Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vyfuk
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6273
Stránka 1 z 5

Autor:  DRYVER [ 3.9.07, 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Vyfuk

Kamos mi u piva rikal ze kdyz si jeste tunil favorita tak ze si z prostredniho dilu vyrizl tlumic a nadstavil ho jen obyc. trubkou. Prej to lip tahlo a spotreba se mu zvysila jen o 2 deci nebo tak najak nepatrne. A ani mu to moc nervalo pokud to teda nevytacel do 5000 ot/min. Co si o tom mysliste? Ja sem tomu teda moc verit nechtel ale neco na tom asi pravda bude ze ty vyfukove plyny muzou rychleji vyletet ven a nic je tam nezdrzuje. Co si o tom myslite??

Autor:  patrik-hp [ 3.9.07, 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyfuk

DRYVER píše:
Kamos mi u piva rikal ze kdyz si jeste tunil favorita tak ze si z prostredniho dilu vyrizl tlumic a nadstavil ho jen obyc. trubkou. Prej to lip tahlo a spotreba se mu zvysila jen o 2 deci nebo tak najak nepatrne. A ani mu to moc nervalo pokud to teda nevytacel do 5000 ot/min. Co si o tom mysliste? Ja sem tomu teda moc verit nechtel ale neco na tom asi pravda bude ze ty vyfukove plyny muzou rychleji vyletet ven a nic je tam nezdrzuje. Co si o tom myslite??



Jede to hůř :wink: :D :D :D

Autor:  slovacek.milos [ 3.9.07, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyfuk

DRYVER píše:
Kamos mi u piva rikal ze kdyz si jeste tunil favorita tak ze si z prostredniho dilu vyrizl tlumic a nadstavil ho jen obyc. trubkou. Prej to lip tahlo a spotreba se mu zvysila jen o 2 deci nebo tak najak nepatrne. A ani mu to moc nervalo pokud to teda nevytacel do 5000 ot/min. Co si o tom mysliste? Ja sem tomu teda moc verit nechtel ale neco na tom asi pravda bude ze ty vyfukove plyny muzou rychleji vyletet ven a nic je tam nezdrzuje. Co si o tom myslite??


to pivo mu asi táhne líp miloš

Autor:  patrik-hp [ 3.9.07, 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jj...je to v tom chmelu :D :lol:

Autor:  ventYl [ 3.9.07, 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

no, povedal by som, ze kritika nie je celkom na mieste. Keby z toho robil vysokootackovy zavodny motor, tak by mu dost pravdepodobne medzny prietok poskytovany stredovym tlmicom vyfuku nepostacoval a skrtil by motor (spaliny by sa vracali pri preplachovani do valca atp.) Seriovemu vozu vytacanemu len v oblasti do 4,5k otacok to moze byt lautr ho**o, maximalne tak docieli toho, ze sa mu bude do valcov prisavat vela zmesi, cast z nej unikne vyfukom a zabije katalyzator.

Autor:  slovacek.milos [ 3.9.07, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
no, povedal by som, ze kritika nie je celkom na mieste. Keby z toho robil vysokootackovy zavodny motor, tak by mu dost pravdepodobne medzny prietok poskytovany stredovym tlmicom vyfuku nepostacoval a skrtil by motor (spaliny by sa vracali pri preplachovani do valca atp.) Seriovemu vozu vytacanemu len v oblasti do 4,5k otacok to moze byt lautr ho**o, maximalne tak docieli toho, ze sa mu bude do valcov prisavat vela zmesi, cast z nej unikne vyfukom a zabije katalyzator.


to tak je, každý motor počítá s určitým tlakem ve výfuku a jinak je to na modelu když se to někdo učí ajinak při 3000 otáčkách miloš

Autor:  patrik-hp [ 3.9.07, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
no, povedal by som, ze kritika nie je celkom na mieste. Keby z toho robil vysokootackovy zavodny motor, tak by mu dost pravdepodobne medzny prietok poskytovany stredovym tlmicom vyfuku nepostacoval a skrtil by motor (spaliny by sa vracali pri preplachovani do valca atp.) Seriovemu vozu vytacanemu len v oblasti do 4,5k otacok to moze byt lautr ho**o, maximalne tak docieli toho, ze sa mu bude do valcov prisavat vela zmesi, cast z nej unikne vyfukom a zabije katalyzator.


Já mám za to,že když někdo tuní tak takhle a když někdo chce,aby motor jel,tak ten výfuk vypadá jinak.Nehledě na to,že jsou úpravy série zveřejněný z fabriky... A ta 4500 ot.zdolávala jak víno.Tak že zas tunning... :roll: :shock: :D :wink:

Autor:  ventYl [ 3.9.07, 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

no ved ja nehovorim o motore, ktory bude tocit max. do 4,5k ;) tomu postaci v klude aj seriovy tlmic. Hovorim skor o motoroch, ktore su vytlacene k 6,5k a vyssie (a ne ze ne, na zivotnost motora sa ohlad neberie).

Autor:  Kristensen [ 3.9.07, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Já se přiznám že na svým R19 to tak mám. Mám trubky ke katu, KAT, prostřední tlumič vyřízlej a ještě kousek za ním byl druhej slepej tlumič tak ten taky pro jistotu je pryč a už tam je jen poslední. Spotřeba se moc u toho sledovat nedá protože to je vysloveně o tom jak s tím jedeš. Když pojedu do Prahy po šoustkách a předpisově tak palubák ukáže klidně i 6,5 což je si myslím hodně dobrý na 1,8 16V Když do toho zapojím dálnici HK - Praha tak už na 7,5 - 8,5 pdole toho jak dlouho vydržím jet na dálnici 130 ale dejme tomu že do půlky dálnice to vydržím. No a pak když pojedu hoooooodně svižně (cca 1,45 hod) ale budu si ještě vážit svýho života tak budu na 10 l/100. No vzhledem k tomu že se ten motor probouzí k životu někde na 4200ot/min, umírá na 6500 a definitivně končí na 7000ot/min tak to vyřezání znát bylo, evidentně to proudí rychlejc protože ten motor se snadnějc roztáčí akorát to trůško bublá do vejfuku když uberu. Jinak jsem se docela divil jak některý fáva ožijou když se vykuchá případně uplně odstraní KAT. Vyřízlej prostředek na fávu znám jen jeden a ten dotyčnej to vrátil protože to vůbec netáhlo takže nakonec udělal jen průchozí zadní tlumič jinak nic.

Autor:  DRYVER [ 3.9.07, 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

Jeste sem tu kdysi davno cetl nejakou debatu ze nekdo daval na favorita nebo felicii zadni dil z felicie 1,6 nebo dokonce 1,9?? (take udajne k rychlejsimu vyvouknuti plynu ven) Na tom je taky neco pravdy??

Autor:  Jarda S. [ 3.9.07, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

roman na závoďáku má jenom trubku ne ? :lol: :lol:

Autor:  michalkatka [ 3.9.07, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
roman na závoďáku má jenom trubku ne ? :lol: :lol:


jj roman má iba trubku...

Autor:  roman heller [ 3.9.07, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Sadra17 píše:
roman na závoďáku má jenom trubku ne ? :lol: :lol:


jj roman má iba trubku...


JJ,trubka stačila,je to jen dobrý ve vysokých otáčkách....výfuk musí mít nějaký odpor kvůly výplachu válců a pokuď motor jen točí 6000rpm tak ten tlumič tam musí být.....já točím...hm,teda točil :( .....těch 7500rpm.....a když sem chtěl aby auto bylo počád v tahu tak sem při řazení nešel pod 4000rpm.... :(

Autor:  DRYVER [ 3.9.07, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
michalkatka píše:
Sadra17 píše:
roman na závoďáku má jenom trubku ne ? :lol: :lol:


jj roman má iba trubku...


JJ,trubka stačila,je to jen dobrý ve vysokých otáčkách....výfuk musí mít nějaký odpor kvůly výplachu válců a pokuď motor jen točí 6000rpm tak ten tlumič tam musí být.....já točím...hm,teda točil :( .....těch 7500rpm.....a když sem chtěl aby auto bylo počád v tahu tak sem při řazení nešel pod 4000rpm.... :(


:shock: :shock: Tys to uz prodal??????

Autor:  roman heller [ 3.9.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: :shock: Tys to uz prodal??????[/quote]


dnes sem se rozhod že mu dám šanci.....rozebral sem motor a objednal věci,uvědomil sem si že by mi to urvalo srdce kdybych ho dal pryč......zůstává a bude mi nadále sloužit,svojí krizi sem přežil a začínám myslet jinak :D

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/