Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Svíčky
Potřeboval bych poradit, ohledně svíček do rapida 130 Jakou mi poradíte značku? Mně se zamlouvají NGK V-line 18
|
25.9.07, 19:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Brisk N14YC
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.9.07, 19:11 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
ještě bych zapomněl, rapid má sníženou hlavu, a kompresní poměr je cca na všech válcích 14,0:1 tak se ptám na ty svíčky. Díky
|
25.9.07, 19:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
KrejciBenjamin píše: ještě bych zapomněl, rapid má sníženou hlavu, a kompresní poměr je cca na všech válcích 14,0:1 tak se ptám na ty svíčky. Díky
No, to bych nejdříve dal favo zapalování aby byla jiskra lepší..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.9.07, 19:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
KrejciBenjamin píše: ještě bych zapomněl, rapid má sníženou hlavu, a kompresní poměr je cca na všech válcích 14,0:1 tak se ptám na ty svíčky. Díky
I přes to N14YC pokud by jsi dal N15 nebo snad dokonce N17 tak by jsi daleko nedojel, přehřály by se a to pak blafe jen na volnoběh a někdy ani to ne.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.9.07, 19:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ta značka NGKje v celku bezproblémová no zrovna jsem řešil bosch superplus ytrium u formana 136 B hodnota správná jednokontakt asi 12000 km najeto to sem tam pocuklo tak jsem čistil a měřil VN vedení dnes 13,000 km a start děs pak chvíli na tři a pak to jelo sem tam cuk, dal jsemNGK přesnou hodnotu nevím nechal jsemsi vzhledat v obchodě a super jak raketa miloš
|
25.9.07, 19:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kompresný pomer 14/1 k tomu potrebuješ 125 oktánové palivo, najlepšie kerosen..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.9.07, 06:48 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
No chce to 98 ci 100 oktan a prilit k tomu cisty lih a to v pomeru 85:15 (benzin, lih) to by melo stacit??Joa ta hlava to vydrzi??To chcu videt jak dlouho. Kdo ti takovou prasarnu delal??
|
26.9.07, 07:22 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
michalkatka píše: kompresný pomer 14/1 k tomu potrebuješ 125 oktánové palivo, najlepšie kerosen..
Blázníš? Kerosen je něco mezi petrolejem a naftou, na to ti zážehový motor vůbec nepojede...jestli myslíš vysokooktanový letecký benzín tak ten nemá s kerosenem nic společného. Kerosen je palivo do turbínových motorů.
|
26.9.07, 09:51 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
má niekdo link na číslovanie zapalovacích sviečok?
|
26.9.07, 09:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
www.brisk.cz
Tam to všecko najdeš
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.9.07, 10:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.9.07, 11:42 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
|
26.9.07, 11:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|