Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Přidám plyn a otáčky jdou dolů https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6222 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | balrog [ 31.8.07, 05:39 ] |
Předmět příspěvku: | Přidám plyn a otáčky jdou dolů |
Opět vás zdravím a prosím o dotaz. Po studeném startu mé Felicie 1,6MPi (rv 1998) se děje toto. Motor je studený, po nastartování jsou otáčky na volnoběh kolem 1000, motor však nemá zcela pravidelný slyšitelný chod. Přidám plyn a otáčky místo aby šly nahoru tak jdou dolů až na nějakých 300 a zase s cukáním vylezou na těch 1000. Tohle trvá tak minutu než se motor trochu zahřeje. Pak už jdou otáčky normálně a lze odjet. Dělá mi to asi týden a nevím co s tím, mám strach že až bude mráz tak se z toho zblázním. Na diagnostice jsem ještě nebyl. Motor startuji až po zhasnutí kontrolek. Jinak když je motor ohřátý, tak je vše v pohodě, otáčky kolem 760, motor neškube, je klidný a slušně táhne. Občas na tu závadu zapomenu, chci se hned po nastartování rozjet a jak říkám nejde to, neboť po přidání plynu jdou otáčky dolů a motor se začne dusit. Když se trošku zahřeje tak je pak vše ok. Děkuju za odpovědi |
Autor: | slovacek.milos [ 31.8.07, 06:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přidám plyn a otáčky jdou dolů |
balrog píše: Opět vás zdravím a prosím o dotaz. Po studeném startu mé Felicie 1,6MPi (rv 1998) se děje toto. Motor je studený, po nastartování jsou otáčky na volnoběh kolem 1000, motor však nemá zcela pravidelný slyšitelný chod. Přidám plyn a otáčky místo aby šly nahoru tak jdou dolů až na nějakých 300 a zase s cukáním vylezou na těch 1000. Tohle trvá tak minutu než se motor trochu zahřeje. Pak už jdou otáčky normálně a lze odjet. Dělá mi to asi týden a nevím co s tím, mám strach že až bude mráz tak se z toho zblázním. Na diagnostice jsem ještě nebyl. Motor startuji až po zhasnutí kontrolek. Jinak když je motor ohřátý, tak je vše v pohodě, otáčky kolem 760, motor neškube, je klidný a slušně táhne. Občas na tu závadu zapomenu, chci se hned po nastartování rozjet a jak říkám nejde to, neboť po přidání plynu jdou otáčky dolů a motor se začne dusit. Když se trošku zahřeje tak je pak vše ok. Děkuju za odpovědi no příčin může být hodně čerpadlo má malý tlak a pak ti nastříká málo paliva, příčiny čerpadlo v háji, ucpaný palivový filtr, má se měnit po 60000 a nikdo to nedělá, na čerpadle v nádrži je sítko a taky může být ucpané, pak čidlo teploty asi hlásí špatnou teplotu nebo žádnou, má být s modrým kroužkem a při nule je tam odpor asi 500 ohmů a ty dva další piny mají odpor stejný jak třeba u nafty nebo 1.3 a pokud nehlásí žádnou teplotu ta řj počítá s teplotou 80 stupnů txy přidáš a chybí stáva a zadusíš to vzduchem miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |