Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ohýbání kartburátoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=671
Stránka 1 z 2

Autor:  ŠádeMan [ 22.4.06, 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Ohýbání kartburátoru

Nazdar lidi, mam problem s karburátorem na skoda 120 ale problem je ve vsech karbu u skodovek tak sem se chtel nevíte nejakej typ jak srovnat karburátor mam ohnute výko karbu a i přírubu karbece ohnutou.
Poradte... moc dekuju
A jeste jakej karb je lepší na skodu EDSR nebo SEDR mam tam EDSR a ten je starsi a mene ohnutej nez SEDR kterej mam vyndanej a snazim se ho nejak srovnat. :(

Autor:  Viky [ 22.4.06, 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohýbání kartburátoru

ŠádeMan píše:
Nazdar lidi, mam problem s karburátorem na skoda 120 ale problem je ve vsech karbu u skodovek tak sem se chtel nevíte nejakej typ jak srovnat karburátor mam ohnute výko karbu a i přírubu karbece ohnutou.
Poradte... moc dekuju
A jeste jakej karb je lepší na skodu EDSR nebo SEDR mam tam EDSR a ten je starsi a mene ohnutej nez SEDR kterej mam vyndanej a snazim se ho nejak srovnat. :(

Jestli ten karb chodi jak ma, nerovnej ho, jenom zajisti, aby kvuli prohnuti neprisaval falesny vzduch. Ja sem pod karburator mezi dvoje tesneni napatlal Lukopren na motory a stahnul, kdyz to zatvrdlo, tak jsem to zase rozdelal, prebyvajici lepidlo orezal a misto velkyho utahovani jsem dal pres karburator (mezi saci potrubi a vzduchovy filtr) pruzinu ze zadnich brzd - bezna vec kdyz se prohyba viko karbu, ale pomuze to i proti ohnuti priruby.

Autor:  rakyroky [ 24.4.06, 01:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohýbání kartburátoru

ŠádeMan píše:
Nazdar lidi, mam problem s karburátorem na skoda 120 ale problem je ve vsech karbu u skodovek tak sem se chtel nevíte nejakej typ jak srovnat karburátor mam ohnute výko karbu a i přírubu karbece ohnutou.
Poradte... moc dekuju
A jeste jakej karb je lepší na skodu EDSR nebo SEDR mam tam EDSR a ten je starsi a mene ohnutej nez SEDR kterej mam vyndanej a snazim se ho nejak srovnat. :(


Mel jsem ten samy problem s karburatorem.Jen pro info uvedu,jak jsem to resil ja.
1)Prohnute viko jde srovnat diky takovemu pripravku ktery je uvedeny v knize o udrzbe š105-120,136.V podstate tam jde o to vyrobit neco co to viko zapre po obvodu a na stred zatlacit ve sveraku,ale o moc to stejne srovnat nejde.Pak jsem to jeste resil tak,ze jsem na rub i lic tesneni vika udelal kolem kruhovych otvoru pro 1. i 2. komoru slaby prouzek cerveneho silikonu a to hlavni prisavani falesneho vzduchu se tim zamezilo.
2)Prirubu karburatoru zasadne nerovnat silou nebo tlakem!!!Muze se stat,ze ti budou vaznout skrtici klapky-dost neprijemne,kdyz nejde ubrat plyn.Ja jsem karburator komplet rozebral a srovnal na presne NC freze-rovina jako kdyz streli.To same je dobre udelat i s prirubou na sacim potrubi,nekdy byva dost vymackana a matakove jakoby boule.Neni to vsak tak nutne.
Jeste jeden typ: Mezi sani a kraburator je dobre dat o jednu az dve pertinaxove podlozky vic-O neco malo prodlouzene sani.Musi byt o neco delsi svorniky.Cim totiz je karburator dal od valce,tim se vysledna rychlost proudeni smesi zvysuje.Dost dobre je take zajistit to aby tesneni mezi karburatorem a sanim nevicnivla a proste licovala presne s o tvorem v sani.Dost casto se to pri popisovani a uvahama nad lestenim sani a licovani s hlavou opomyjí.

SEDR nebo EDSR???:Vyzkousel jsem vsechno mozny i jednokomorak ze š100.Nejspokojenejsi jsem byl se SEDR.Ma modernejsi konstrukci a mala vylepseni co se tyce snizeni emisi a spotreby.Take ma odpojovac volnobezne trysky atd.
Kdybys mel zajem,mam tu temer novy SEDR pro š120,ale neni problem ho natryskovat podle toho jaky stupen "tuningu" mas nebo proste podle tabulek mas-li seriovy motor.

S pozdravem vsem skodovkarum Byvaly skodovkar(ted mam Favo)- rakyroky

Autor:  Viky [ 24.4.06, 06:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohýbání kartburátoru

rakyroky píše:
Prohnute viko jde srovnat diky takovemu pripravku ktery je uvedeny v knize o udrzbe š105-120,136.V podstate tam jde o to vyrobit neco co to viko zapre po obvodu a na stred zatlacit ve sveraku,ale o moc to stejne srovnat nejde.

No jo, taky jsem to zkousel, ale kdyz mi na viku praskla prepazka mezi komorami, tak jsem se na to vykaslal a sehnal jsem si jiny. :-)

Autor:  Bukaj [ 26.4.06, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohýbání kartburátoru

rakyroky píše:
Take ma odpojovac volnobezne trysky atd.


Ale to měl EDSR taky, jen trochu jiný...
ale jinak souhlas :P

Autor:  ŠádeMan [ 27.4.06, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Koukal jsem do knižky ve které bylo popis a tabulky obou karbecu EDSR má prý vyšší výkon diký tomu že má vetší difuzory ale zase nemá tlumitko na sytiči a má delší řešení volnobězných kanálku jinak tam jsou témer stejný trisky ale nekdo zase ríká že SEDR je lepší konstrukcí ale výkon má menší... tak nevim jinej karbec nemam takže tam mam ohnutýho EDSRa.. velice dik za rady :o

Autor:  colaczech [ 27.4.06, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

ŠádeMan píše:
Koukal jsem do knižky ve které bylo popis a tabulky obou karbecu EDSR má prý vyšší výkon diký tomu že má vetší difuzory ale zase nemá tlumitko na sytiči a má delší řešení volnobězných kanálku jinak tam jsou témer stejný trisky ale nekdo zase ríká že SEDR je lepší konstrukcí ale výkon má menší... tak nevim jinej karbec nemam takže tam mam ohnutýho EDSRa.. velice dik za rady :o


EDSR ma mensi difuzory,a mensi rozdil velikosti dif. 1 a 2 stupne(21-22;22-23).SEDR ma vetsi rozdil velikosti dif. (20-23;20-24;22-24). Karb EDSR ma vesi "vykon" a taky spotrebu,protoze ma ekonostat a to i pro karb S105! SEDR ma ekonostat az pro karb S130.Sytic nema na vliv na to jak ti to pojede,Akorat u SEDRu je to nejak lepsi vychytane ze to lepsi startuje i za velkych mrazu.Ikdyz s EDSRem nebyly problemy ani pri -20.
Ja mam v aute namontovany takovy mix.Karb SEDR S130(trysky tusim origo S130 :?: ) s vikem karbu EDSR S120ls + nucene ovladani druheho stupne.A to cele krmi stadecko koniku z feldy 50kW :D .Presne sem to nemeril ale spotreba pri normalni jizde okolo 7litru(natankuju za 200 a ujedu 100km a radsi jedu k pumpe :) ).Jinak kdyz tomu davam tak spotreba jde dost nahoru,ale za ten udiveny vyraz :shock: majitelu predjetych aut to stoji.

Autor:  jenik.cb [ 28.4.06, 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Ohnutej karbec

EDSR má dobrej zátach odspoda ale ve vyšších otáčkách je už mrtvější. SEDR má dobrý starty, volnoběh a vytáčí mi motor do vyšších otáček. A Jeden SEDR 23/24 mi motor točil úplně do mrtva!!!! Ale fakt šóda šla jak voheň!!!
Mimo téma: Kdo najede 100km za 200kč!!!!!!!!!!!!!!?????????????? To bych chtěl vidět a vědět jak toho docílím. Já za 100kč ujedu tak max 35-40km normální jízdy

Autor:  Luboš [ 28.4.06, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

No nevím, já mám na autě dva SEDRy 23/27 a 35 km za tu stovku při normální jízdě ujedu taky. Podotýkám, že ty SEDRy krmí třiapůllitr, takže dosahovat stejné spotřeby u malinkaté škodovky asi tak úplně normální stav nebude... Chce to asi seřídit... :P

Autor:  ŠádeMan [ 28.4.06, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

neverim ti bych ten motor chtel videl jak trilitre nebo kolik zere za kilko 35km

Autor:  Luboš [ 28.4.06, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nevěříš nebo si to neumíš spočítat? :roll:

Vždyť to je spotřeba kolem 10 litrů na 100 km! :!:

Autor:  ŠádeMan [ 28.4.06, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

na dvou kabech bych tomu ani fakt neveril ja najedu kolem 55 ale to uz je na benzinu

Autor:  Luboš [ 28.4.06, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

O počty karburátorů ani tak nejde, důležité je, že ten motor má mnohem vyšší výkon a dokáže tím autem hýbat úplně jinak a člověk nemusí mít pořád plyn na podlaze, aby to trochu jelo. V tom je ten vtip, proč není potom spotřeba ani zdaleka přímo úměrná dvojnásobnému počtu válců nebo trojnásobnému objemu... :)

My jsme stodvacítku prodali už skoro před dvaceti lety, tak si už moc nepamatuju za kolik jezdila, ale tuším, že to bylo pod 7 a to ještě 90ky Speciálu. Za 9-10 litrů určitě nejezdila... :lol:

Autor:  colaczech [ 29.4.06, 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohnutej karbec

jenik.cb píše:
EDSR má dobrej zátach odspoda ale ve vyšších otáčkách je už mrtvější. SEDR má dobrý starty, volnoběh a vytáčí mi motor do vyšších otáček. A Jeden SEDR 23/24 mi motor točil úplně do mrtva!!!! Ale fakt šóda šla jak voheň!!!
Mimo téma: Kdo najede 100km za 200kč!!!!!!!!!!!!!!?????????????? To bych chtěl vidět a vědět jak toho docílím. Já za 100kč ujedu tak max 35-40km normální jízdy


Kdo?Ja a asi jeste hromada dalsich lidi!! :D Zalezi na profilu trasy(rovina,nebo kopcovity teren)a poctu lidi v aute.U me je to merene na trase 4x25km po rovine,auto jen s ridicem.A taky hodne zalezi co tankujes,ne na kazdy benzin ujedes stejny pocet kilometru! :( Bohuzel,je to tak.
Normalni jizda v mojem podani:motor tocim tak do 3,5tis(pri predjizdeni i 5tis-vyjmecne,jen kdyz je to nutne),rychlost okolo 90km/h(na tachometru),jizda mimo mesto.Motor fe 50kW+kontakt. zapalovani,prevodovka s130-5 kvalt,diferak 3,9.Nic neni nemozne :D .

Autor:  ferrari [ 1.5.06, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohýbání kartburátoru

Bukaj píše:
rakyroky píše:
Take ma odpojovac volnobezne trysky atd.


Ale to měl EDSR taky, jen trochu jiný...
ale jinak souhlas :P


No, lenže ten odpojovač na EDSR odpája voľnobeh dalej od ustia do nasávacieho potrubia = funguje menej účinnejšie. Upozorňujem na jednu vec - asi nie je dobré príliš karburátor uťahovať, myslím, že sa pertinexové podložky v rohoch ľahko poddajú a pre to sa príruby ohnú...to len tak, na okraj

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/