Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tlak paliva - budík - samodoma https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6579 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kristensen [ 23.9.07, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Tlak paliva - budík - samodoma |
Autor: | Šemik [ 23.9.07, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na co to je |
Autor: | Kristensen [ 23.9.07, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je pro Miloše chtěl vědět jak to vypadá, no je to jen pro měření tlaku paliva když hledáš závadu, tak kolik ti dává čerpadlo. Prostě to někde zapojíš na přívodní hadici, zapneš klíček pustí se čerpadlo v nádrži a vidíš jakej to dává tlak. Jsem s tím jezdil s Formanem BMM po městě a čekal až to zdechne. Neměl ani otáčkoměr tak okýnkem natažený kabely na škodováckej otáčkoměr a na dráty napájení čerpadla napíchlej voltmetr, pořád jsmenevěděli čím to bylo protože to zdechlo a jen jsi vypnul a zapnul klíček tak to šlo natočit, někdy to ujelo 500m a někdy třeba i 7km. Otáčkoměr určoval zda jde nebo ne jiskra. Voltmetr ukazoval jestli náhodou někde nevypadne šťáva do čerpadla a tlakoměr ukazoval jestli zmizí tlak. No nakonec opravdu zmizel jen tlak. Napájení pořád 12 voltů a otáčkoměr i když to zdechlo tak pořád jak to jelo setrvačností přes kvalt tak ukazoval otáčky takže prostě se zastavovalo jen čerpadlo. jsme ho vytáhli rozebrali jak jen to šlo vyčistili, složili a už to zatím 2 měsíce jezdí v poho. |
Autor: | slovacek.milos [ 23.9.07, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
v pohodě ale ještě jsem blázen zas stěch atm, atmosvéru to ukazuje jednu nebo 0.3 je tři atm a ještě se bude muset domakat redukce že některé auta mají na připojení ventilek jak u kola miloš |
Autor: | Kristensen [ 23.9.07, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: v pohodě ale ještě jsem blázen zas stěch atm, atmosvéru to ukazuje jednu nebo 0.3 je tři atm a ještě se bude muset domakat redukce že některé auta mají na připojení ventilek jak u kola miloš Tady na tom budíku to je 0,3 jako 3 atm a já to mám udělaný tak že prostě pod sedačkama vytáhnu hadici směrem do motoru, napojim na budík a druhým koncem z budíku připojím na čerpadlo. |
Autor: | slovacek.milos [ 23.9.07, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: slovacek.milos píše: v pohodě ale ještě jsem blázen zas stěch atm, atmosvéru to ukazuje jednu nebo 0.3 je tři atm a ještě se bude muset domakat redukce že některé auta mají na připojení ventilek jak u kola miloš Tady na tom budíku to je 0,3 jako 3 atm a já to mám udělaný tak že prostě pod sedačkama vytáhnu hadici směrem do motoru, napojim na budík a druhým koncem z budíku připojím na čerpadlo. už to chápu dokonale, akorát to nenapojuj na čerpadlo ale až u vstřikování, pokud máš ucpaný palivový filtr tak se pěkně spleteš miloš |
Autor: | Kristensen [ 23.9.07, 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Kristensen píše: slovacek.milos píše: v pohodě ale ještě jsem blázen zas stěch atm, atmosvéru to ukazuje jednu nebo 0.3 je tři atm a ještě se bude muset domakat redukce že některé auta mají na připojení ventilek jak u kola miloš Tady na tom budíku to je 0,3 jako 3 atm a já to mám udělaný tak že prostě pod sedačkama vytáhnu hadici směrem do motoru, napojim na budík a druhým koncem z budíku připojím na čerpadlo. už to chápu dokonale, akorát to nenapojuj na čerpadlo ale až u vstřikování, pokud máš ucpaný palivový filtr tak se pěkně spleteš miloš V podstatě máš pravdu ale pokud to hodím až za filtr tak nepoznám jestli přestane dávat čerpadlo nebo je ucpanej filtr, kdežto když to dám před něj tak uvidím jestli mě zmizí tlak hned z čerpadla. Samozřejmě pokud by nemizel a nedělo se ani nic jinýho a auto přestalo jet no tak potom dát budík za filtr a vidělo by se. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.9.07, 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě nějak domakat redukci na ventilek, na vstřikovacích lištách teba ford, opel máš ventilek jak u duše, na ten musíš našroubovat čepičku kterou zmáškneš ten čudlík ve středu a ještě to musí těsnit miloš |
Autor: | Kristensen [ 24.9.07, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: ještě nějak domakat redukci na ventilek, na vstřikovacích lištách teba ford, opel máš ventilek jak u duše, na ten musíš našroubovat čepičku kterou zmáškneš ten čudlík ve středu a ještě to musí těsnit miloš v nejhorším by asi šlo ventilek vyšroubovat a nasadic hadici přímo na tělo ventilku. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.9.07, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: slovacek.milos píše: ještě nějak domakat redukci na ventilek, na vstřikovacích lištách teba ford, opel máš ventilek jak u duše, na ten musíš našroubovat čepičku kterou zmáškneš ten čudlík ve středu a ještě to musí těsnit miloš v nejhorším by asi šlo ventilek vyšroubovat a nasadic hadici přímo na tělo ventilku. nebo ze staré pumpy k žigulíku, nebo novodobé zacvakávací, že si to můžeš dát třeba za stěrač a pojezdit já jsem měl zrovna přídat ford škorpio, po celou dobu nic tlak v pohodě a když vjížděl do dílny tak spadl skoro na nulu, pak tam byl tlak skoro pořád auto jelo OK ale za čas si zas majitel stěžuje že mu to občas vynechá, ubere plyn a pak na to musí jít pomalu a jede to jestli to nasává bubliny nebo co miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |