Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor Š 1203 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=670 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Doktor [ 22.4.06, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Motor Š 1203 |
Chtěl jsem se jen zeptat jestli by šel narvat do 120 a jestli s tím má někdo zkušenosti a hlavně jak by se na to tvářili na STK??? |
Autor: | Luboš [ 22.4.06, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě a jistě ani výrobce nenapadá žádný rozumný důvod, proč do stodvacítky dávat motor vyvinutý před II. světovou válkou. Na STK by se asi tvářili všelijak, ale známku by určitě nevylepili... |
Autor: | David [ 23.4.06, 06:26 ] |
Předmět příspěvku: | David |
čau vyděl jsem narvanej 1500 motor ve 120 ale jak ho tam narval nevim vyděl jsem to v autotuningu psal tam že to jede brutálně |
Autor: | Tom [ 23.4.06, 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Úplně stejný nápad jsem měl cca před dvěma rokama, ale obráceně - dát motor z Favorita do 1203, kterou jsme měli na řádění Nakonec z toho ale sešlo. Zase až tolik do toho nevidím, ale myslím, že by byl problém, že 742 motor je skloněný o 30° (resp. u Fáva o 20) a ve 1203 je rovně. Nejsem si jistý, ale nemají 742 motory pístní čep excentricky (tedy trošku víc ke straně)? (doufám, že mě teď všichni ukamenují, jestli jsem plácnul nepravdu ) |
Autor: | Návštěvník [ 24.4.06, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ja nevim, ale videl bych problem spis v tom, ze 1203 mely rozdelovac na boku mezi 2 a 3 valcem a 120 ho ma az za motorem u rozvodaku=jiny blok, takze to kazdej organ pozna... A taky nevim, jak sedi priruba na prevodovce, ale asi moc ne, protoze 1203 mela starter vedle motoru(toci se obracene) a 120 ho ma vedle prevodovky. No ale mozna ty srouby na bloku budou sedet, nevim... Pustil bych tuhle upravu v aute z hlavy, leda tak nekam do malotraktoru na zahradku Petr |
Autor: | zokot [ 24.4.06, 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud ten motor z 1203 je k mání tak ho koupím. |
Autor: | Ondra [ 1.5.06, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | 1203 |
Napad to neni zas tak spatnej,pokud chces trochu silnejsi motoryzaci za malej peniz.Dyz tam das tu posledni 15stovku s hlinikovou hlavou tk proč ne.Motor ti nebude na pirubu sedet skoro určite,bude to chtit mezikus.Jo a STK neprojdes zaručene pokud mluvime o legalni. Jo a co se tyče VYOSENI PISTNIHO ČEPU tak to ma vetšina modernich motoru(moderní = 1940 a vejš) |
Autor: | Luboš [ 1.5.06, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě silnější motor měly třeba stotřicítky a dostat tam ten = stokrát míň práce a problémů. |
Autor: | Ondra [ 1.5.06, 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | dvanascetroska |
No nevim kolikma 1203 kilowat ale at uz jakejkoliv tip tak ma trochu vetši kroutak.Je to totiž težkej nadčtverec takze zase min toči.Sečteno podtrzeno sezen si favo.Protoze 1203= moc prace pak ti to sice lip zagumuje ale je mozny ze to bude mit menši maximalku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |