Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kontrolka s olejničkou
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6718
Stránka 1 z 5

Autor:  Nepér [ 1.10.07, 19:09 ]
Předmět příspěvku:  Kontrolka s olejničkou

Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.

Autor:  Jiri [ 1.10.07, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

muze to delat jen cidlo... ja sem se s tim nekolikrat setkal..... na favoritech olejove cerpadlo vic vydrzi.. jak na 120.. aspon podle me zkusennosti..

Autor:  michalkatka [ 1.10.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kontrolka s olejničkou

Nepér píše:
Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.


nemalo y to preblikávať, je to aj redším olejom, ale hlavne so svedčí o vadnom baroskope, alebo väčšom opotrebení motora...

Autor:  ventYl [ 1.10.07, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

ak su moc vyjazdene loziska, tak je mozne, sa velmi rychlo straca tlak a potom to preblikava, alebo svieti na volnobehu

Autor:  Nepér [ 1.10.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Motor má 130 tkm.

Autor:  cyz [ 1.10.07, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Motor má 130 tkm.


Jako takto - v práci jsme měli Fabii HTP která měla 60 000km a motor šel do háje, řekl bych že tak po 80-100 tis. bude do generálky. Záleží na tom jak a kde s tím jezdíš....jestli po Praze a dáváš tomu tak bych tomu motoru dával max. 150-180 tisíc

Autor:  Kristensen [ 1.10.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.

Autor:  mišo [ 1.10.07, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam taku skusenost ze sa zanesie olejovy filter a na volnobehu nepusti tolko ako ma zatial to vzdy fungovalo na 120tke az po fávo

Autor:  Matthes [ 1.10.07, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.


Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo :shock: no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho :) hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou :!: to je dulezite :P

Autor:  Kristensen [ 1.10.07, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Kristensen píše:
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.


Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo :shock: no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho :) hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou :!: to je dulezite :P


No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.

Autor:  Matthes [ 1.10.07, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.


No ne, me slo o to, ze posledni skodovky ho nemely taky uz z vyroby :) Mozna jim dosly zasoby :D Jejej, zas utikame od tematu :oops: :wink:

Autor:  Kristensen [ 1.10.07, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

měly a neměly podle toho jak se kdo vyspal, ale podstatou je aby to těsnění nebylo na fávu jinak to ztrácí tlak na volnoběh.

Autor:  Nepér [ 1.10.07, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Nic jsem s tím nedělal. Jen jsem tam dal o prázdninách novej olej, filtr a těsnění pod vanu.

Autor:  Martin91 [ 1.10.07, 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

dej nový olejový čidlo a když to bude svítit tak je hold špatnej motor na mojem motoře mě to taky dělalo a už je to v pohodě :wink:

Autor:  Nepér [ 1.10.07, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jak rychle to musím vyměnit, aby to na mě všechno nevyteklo?

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/