Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motory Fabia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=677
Stránka 1 z 1

Autor:  Rapid forever [ 24.4.06, 11:12 ]
Předmět příspěvku:  Motory Fabia

Zdravím Vás, měl bych dotázek, jak se pozná co mám ve fábii za motor - na motoru. Je to starší kousek, mělo tam HTP ale na štítku je MPI. Tak jsem z toho trochu zmatenej. Každopádně obsah to má 1,2. 1,2 se tuším dělali ve dvou provedeních. Please help mám v tom trochu zmatek. Díky

Autor:  Návštěvník [ 24.4.06, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...

Autor:  Rapid forever [ 24.4.06, 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...


no jo, ale jak poznám kolík to má válců - napadlo mě - jestli se to třeba nedá vyhledat podle čísla motoru - někde :-/

Autor:  Lukas [ 24.4.06, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D

Autor:  spartra [ 24.4.06, 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

tři válce jako wartburg :lol:

Autor:  Návštěvník [ 24.4.06, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
tři válce jako wartburg :lol:


nechci nic říkat, ale wartburg byl ďábelskej stroj.

Autor:  Návštěvník [ 24.4.06, 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.

Autor:  Lukas [ 24.4.06, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.

...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... :D ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec :?: vazne se ptam, nemyslim to ironicky.

Autor:  Tom [ 24.4.06, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

1.2 se dělá ve dvou provedeních - 6-ti ventil (40kW) a 12-ti ventil (47kW). V tom označení se ale nevyznám - nemá třeba 1.2 6V označení MPI a 1.2 12V HTP...?

Autor:  Lukas [ 24.4.06, 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

nedalo mi to, tak sem trochu zjistoval. 1,2 12V (47KW) je HTP. Priprava smesi: elektronicke vicebodove vstrikovani.

takze jeste co je zac ten 6-ti ventil.

Autor:  Návštěvník [ 24.4.06, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
Anonymous píše:
Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.

...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... :D ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec :?: vazne se ptam, nemyslim to ironicky.


Zdá se, že je to opravdu tak - 1,2 MPI je 6V, 1,2HTP je 12ventil.

PS: www.volny.cz/rapid21/rapid130.htm :arrow:

Autor:  hans [ 24.4.06, 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

S tím si troufám nesouhlasit. 1,2 má označení HTP v obou provedeních. Na autě je to odlišený celým černým nápisem u 6V, 12V má červený P. Oba motory jsou sice vybaveny vícebodovou stříkačkou, čili MPI, ale na auta se tohle označení vůbec nedává. Nálepka MPI se používala na motory o obsahu 1,4 a sice: všechno černý (1,4 MPI) 44 kW, červený I 50 kW,1,4 16V celý černý 55 kW a 1,4 16V, kde je 16V červený, 74 kW. (Možná trochu nesrozumitelně napsaný, ale líp to neumím.)Tohle vím náhodou přesně, páč jsem dělal ve škodováckým autobazaru, kde bych tohle rozlišit občas docela problém... Ale je to tak.

Autor:  r [ 5.6.06, 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

když se začal montovat motor 1,2 od září do prosince tuším roku 2003 nebo 02 měl označení mpi a 40kw ,silnější 47 kw se ještě nedělal . další rok z aby si to lidi nepletli s motory z felicie nebo prostě z marketingového hlediska je začali označovat htp a také spustily reklamu silný točivý momonet apod.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/