Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

problem zo studenym startom
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6682
Stránka 1 z 2

Autor:  mišo [ 29.9.07, 12:30 ]
Předmět příspěvku:  problem zo studenym startom

mam problem zo studenym startom aj ked naslamnem plyn 3-4 krat aj sytic dam a naskoci hned ale len na 5sekund a zhasne pri druhom pokuse ide ako hodinky ale ked prazi slnko tak naskoci 5 sekund ide ako hodinky a potom spadnu otacky tak ze ledva prezije dalsich 5 sekund a potom uz ide ako raketa za tepla startuje na pol otacky benzin nepada sviecky kable nove rozdelovac po GO a nechapem to jedine co som este nevymenil alebo necistil je hadicka z nadrze do palivovej pumpi nemoze tam nieco byt poradte nieco???


kamarat ma 100krat horsom stave 120tku a startuje na brnk
dakujem

Autor:  Kristensen [ 29.9.07, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoukni hladinu v karbci, pokud máš ještě hadrový hadice na benzín tak je vyměň, a před startem zkus napumpovat pokud to pomůže tak můžou být špatný ventilky v pumpě.

Autor:  mišo [ 30.9.07, 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???

Autor:  Kristensen [ 30.9.07, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

mišo píše:
hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???


sundáš víko z karbce i s plovákem a držíž ho na stojáka aby plovák byl nahoře a vysel směrem dolu, vemeš 12 vrták a vložíš ho mezi víko a plovák no a zkusíš fouknout do trubičky pro hadici od benzínu, pokud to pujde pusou profouknout tak je to špatný musíš přihejbat dorazový packy na plováku. Pokud máš EDSR tak potřebuješ vrták 10, pokud máš SEDR tak 12

Autor:  mišo [ 3.10.07, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

dnes som skusal nasat benzin palivovou pumpou a islo mi to dost vela ale aj tak mi to potom zhaslo a na druhy krat to uz islo asi este raz pozriem tu hladinu a skontrolujem aj tu trisku sytica ci tam nieje mensia ako ma byt

Autor:  Jad [ 4.10.07, 07:25 ]
Předmět příspěvku: 

Tak přesně toto mi 120 donedávna taky dělala. Start, chcíplo, pak znovu start a už to běželo... Protože mimo to nešel nastavit volnoběh, rovnal jsem víko a přírubu karburátoru, dal všude nová těsnění, nastavil hladinu a nechal na emisích seřídit bohatost směsi. Od té doby, kromě správného volnoběhu, funguje i startování na 1. pokus :)

Autor:  Jad [ 4.10.07, 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
mišo píše:
hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???


sundáš víko z karbce i s plovákem a držíž ho na stojáka aby plovák byl nahoře a vysel směrem dolu, vemeš 12 vrták a vložíš ho mezi víko a plovák no a zkusíš fouknout do trubičky pro hadici od benzínu, pokud to pujde pusou profouknout tak je to špatný musíš přihejbat dorazový packy na plováku. Pokud máš EDSR tak potřebuješ vrták 10, pokud máš SEDR tak 12


Jen bych si dovolil Kristensena doplnit. Pokud to po vložení vrtáku nepůjde profouknout, taky to nemusí být správně. Když je víko kolmo postavené a pod plovákem je 12 (resp. 10) mm, packa plováku se musí lehce dotýkat kuličky ventilu - ani se od ní vzdalovat, ale ani jí zatlačovat.

Autor:  mišo [ 4.10.07, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost

Autor:  Jad [ 5.10.07, 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

mišo píše:
a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost


Já myslím, že je to stejné. Když to nastavíš výše popsaným způsobem, bude hladina 19-21mm, podle toho jak přesně to uděláš...

Autor:  ferrari [ 10.10.07, 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

mišo píše:
a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost


bude to dobre, no použi v každom prípade benzín, nie inú kvapalinu...tá má inú hustotu...

Autor:  mišo [ 10.10.07, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

nastavyl som to na 21mm a este som trochu vyrovnal viko karburatora a vymenil tesnenie pod vikom tak uvidim rano

Autor:  ferrari [ 11.10.07, 06:51 ]
Předmět příspěvku: 

mišo píše:
nastavyl som to na 21mm a este som trochu vyrovnal viko karburatora a vymenil tesnenie pod vikom tak uvidim rano


skôr by som radil 19 mm...

Autor:  mišo [ 11.10.07, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

mal som tam nastavene na 17mm a teraz je to niekde medzi 20 a 21mm ale aj tak mi to za studena startuje na dva krat teraz som dal este aj vedcsiu trysku na sytic bola tam nejaka bez cisla cca120 a ja som tam dal 130tku a stale to ide rovnako skuste este nieco poradit

Autor:  mišo [ 12.10.07, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

prosim vas aka ma byt original triska na sytic v karburatori 120 v dokumentacii je pisana 120 a po roku 84 vraj 145????

Autor:  mišo [ 14.10.07, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

dnes som trochu badal v dokumentaciach ohladom trysiek v karburatoroch teda ake tam maju byt podla toho co tam pisu na vzdusnik sytica ma byt 190 a mal som tam 160 dalej na benzin sytic vraj 145 a mal som tam 120 tak som tam dal take ake tam podla toho maju byt a som zvedavi ako to dopadne ale ak sa nahodov milim tak my napiste prosim

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/