Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zvysenie vykonu, znizenie spotreby
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6261
Stránka 1 z 3

Autor:  karol279 [ 2.9.07, 18:21 ]
Předmět příspěvku:  Zvysenie vykonu, znizenie spotreby

Cauko chcel by som sa Vas opytat, ako by sa dal zvysit vykon na 120 gls? mam tam 5 stupnovu prevodovku, ide dost dobre ( sprinty sa daju ) ale nestiha pri vyssich rychlostiach. Na rovinke max. 130 km/ h. Nechcel by som do toho vela investovat.. Dalo by sa nieco? A este nejako spravit nizsiu spotrebu? To by som uz asi vela chcel ... No ak bude mat niekto nejaku fintu rad si to tu precitam :)
Diki vsetkym ;) [/b]

Autor:  Vít [ 2.9.07, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)

Autor:  Šemik [ 2.9.07, 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdřív seřídit motor a těch 150 km/h musí dát :wink:

Autor:  karol279 [ 2.9.07, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Co myslis konkretne tym seřídit motor.. vymena tesneni a pod.? Karbec som minule pretesnil, s chladnenim som sa teraz pohral lebo mi za jeden vecer par krat vyvrela voda.. Bola upchata hadica od chladica :D
Inak mam tam upraveny vyfuk, tak aj ten mi pridava par konikov :)

Autor:  Šemik [ 2.9.07, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

Repase rozdělovače, předstih, odtrh a tak :wink:

Autor:  fatal [ 2.9.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Odpověď je jednoduchá - zvýšit účinnost motoru. 8)

Realizace je složitější. :roll:

Autor:  fatal [ 2.9.07, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)

Autor:  karol279 [ 2.9.07, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Kamos mi poradil z felicie 1,6 hlavu ( teda asi hlavu som si nie isty ) co vy nato? da sa to zohnat v pohode? a asi za kolko cca?
A este nieco take ako vybrus valcov a nieco porobit s vackami? ci to nema potom dlhu zivotnost?

Autor:  Jarda S. [ 2.9.07, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

repas zapalování a karburátoru a musí dát 160 :wink: dyt moje v popisu jezdila 140 :wink:

Autor:  fatal [ 2.9.07, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

karol279 píše:
Kamos mi poradil z felicie 1,6 hlavu ( teda asi hlavu som si nie isty ) co vy nato? da sa to zohnat v pohode? a asi za kolko cca?
A este nieco take ako vybrus valcov a nieco porobit s vackami? ci to nema potom dlhu zivotnost?


To je vtip? Hlava z 1.6ky na 1.2ku?

Autor:  karol279 [ 2.9.07, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ja sa v tom dobre nevyznam v tychto veciach ale vravel ze z 1,6 pasuje ale napr. z 1,3 nie :shock: tak ja neviem...

Autor:  Matthes [ 2.9.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

1,6 VW a ŠKODA 1,2 sou uplne jiny motory tam nepasuje nic. Z feldy vacka do nejakyho roku ... A hlava z ni jde na favo motor :)

Autor:  ferrari [ 2.9.07, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)


Hej, asi tak...136ka má väčší výkon a nižšiu spotrebu, je to dané pravdepodobne väčšou účinnosťou a tá je daná väčším komp. pomerom..

na 120GLS by som radil jemne znížiť hlavu (tak na komp. pomer 9,8-10) a osadiť karbedc SEDR130- potom by mal podľa mojich skúseností byť aj väčší výkon, aj nižšia spotreba:

http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.pdf
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2679

Autor:  fatal [ 2.9.07, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

karol279 píše:
Ja sa v tom dobre nevyznam v tychto veciach ale vravel ze z 1,6 pasuje ale napr. z 1,3 nie :shock: tak ja neviem...


Pokud chceš nějaké úpravy zkusit, nastuduj si nejprve chytré knížky. Pokud budeš upravovat, aniž bys věděl co a proč, budeš zklamán.

Na začátku se věnuj spíše uvedení do perfektního stavu, to tě nezklame.

Autor:  Vít [ 2.9.07, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)
Ano, je výkonnější, a žere rozumně, aspoň ten můj, když z něj dostávám maximum, přes 9 nejde, když šetřím tak kolem 6. Tady si ale malinko nerozumíme. Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik.

Jinak samozřejmě když to seřídí a opraví aby to bylo jako nové, výkon i spotřeba (paliva, oleje i vody :) ) se vrátí na tovární hodnoty.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/