Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
vaření motoru
Chystám se zprovoznit svojí starou škodovku 105...ale celou dobu provozu ji provázely problémy s vařením, vždycky zničehonic odešlo těsnění pod halvou. Vyměnil jsem motor za 130ku, samozřejmě i termostat a vodní čerpadlo druhé, nejdřívě praskla hlava a vždycky po pár tisících km odešlo těsnění pod hlavou. Můžou být nějaké příčiny jinde v autě mimo motor? Rád bych to všechno prošel než to zprovozním. Dík za rady
|
1.9.07, 20:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Chladici soustava bordel, kotelni kamen ... vsechno mozny, nejlepsi by byly vsechny novy gumovy hadice a proplachnout ... Zalezi kolik penez do toho chces dat ... a na co auto uzivat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.9.07, 20:32 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Dej pumpu s vyššími lopatkami.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
1.9.07, 20:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Matthes píše: Chladici soustava bordel, kotelni kamen ... vsechno mozny, nejlepsi by byly vsechny novy gumovy hadice a proplachnout ... Zalezi kolik penez do toho chces dat ... a na co auto uzivat
No hadice jsou docela zachovalé....zkusím nějakou tu potvoru na čištění chlazení, chladič vypláchnu kyselinou fosforečnou a uvidíme....pokud nějaká hadice odejde tak vyměním. Chci si tu škodovku dát dohromady jako veterána a rezervní vozidlo (na ježdění na srazy, případně na chatu apod.)....přecejenom užovka s karoserií bez koroze už dnes není tak častý jev a do šrotu to dávat nebudu
|
1.9.07, 20:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Martin píše: Dej pumpu s vyššími lopatkami.
Pumpa je tam ta novější, která se nemusí mazat, pokud se nemýlím je to ona. Nepomohlo.
|
1.9.07, 20:47 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Co přesahy vložek?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.9.07, 21:06 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Nepér píše: Co přesahy vložek?
Na původním motoru dobré, na novém utopené. Opravář tam dával vymezovací kroužky, nepomohlo.
|
2.9.07, 08:16 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
A chladič je tam ešte pôvodný? Ja som tam mal ešte donedávna tiež pôvodný chladič a cez leto to občas nestačilo nestačilo chladiť, musel som zapínať kúrenie. Dal som nový chladič a odvtedy mám pokoj. V tom starom chladiči bol už neskutočný bordel.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
2.9.07, 16:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
MAJO píše: A chladič je tam ešte pôvodný? Ja som tam mal ešte donedávna tiež pôvodný chladič a cez leto to občas nestačilo nestačilo chladiť, musel som zapínať kúrenie. Dal som nový chladič a odvtedy mám pokoj. V tom starom chladiči bol už neskutočný bordel.
Chladiš je tam původní, zkusím ho vypláchnout kyselinou fosforečnou (jestli to nevydrží dám nový) ale s uchlazením nikdy problém nebyl, teplota se držela stabilně na nějakých 75°C (podle teploměru) bez ohledu na okolní teplotě a zatížení, po čase ale vždycky začala teplota lítat víc a víc až to začínalo vařit a hotovo.
|
2.9.07, 16:51 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
2.9.07, 20:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
spartra píše: tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka
Hlava byla dávaná nová, nechal jsem si ji dělat na zakázku, tlaková zkouška byla. U vložky nevím ale vzhledem k tomu že mi to dělaly 2 motory po sobě tak mám na mysli spíš možné příčiny mimo motor. Chystám se tam dát třetí motor
|
2.9.07, 22:56 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
cyz píše: spartra píše: tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka Hlava byla dávaná nová, nechal jsem si ji dělat na zakázku, tlaková zkouška byla. U vložky nevím ale vzhledem k tomu že mi to dělaly 2 motory po sobě tak mám na mysli spíš možné příčiny mimo motor. Chystám se tam dát třetí motor
jěště se může posrat vyrovnávací podložka mezi blokem a vložkou, pak přesahy též
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
3.9.07, 19:00 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
5.9.07, 20:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jakub_Simir píše: Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .
hm, zajimavy, ja sem o tu gumu prisel uz davno a chladi to lip nez lecktera jina skodule...furt si rikam koupim novy vicko...ale znate to...skoda stokoruny...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
5.9.07, 22:13 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já tu gumu na víčku také nemám. Táta ji kdysi sundal, protože to prosakovalo kolem spojů hadic (a těch je u LPG dvakrát tolik). A jezdíme tak již spousty let a chladí to úplně super.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.9.07, 07:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|