Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6664
Stránka 1 z 3

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 12:38 ]
Předmět příspěvku:  Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.

Porad se trapim se skodovkou benzin 1986. Do kopce se rozjet je celkem problem, pokud motor opravdu neturuju. Kdyz se rozjizdim klasika na 1. rychlostni stupen, tak v otackach cca 1200-1500 seslapnu plny plyn tak to malem zdechne nebo to streli do karburatoru. Ve vyssich otackach neni problem auto tahne celkem dobre, na dalnici neni problem 150-160kmh skodovackych dle tacha. Predstih si myslim, ze je dobre serizeny. Nekolikrat dle stroboskopu, odtrh na kontaktech je v pohode. Rozdelovac ma vuli, ale celkem malou - ryska je na remenici pri stroboskopu celkem klidna.

Uplne nove je:

kontakty rozdelovace, kondenzator, viko, palec, civka, kabely, svicky, filtr
karburator, AC pumpa, nove tesneni a podlozka pod karburatorem, pretesnene sani

Rozdelovac jsem zkousel jiny. Zkousel jsem i ten novy z druhovyroby.

Celkem furt to same. ventily jsou serizene, posilovac brzd funguje a nevypada ze by byl nekde nejaky prisun falesneho vzduchu.

Fakt nevim proc to strili do karburatoru, kdyz je predstih OK.


Prosim poradte. Snad jsem uvedl vsechno. uz nevim co stim.

Autor:  cyz [ 28.9.07, 12:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.

jarda105 píše:
Porad se trapim se skodovkou benzin 1986. Do kopce se rozjet je celkem problem, pokud motor opravdu neturuju. Kdyz se rozjizdim klasika na 1. rychlostni stupen, tak v otackach cca 1200-1500 seslapnu plny plyn tak to malem zdechne nebo to streli do karburatoru. Ve vyssich otackach neni problem auto tahne celkem dobre, na dalnici neni problem 150-160kmh skodovackych dle tacha. Predstih si myslim, ze je dobre serizeny. Nekolikrat dle stroboskopu, odtrh na kontaktech je v pohode. Rozdelovac ma vuli, ale celkem malou - ryska je na remenici pri stroboskopu celkem klidna.

Uplne nove je:

kontakty rozdelovace, kondenzator, viko, palec, civka, kabely, svicky, filtr
karburator, AC pumpa, nove tesneni a podlozka pod karburatorem, pretesnene sani

Rozdelovac jsem zkousel jiny. Zkousel jsem i ten novy z druhovyroby.

Celkem furt to same. ventily jsou serizene, posilovac brzd funguje a nevypada ze by byl nekde nejaky prisun falesneho vzduchu.

Fakt nevim proc to strili do karburatoru, kdyz je predstih OK.


Prosim poradte. Snad jsem uvedl vsechno. uz nevim co stim.


Tak to jsem z toho janek...všechno čím by to mohlo být je měněné. Snad jedině rozvody...

Edit: ještě mě napadá jestli není možné aby nějak brutálně profukoval některý sací ventil že by to prošlehlo až do sání....ale to by asi nejelo 160.

Autor:  jindra [ 28.9.07, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

a co podtlaková regulace funguje?
injektor stříká?

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

injektor stříka, podtlak funguje. Zdá se mi možná, že se druhý stupeň otevírá nějak brzo, ale nevim. Jak se nastavuje regulace podtlaku co otevírá druhý stupeň? Takový ta tenká závitová tyč u membrány?

Autor:  cyz [ 28.9.07, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

jindra píše:
a co podtlaková regulace funguje?
injektor stříká?


No ale proč to střílí? To by s tímhle nemělo mít nic společného...

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

střílí to jenom někdy. Ale pokud to střelí tam jedině když prudce sešlápnu plyn na plno. Jestli tam nejde moc benzínu. Já nevím. To chce fakt asi nějakého odborníka, bo už není co vyměnit.

Autor:  ventYl [ 28.9.07, 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

jarda105 píše:
injektor stříka, podtlak funguje. Zdá se mi možná, že se druhý stupeň otevírá nějak brzo, ale nevim. Jak se nastavuje regulace podtlaku co otevírá druhý stupeň? Takový ta tenká závitová tyč u membrány?


ano, regulacia podtlaku druheho stupna sa nastavuje tou zavitovou tycou, su tam 2 maticky a medzi nimi je konzola pre pripevnenie otvaracieho mechanizmu, otacanim tych srubiek menis zdvih potrebny na otvorenie druhej komory, ale netusim, ako poznas, ze to mas nastavene dobre...

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

No to je jasne. Nebudu do toho sahat. je to tak z vyroby.

Autor:  ventYl [ 28.9.07, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

ale mna zaraza jedno... na 1tke medzi 1200 a 1500 otackami? ako nic proti, mal som 105ku, ale v tych otackach poriadne netaha ani Rapida a to ma cca rovnaku hmotnost a o 1/3 vacsi motor s cca o 1/4 vacsim vykonom... pod 2000/min z toho motora nemozno cakat ziaden oslnivy vykon...

mozno je to len nastavene na prilis bohatu zmes a ked to takto skrtis, tak to robi bohatu zmes a cast ohriatej dzbrndy sa vracia do sania...

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

necekam zazraky, vim jak to kdysi jezdilo. ted kdyz seslapnu plny plyn, tak se motor skoro zastavi nekdy streli a az po chvilce to zacne zrychlovat.

Autor:  Jiri [ 28.9.07, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

karburator je cely novy... komplet dil..... ? co treba trysky v nem pokud to strili do karburatoru tak je chuda smes.... zkontroloval bych hodnoty trysek ...a vzdusniky...a jak se to chova na volnobeh... jde pekne pravidelne.....?

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

karburator je novy cely, zatim jsem do neho nesahal. Bylo to serizovane na STK. Chuda smes byt muze. Trysky muzu zkontrolovat. jestli nahodou nejsou jine, ale pochybuju, ze by se v tom nekdo v obchode hrabal.

Autor:  jarda105 [ 28.9.07, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

jo jeste na volnobeh to jde naprosto perfektne. Nekdy byvaji problemy se startama, kdyz je motor teply. treba po vypnuti do 2 minut chytne bez problemu. Ale za 10 minut uz musim mit nohu na podlaze a chytne to tak za 10 sek. Po 30 minutach stani neni problem a chytne na 1. sup.

Autor:  Jiri [ 28.9.07, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

pokud je problem s teplym startem muze byt maly predstih...mel by byt tusim 5 stupnu.. ale nechci kecat muzes dat i malinko vic tak aby neklepaly ventily v tahu jinak pak v jakem mechanickem stavu je motor.. tlaky ve valcich...ale pokud jde na volnobeh krasne pravidelne na 4 valce tak to bude dobry... zkusil bych malinko vetsi trysku na prvni klapce..... ale zalezi fakt co tam je... tech typu karburatoru a otryskovani je hrozne moc podle motoru a roku.... zalezi co konkeretne tam mas....myslim ze pokud to vse co pises mas nove a motor je ok tak je to otazka serizeni pripadne otryskovani..... a je pravda ze motor by mel jit pekne odspodu...zkusenej mechanik pozna jestli motor jede nebo ne...

Autor:  Jiri [ 28.9.07, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

jinak jeste.. pod injektorem je kulicka... koukni jestli tam je... funguje jako zpetnej ventil bez ni injektor take strika ale spatne ... ne hned odspodu a to je prave ta chyba.... sel bych hlavne po karburatoru

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/