Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

VW 1.8 do Š130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=682
Stránka 1 z 1

Autor:  jenik.cb [ 24.4.06, 19:04 ]
Předmět příspěvku:  VW 1.8 do Š130

Zdravim. Klucí, nevíte co všechno se musí udělat, abych dal 1.8 do škodovky 136? Vim, že tam musim dát přechod z 1.6Fe, upravenej setrvák, převařit příčku držení motoru a karbec, výfuk.... Co startér atd...????? Dík za všechny pomoci

Autor:  zokot [ 25.4.06, 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

Pak to bude raketa, ne?

Autor:  Jakub 120 GLS [ 25.4.06, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

zajímavý nápad, jak ale vyřešíš to, že se VW točí obráceně(alespoň většina které znám)? a mám dojem, že to bude těžký... už existuje Š130 TDi s 1,9TDi, ale myslím, že ikdyž vyztužíš nápravu, neudrží to kastle... další problém je převodovka - sám mušíš vědět, že ten pětikvalt, co tam máš, má s tou tvojí stotřícou co dělat - ta převodka je vice - méně stejná už od Š1000

Autor:  jarousch [ 25.4.06, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

No nechci Vam brat iluze, ale pre dvema lety v Mimoni neco podobneho ukazoval jedne kluk a rikal, ze ta prevodovka tam dlouho nevydrzi, ze cituji: "Uz ukroutil patou" :-(

Autor:  jenik.cb [ 25.4.06, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

Motor se točí jako FE1.6, jsou to stejný motory. Je tam přechod, ten už mam doma. Váha motoru je skoro jako Fáčko. Převodovka odchází každý 4měsíce(podlaha), ale když budu opatrnej na 1 a 2(kdy to nejvíc odchází) tak něco to zkousne.
Potřeboval bych info co se týče setrváku a spojky a startéru...

Autor:  jarousch [ 26.4.06, 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

No ty mas asi dost casu, horsi prace jak vymena prevodovky na skodovce snad neexistuje. Konstrukce prevodovky je tana na nejakych 100 Nm, coz je problem u nalisovanych kol. Na 120LS se mi povedlo protocit a posunulo se kolo 3. rychlosti. Spatne je resene ulozeni 1. rychlosti na futru. No a cela zajistovaci jehla vsech rychlosti na stromecku to je lahudka, ta kdyz je strizena, tak se "dobre" vyndava. Jak to zmenit? Doporucuji 3. a 4. rychlost pojistit proti pootoceni tremi stehy, a celou prevodovku ulozit na jehlova loziska.

Autor:  Roman [ 26.4.06, 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

ta prevodovka ve skodarne je dimenzovana na 135 Nm!!!! Takze bacha na to!! Neni to prdel, ale jde to

Autor:  Kybergreg [ 26.4.06, 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo si tam dej převodovku ze 613ky. Pak ovšem vyvstává otázka, jak na ni přidělat polosy.

Autor:  Luboš [ 26.4.06, 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

To by byl opravdu oříšek, u T613 žádné poloosy z převodovky nejdou, ta má samostatnou rozvodovku pod motorem... :)

Autor:  Kybergreg [ 26.4.06, 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Luboš píše:
To by byl opravdu oříšek, u T613 žádné poloosy z převodovky nejdou, ta má samostatnou rozvodovku pod motorem... :)

No vida, tím se problém vyřešil sám... :P

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/