Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ja to dopadne? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6350 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | bany.xf.cz [ 7.9.07, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | Ja to dopadne? |
Zdravim... Tak mě napadlo - netušíte někdo co se může stát a po jaký době, když budu lejt do Škody 125L jenom natural 95 bez tý přísady Díky předem. |
Autor: | Jarda S. [ 7.9.07, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
zlikviduješ ventily |
Autor: | bany.xf.cz [ 7.9.07, 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: zlikviduješ ventily jj, tak to sem si myslel. A jak dlouho tak vydržej? než to začne dělat neplechu? Já sem slyšel že tak 50kkm se na to najede. |
Autor: | ventYl [ 7.9.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
v pohode, ja som tankoval natural 95 na vsemoznych cerpackach cez 2 roky a nic sa s hlavou nestalo |
Autor: | bany.xf.cz [ 7.9.07, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: v pohode, ja som tankoval natural 95 na vsemoznych cerpackach cez 2 roky a nic sa s hlavou nestalo Jó? Diky. A jak seš na tom teď? |
Autor: | ventYl [ 7.9.07, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
jedine, co z auta prezilo, je motor :D |
Autor: | bany.xf.cz [ 7.9.07, 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: jedine, co z auta prezilo, je motor tak to je supr. Neřikám že ho tam lejt nebudu, ale se občas zapomene, tak to asi nevadí. Tak vám pěkně děkuju. |
Autor: | Kristensen [ 7.9.07, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
200 000 to vydrží zaručeně, pokud by jsi to měl uplně nové. stačí jen při každej výměně oleje udělat ventilovou vůli, nejlépe po 10 000 |
Autor: | fert.j [ 7.9.07, 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
nestane se nic protoze misto olova se zavaj do benzinu jiny sracky ktery ty driky ventilu mazou misto drive pouzivanyho olova.nic se nestane |
Autor: | Šemik [ 8.9.07, 06:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bude to v pohodě, jak jsem mnohokráte psal, otec takhle jezdil se Š130L bez úprav snad deset let a v pohodě... |
Autor: | zokot [ 8.9.07, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Bude to v pohodě, jak jsem mnohokráte psal, otec takhle jezdil se Š130L bez úprav snad deset let a v pohodě... a není to tím že už je nato upravená z výroby? |
Autor: | Šemik [ 8.9.07, 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
to přeci měli jen 135 a 136 tohle byla klasická 130L z roku 86, dokonce byla z AZNP Ml. Boleslav takže měla klasický interiér, i 4q řadící páku |
Autor: | Martin 007 [ 8.9.07, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám vysyúanej motor 130... Když jezdim na Specila 91 tak sice cuká a moc netahá, ale emulze na víčku veškerá žádná Když jezdim na Natural 95 tak necuká tahá solidně, ale víčko je naprosto zabalený do emulze Vi někdo cim to je ??? Když přejdu na Special 91 tak zase vše zmizi... |
Autor: | Zaša [ 8.9.07, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
A lze prosím bez problémů čepovat Natural i do Š 105L z 1988? |
Autor: | Šemik [ 8.9.07, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Můžeš taky, ale u ní je to bezpředmětné. Té bohatě vyhovuje Special |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |