Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Motor Š 1203 
Autor Zpráva

Příspěvky: 20
Bydliště: KM
Příspěvek Motor Š 1203
Chtěl jsem se jen zeptat jestli by šel narvat do 120 a jestli s tím má někdo zkušenosti a hlavně jak by se na to tvářili na STK???


22.4.06, 11:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Mě a jistě ani výrobce nenapadá žádný rozumný důvod, proč do stodvacítky dávat motor vyvinutý před II. světovou válkou. Na STK by se asi tvářili všelijak, ale známku by určitě nevylepili...


22.4.06, 20:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek David
čau vyděl jsem narvanej 1500 motor ve 120 ale jak ho tam narval nevim vyděl jsem to v autotuningu psal tam že to jede brutálně


23.4.06, 06:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Úplně stejný nápad jsem měl cca před dvěma rokama, ale obráceně - dát motor z Favorita do 1203, kterou jsme měli na řádění :D Nakonec z toho ale sešlo.
Zase až tolik do toho nevidím, ale myslím, že by byl problém, že 742 motor je skloněný o 30° (resp. u Fáva o 20) a ve 1203 je rovně. Nejsem si jistý, ale nemají 742 motory pístní čep excentricky (tedy trošku víc ke straně)? (doufám, že mě teď všichni ukamenují, jestli jsem plácnul nepravdu :) )


23.4.06, 18:42
Příspěvek 
No, ja nevim, ale videl bych problem spis v tom, ze 1203 mely rozdelovac na boku mezi 2 a 3 valcem a 120 ho ma az za motorem u rozvodaku=jiny blok, takze to kazdej organ pozna... :? A taky nevim, jak sedi priruba na prevodovce, ale asi moc ne, protoze 1203 mela starter vedle motoru(toci se obracene) a 120 ho ma vedle prevodovky. No ale mozna ty srouby na bloku budou sedet, nevim... Pustil bych tuhle upravu v aute z hlavy, leda tak nekam do malotraktoru na zahradku :D Petr


24.4.06, 11:02
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Pokud ten motor z 1203 je k mání tak ho koupím.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


24.4.06, 11:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 1203
Napad to neni zas tak spatnej,pokud chces trochu silnejsi motoryzaci za malej peniz.Dyz tam das tu posledni 15stovku s hlinikovou hlavou tk proč ne.Motor ti nebude na pirubu sedet skoro určite,bude to chtit mezikus.Jo a STK neprojdes zaručene pokud mluvime o legalni. Jo a co se tyče VYOSENI PISTNIHO ČEPU tak to ma vetšina modernich motoru(moderní = 1940 a vejš)


1.5.06, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Ještě silnější motor měly třeba stotřicítky a dostat tam ten = stokrát míň práce a problémů. :)


1.5.06, 13:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek dvanascetroska
No nevim kolikma 1203 kilowat ale at uz jakejkoliv tip tak ma trochu vetši kroutak.Je to totiž težkej nadčtverec takze zase min toči.Sečteno podtrzeno sezen si favo.Protoze 1203= moc prace pak ti to sice lip zagumuje ale je mozny ze to bude mit menši maximalku.


1.5.06, 13:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz