Když už jste u těch ventilů.. jaký máte zkušenosti.. při provozu se vůle ventilů spíš zvětšuje nemám pravdu? Nedávno jsem si seřizoval ventily a měl jsem vůli 0,15 a někde dokonce 0,10. Docela jsem koukal protože bych spíš čekal že by vůle měla být po těch 10 tis. km větší než 0,20.
|
30.8.07, 17:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
e.n.e.m.y. píše: Když už jste u těch ventilů.. jaký máte zkušenosti.. při provozu se vůle ventilů spíš zvětšuje nemám pravdu? Nedávno jsem si seřizoval ventily a měl jsem vůli 0,15 a někde dokonce 0,10. Docela jsem koukal protože bych spíš čekal že by vůle měla být po těch 10 tis. km větší než 0,20.
To je různý, pokud se zaklepávaj ventyly tak se zmenšuje, někdy se nemění a někdy se zase zvětšuje.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.8.07, 19:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|