Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 04:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 vaření motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek vaření motoru
Chystám se zprovoznit svojí starou škodovku 105...ale celou dobu provozu ji provázely problémy s vařením, vždycky zničehonic odešlo těsnění pod halvou. Vyměnil jsem motor za 130ku, samozřejmě i termostat a vodní čerpadlo druhé, nejdřívě praskla hlava a vždycky po pár tisících km odešlo těsnění pod hlavou. Můžou být nějaké příčiny jinde v autě mimo motor? Rád bych to všechno prošel než to zprovozním. Dík za rady


1.9.07, 20:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Chladici soustava :D bordel, kotelni kamen ... vsechno mozny, nejlepsi by byly vsechny novy gumovy hadice a proplachnout ... Zalezi kolik penez do toho chces dat ... a na co auto uzivat :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.9.07, 20:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Dej pumpu s vyššími lopatkami.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


1.9.07, 20:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Matthes píše:
Chladici soustava :D bordel, kotelni kamen ... vsechno mozny, nejlepsi by byly vsechny novy gumovy hadice a proplachnout ... Zalezi kolik penez do toho chces dat ... a na co auto uzivat :)


No hadice jsou docela zachovalé....zkusím nějakou tu potvoru na čištění chlazení, chladič vypláchnu kyselinou fosforečnou a uvidíme....pokud nějaká hadice odejde tak vyměním. Chci si tu škodovku dát dohromady jako veterána a rezervní vozidlo (na ježdění na srazy, případně na chatu apod.)....přecejenom užovka s karoserií bez koroze už dnes není tak častý jev a do šrotu to dávat nebudu


1.9.07, 20:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Martin píše:
Dej pumpu s vyššími lopatkami.


Pumpa je tam ta novější, která se nemusí mazat, pokud se nemýlím je to ona. Nepomohlo.


1.9.07, 20:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Co přesahy vložek?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.9.07, 21:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nepér píše:
Co přesahy vložek?


Na původním motoru dobré, na novém utopené. Opravář tam dával vymezovací kroužky, nepomohlo.


2.9.07, 08:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
A chladič je tam ešte pôvodný? Ja som tam mal ešte donedávna tiež pôvodný chladič a cez leto to občas nestačilo nestačilo chladiť, musel som zapínať kúrenie. :D Dal som nový chladič a odvtedy mám pokoj. V tom starom chladiči bol už neskutočný bordel.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


2.9.07, 16:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
MAJO píše:
A chladič je tam ešte pôvodný? Ja som tam mal ešte donedávna tiež pôvodný chladič a cez leto to občas nestačilo nestačilo chladiť, musel som zapínať kúrenie. :D Dal som nový chladič a odvtedy mám pokoj. V tom starom chladiči bol už neskutočný bordel.


Chladiš je tam původní, zkusím ho vypláchnout kyselinou fosforečnou (jestli to nevydrží dám nový) ale s uchlazením nikdy problém nebyl, teplota se držela stabilně na nějakých 75°C (podle teploměru) bez ohledu na okolní teplotě a zatížení, po čase ale vždycky začala teplota lítat víc a víc až to začínalo vařit a hotovo.


2.9.07, 16:51
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


2.9.07, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
spartra píše:
tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka :idea:


Hlava byla dávaná nová, nechal jsem si ji dělat na zakázku, tlaková zkouška byla. U vložky nevím ale vzhledem k tomu že mi to dělaly 2 motory po sobě tak mám na mysli spíš možné příčiny mimo motor. Chystám se tam dát třetí motor


2.9.07, 22:56
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
cyz píše:
spartra píše:
tlakovou zkoušku byla dělaná, jestli není nekdě mikroprasklina hlava vložka :idea:


Hlava byla dávaná nová, nechal jsem si ji dělat na zakázku, tlaková zkouška byla. U vložky nevím ale vzhledem k tomu že mi to dělaly 2 motory po sobě tak mám na mysli spíš možné příčiny mimo motor. Chystám se tam dát třetí motor


jěště se může posrat vyrovnávací podložka mezi blokem a vložkou, pak přesahy též

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


3.9.07, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


5.9.07, 20:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Jakub_Simir píše:
Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .

hm, zajimavy, ja sem o tu gumu prisel uz davno a chladi to lip nez lecktera jina skodule...furt si rikam koupim novy vicko...ale znate to...skoda stokoruny... :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


5.9.07, 22:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Já tu gumu na víčku také nemám. Táta ji kdysi sundal, protože to prosakovalo kolem spojů hadic (a těch je u LPG dvakrát tolik). A jezdíme tak již spousty let a chladí to úplně super.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.9.07, 07:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz