Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Chod Motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6646 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Massy [ 27.9.07, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Chod Motoru |
Zdar chlapi, mám Feldu 1,3 MPI rv. 96 a mám takový problém. Když je motor studený a já nastartuji, tak se mi při rozjíždění ten motor dusí, stává se to i když dojíždím do křižovatky na rychlost a chci se rychle rozjet, tak motor nejde vubec vytočit, ale po chvíli se to podaří. Potřeboval bych poradit, čím to může být. Díky |
Autor: | Drak [ 27.9.07, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejvíc asi prozradí diagnostika, šel bych jako první po lambdě. |
Autor: | Massy [ 27.9.07, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapoměl sem napsat,že když se motor ohřeje, tak to nedělá |
Autor: | Ondras83 [ 27.9.07, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: Zapoměl sem napsat,že když se motor ohřeje, tak to nedělá a má to plyn ??? (LPG), jestli jo tak je to normální, dědovi to dělá taky, musíš prostě jet chvíli pomalu no, jak se to trošku ohřeje, nebo motor jede na stejný otáčky tak to nedělá, a může to bejt lamda, nebo špatnej vzduchovej filtr, svíčky, může to dělat i zapal. lišta .... je toho hodně, nejlepší bude diagnostika, nebo jestli to má plyn tak vyměnit filtr na plyn a dát nový svíčky |
Autor: | Massy [ 27.9.07, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
LPG nemám, díky bohu.Dal jsem nový vzducháč,svíčky Bosch,ale teď mě tak napadá, že bych mohl zkusit palivový filtr,ale co když ani to nepomůže.Naonec asi fakt budu muset na diagnostiku. Zkuste mi kdyžtak ještě někdo pradit. |
Autor: | cyz [ 27.9.07, 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: LPG nemám, díky bohu.Dal jsem nový vzducháč,svíčky Bosch,ale teď mě tak napadá, že bych mohl zkusit palivový filtr,ale co když ani to nepomůže.Naonec asi fakt budu muset na diagnostiku. Zkuste mi kdyžtak ještě někdo pradit. Udělej tu diagnostiku, jak říká Drak...novým palivovým filtrem sice nic nezkazíš, ale to by dělalo problémy pořád, tedy i na zahřátém motoru. |
Autor: | varok [ 27.9.07, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to dělá taky, ale mám fáčko BMM r.v. 94. Může to být uplně něco jiného nebo něco podobného, sám nevím čím to je. Už jsem to měl mnohokrát v servisu a na nic nepřišli. Když auto natočím a třeba vyjedu z parkovacího místa, tak se auto začne dusit. Když je motor ohřátý tak to nedělá. |
Autor: | Radic [ 27.9.07, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Mě to dělá taky, ale mám fáčko BMM r.v. 94. Může to být uplně něco jiného nebo něco podobného, sám nevím čím to je. Už jsem to měl mnohokrát v servisu a na nic nepřišli. Když auto natočím a třeba vyjedu z parkovacího místa, tak se auto začne dusit. Když je motor ohřátý tak to nedělá. presne toto dela otcova felda....kdyz vyjedu od baraku tak po chvilce jizdy to zacne cukat. Dam plyn na podlahu a tak 5s nic a pak se da dokupy...jinak vyslapnout spojku a protocit motor pomuze taky. |
Autor: | Massy [ 28.9.07, 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím |
Autor: | Wena [ 28.9.07, 04:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
radick.dávat plyn na podlahu na nezahřátém motoru hmm..pak se nedivte že auto jezdí tak jak je zdí |
Autor: | michalkatka [ 28.9.07, 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslím že toto robia studené potenciometre, alebo čidlá... ak za zahreje, rozbehá tak je dobre... |
Autor: | Radic [ 28.9.07, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wena píše: radick.dávat plyn na podlahu na nezahřátém motoru hmm..pak se nedivte že auto jezdí tak jak je zdí clovece to neni 105ka nejde o to kam az das plyn ale jak to tocis kdyz je to studene. Vlozka se ohreje zachvilku ale jde o studeny olej ktery nema tak dobre mazaci schopnosti. Ja ujedu s Fe 200m a uz me to fouka teply vzduch. To Mpi si urci samo kolik paliva tam naleje kdyz das plyn na zem. |
Autor: | Radic [ 28.9.07, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím kdyby se to dalo dokupy tak se ozvi at vim. Ale mohla by to byt i tak 100x resena lambda. Nez se ohreje tak posila nesmysly a motor pak neslape. Treba je predehrev v loji. |
Autor: | Wena [ 28.9.07, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stejně nakladat studenýmu motoru je tak i tak blbost.Vidím to tak nastartuješ rozjedeš se chceš zrychlit přidaš nejde za plynem jak by měla tak tomu naložíš to je normální ale každopádně zajet napíchnout. |
Autor: | slovacek.milos [ 28.9.07, 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím no a máš určitě r.v.96 Mpi se dělali od 8/97, ikdyž jsem už měl MPi 95 z telekomu, tam převaření čísla nehrozilo, to čidlo si změř musí mít žlutý kroužek a asi 400 ohmů a méně. jak vyměníš ten filtřík tak bys měl měřit tlak paliva 2.6-3 atm a taky někdy benzín rozpustí těsnění příruby čerpadla a chytne se to na sítku čerpadla v nádrži a je podobný problém zo už poznáš že filtr paliva ne nepropusný a teče z něho černý benál miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |