Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jura má zase problémy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6211
Stránka 1 z 4

Autor:  Jura [ 30.8.07, 17:28 ]
Předmět příspěvku:  Jura má zase problémy

Tak jak jsem v jiném článku psal, že mám propblémy se startováním, tak teď to nabylo nových rozměrů.... Mám vyměněnou lambdu (mimochodem mi říkal mechanik, že ta lambda na ten start nemá vliv, že začíná frčet až se zahřeje) no a teda žádná změna... No jak sem přišel domu.... tak sem zase frčel k autu na chvilu a jen tak mě napadlo zkusit dotáhnot ty tři šrouby na víku, protože mi prolíná trochu olej těwsněním no ale úplně ten levej šroub na ten jsem skoro nevyvynul sílu a von se ulomil... Co teď dělat? Dá se s tím jezdit?
Jinak pak jsem odpojil baterku a zapojil no a motor najednou nedrží otáčky a při volnoběhu kolísá... furt nahoru dolu asi 700-800 otáček a furt kolísá někdy se už motor trochu roztřepe, že má málo, ale hned se to zvedne zase.... Každopádně lambda to není svíčky ani rozdělovač taky ne.. mě mechanik říká, že si myslí nějaký čídlo no...tak já nevím...poradíte?

Autor:  Šemik [ 30.8.07, 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jsi si neměl nechat toho favorita... :roll:

S tím zloměým svorníkem bych nejezdil, bude z toho téct hrozně oleje. Vyměn ho :wink:

Autor:  michalkatka [ 30.8.07, 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jura má zase problémy

Jura píše:
Tak jak jsem v jiném článku psal, že mám propblémy se startováním, tak teď to nabylo nových rozměrů.... Mám vyměněnou lambdu (mimochodem mi říkal mechanik, že ta lambda na ten start nemá vliv, že začíná frčet až se zahřeje) no a teda žádná změna... No jak sem přišel domu.... tak sem zase frčel k autu na chvilu a jen tak mě napadlo zkusit dotáhnot ty tři šrouby na víku, protože mi prolíná trochu olej těwsněním no ale úplně ten levej šroub na ten jsem skoro nevyvynul sílu a von se ulomil... Co teď dělat? Dá se s tím jezdit?
Jinak pak jsem odpojil baterku a zapojil no a motor najednou nedrží otáčky a při volnoběhu kolísá... furt nahoru dolu asi 700-800 otáček a furt kolísá někdy se už motor trochu roztřepe, že má málo, ale hned se to zvedne zase.... Každopádně lambda to není svíčky ani rozdělovač taky ne.. mě mechanik říká, že si myslí nějaký čídlo no...tak já nevím...poradíte?


:shock: :shock: :shock:
a diagnostika nič?

Autor:  Jura [ 30.8.07, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jestli jsi si neměl nechat toho favorita... :roll:

S tím zloměým svorníkem bych nejezdil, bude z toho téct hrozně oleje. Vyměn ho :wink:

Jak vyměnit.... já to prostě ulomil... Ten šroubek tam prostě zůstal v závitu.... já fakt nevím jak ho dostat ven a je tenkej asi jen 3mm... Měl se nastartovaný a nic nikde neteklo

Autor:  Jura [ 30.8.07, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jura má zase problémy

michalkatka píše:
Jura píše:
Tak jak jsem v jiném článku psal, že mám propblémy se startováním, tak teď to nabylo nových rozměrů.... Mám vyměněnou lambdu (mimochodem mi říkal mechanik, že ta lambda na ten start nemá vliv, že začíná frčet až se zahřeje) no a teda žádná změna... No jak sem přišel domu.... tak sem zase frčel k autu na chvilu a jen tak mě napadlo zkusit dotáhnot ty tři šrouby na víku, protože mi prolíná trochu olej těwsněním no ale úplně ten levej šroub na ten jsem skoro nevyvynul sílu a von se ulomil... Co teď dělat? Dá se s tím jezdit?
Jinak pak jsem odpojil baterku a zapojil no a motor najednou nedrží otáčky a při volnoběhu kolísá... furt nahoru dolu asi 700-800 otáček a furt kolísá někdy se už motor trochu roztřepe, že má málo, ale hned se to zvedne zase.... Každopádně lambda to není svíčky ani rozdělovač taky ne.. mě mechanik říká, že si myslí nějaký čídlo no...tak já nevím...poradíte?


:shock: :shock: :shock:
a diagnostika nič?

No nic....předtím jen ta lambda, že je špatná

Autor:  michalkatka [ 30.8.07, 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jura má zase problémy

Jura píše:
michalkatka píše:
Jura píše:
Tak jak jsem v jiném článku psal, že mám propblémy se startováním, tak teď to nabylo nových rozměrů.... Mám vyměněnou lambdu (mimochodem mi říkal mechanik, že ta lambda na ten start nemá vliv, že začíná frčet až se zahřeje) no a teda žádná změna... No jak sem přišel domu.... tak sem zase frčel k autu na chvilu a jen tak mě napadlo zkusit dotáhnot ty tři šrouby na víku, protože mi prolíná trochu olej těwsněním no ale úplně ten levej šroub na ten jsem skoro nevyvynul sílu a von se ulomil... Co teď dělat? Dá se s tím jezdit?
Jinak pak jsem odpojil baterku a zapojil no a motor najednou nedrží otáčky a při volnoběhu kolísá... furt nahoru dolu asi 700-800 otáček a furt kolísá někdy se už motor trochu roztřepe, že má málo, ale hned se to zvedne zase.... Každopádně lambda to není svíčky ani rozdělovač taky ne.. mě mechanik říká, že si myslí nějaký čídlo no...tak já nevím...poradíte?


:shock: :shock: :shock:
a diagnostika nič?

No nic....předtím jen ta lambda, že je špatná


zrejme budeš mať niečo s klapkou, potenciometer, alebo ti nespína kontakt voľnobehu...

Autor:  DRYVER [ 30.8.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ty mas porad nejakou smulu na ty auta. Pokud nemas nekde moznost vypujcit si snimace, odskouset a pak popripade zase vratit tak asi jedine servis

Autor:  Jura [ 30.8.07, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

No dejme tomu že prostě musím startovat s plynem kolísají otáčky ale furt to jede.... no ale co ten zlomenej šroub? Jinak vypadá, že to drží ještě ty dva zbývající šrouby, takže by to mělo být v pohodě... Jak to dostat ven? mám strach že to prostě nepůjde a budu muset kdoví co vyměnit....

Autor:  slovacek.milos [ 30.8.07, 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
No dejme tomu že prostě musím startovat s plynem kolísají otáčky ale furt to jede.... no ale co ten zlomenej šroub? Jinak vypadá, že to drží ještě ty dva zbývající šrouby, takže by to mělo být v pohodě... Jak to dostat ven? mám strach že to prostě nepůjde a budu muset kdoví co vyměnit....



propříště ty šrouby utahovat nejdou jak u fáčka, že tam přitahuješ víčko, tam je doraz a šmitec, musíš demontovat a nějaký silikon, i druhé těsnění bez máznutí ti poteče, těžko radit já bych tam co2 zobl desítku matku, mě se to zatím podařilo servat závit v hliníku a tak jsem to pořešil osmičkou šroubem a cokoliv tam na to motoru utahovat to je dílo, utahoval jsem ten první šálek u řemenice a ty šrouby jsem natáhl jak gumy, a ty dva to ještě udrží a už nevím řešili jsme klapku? miloš

Autor:  Jura [ 30.8.07, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Jura píše:
No dejme tomu že prostě musím startovat s plynem kolísají otáčky ale furt to jede.... no ale co ten zlomenej šroub? Jinak vypadá, že to drží ještě ty dva zbývající šrouby, takže by to mělo být v pohodě... Jak to dostat ven? mám strach že to prostě nepůjde a budu muset kdoví co vyměnit....



propříště ty šrouby utahovat nejdou jak u fáčka, že tam přitahuješ víčko, tam je doraz a šmitec, musíš demontovat a nějaký silikon, i druhé těsnění bez máznutí ti poteče, těžko radit já bych tam co2 zobl desítku matku, mě se to zatím podařilo servat závit v hliníku a tak jsem to pořešil osmičkou šroubem a cokoliv tam na to motoru utahovat to je dílo, utahoval jsem ten první šálek u řemenice a ty šrouby jsem natáhl jak gumy, a ty dva to ještě udrží a už nevím řešili jsme klapku? miloš

Klapku jsme ještě neřešili.... poradíš co a jak s tím udělat? Jinak teda když to víko bude na dvou šroubech tak v pohodě? Já si taky myslím, že by to mělo vydržet... Jinak když diagnostika projde v pohodě tak mám jistotu, že všechny čidla jsou v pořádku nebo i tak může být něco špatně?

Autor:  fert.j [ 30.8.07, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

no ja mam taky 1,,6 feldu sidce poladenou ale to nevadi
mel jsme problem ze nedrzela studena volobeh a bylo to zatuhly serno otvyranio sperklapky kdyz zapnes zapalovani a mas sundanou tu hadici ke skrtici klapce tak aby jsi ji videl tak by se mela hnout popripade kdyz budes mit nastartovano a pak od ni vytahnes ten konektor tak by se mela hnout. a popripade prostriknou t nejaky WDckem a zkusit rozhejbat ja mel tenhle problem.

jinak tahle felda ma regulaci otacek tou sperklapkou a myslim te i trochu predstihem(elektronika si to prebere)

Autor:  Jura [ 30.8.07, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mě to nedalo a šel jsem ještě ted k autu a odpojil baterku znova a po chvíli zapojil...nastartuju a až na to , že to furt blbě startuje, tak otáčky najednou v pohodě.... a nic nekolísá.... Tak já už fakt nevím.... Budu muset pořešit tu klapku.... dá se to nějak jednoduše rozdělat a vyčistit teda?

Autor:  michalkatka [ 30.8.07, 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Tak mě to nedalo a šel jsem ještě ted k autu a odpojil baterku znova a po chvíli zapojil...nastartuju a až na to , že to furt blbě startuje, tak otáčky najednou v pohodě.... a nic nekolísá.... Tak já už fakt nevím.... Budu muset pořešit tu klapku.... dá se to nějak jednoduše rozdělat a vyčistit teda?


rozobrať to ide v poho, a potenciometer a spínač niekto (myslím miloš) radil nakapať diavou...

Autor:  fert.j [ 30.8.07, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Tak mě to nedalo a šel jsem ještě ted k autu a odpojil baterku znova a po chvíli zapojil...nastartuju a až na to , že to furt blbě startuje, tak otáčky najednou v pohodě.... a nic nekolísá.... Tak já už fakt nevím.... Budu muset pořešit tu klapku.... dá se to nějak jednoduše rozdělat a vyčistit teda?



jo da sundas ten plastovej krit motoru a pak tu hadici co na to vede a vidis na klapku zezadu je myslim konektor tak se koukni jestli to funguje a dystak to zkus nejak prstem rozhejbat a prostriknout wdckem ale bach a kdyz to budes prostrikavat tak decentne dela to pak pecky na svickach kdyz ti toho natece moc do sani.a to bys pak musel vyndavat svicky.jinak je na tom myslim zezadu nejakej deklik...ale dlouho jsme to nemel rozdelany

Autor:  slovacek.milos [ 30.8.07, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Tak mě to nedalo a šel jsem ještě ted k autu a odpojil baterku znova a po chvíli zapojil...nastartuju a až na to , že to furt blbě startuje, tak otáčky najednou v pohodě.... a nic nekolísá.... Tak já už fakt nevím.... Budu muset pořešit tu klapku.... dá se to nějak jednoduše rozdělat a vyčistit teda?


tu klapku musíš sdělat ven to zmákneš všechno je vidět a pak v té rouře kde je klapka to musí být čisté jak sklo veškerý karbon musí jít pryč aceton stěteček někdy to i škrabu, zespodu shora, i po obvodu klapky, když ji otevřeš proti slunci tak to musí být přehlíka zlata a stříbra nic černého no a pak ji tam namontuj a víc si nestěžuj nastane šepot květin miloš

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/