Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?
Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?
|
9.10.07, 11:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
fatal píše: Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?
Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?
Kdyz to nema odpor ta packa a jen to jak rikas plive tak to muze byt tim ze se pumpa z druhe strany nachazi na nejvyssim vystupku vacky -tzn ze je zrovna na nejvyssim zdvihu a proto to nemuze naplno pumpovat. Zkus si pootocit motorem jestli to pak nepujde lip.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
9.10.07, 14:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
fatal píše: Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?
Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?
jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš
|
9.10.07, 17:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
slovacek.milos píše: jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš
presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám (ešte som na tom závadu nemal)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 17:37 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
michalkatka píše: slovacek.milos píše: jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám (ešte som na tom závadu nemal)
a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné.
|
9.10.07, 17:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
e.n.e.m.y. píše: a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné.
pomalšie na mňa čo je SH a OD
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 17:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Budou to typy palivovych čerpadel rekl bych. SH nevim, ale třeba OD 3456 je typ palivoveho cerpadla montovaneho do skodovek od modelu 87, predtim bylo MF 3407, predtim na stovkach HF
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.10.07, 17:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Budou to typy palivovych čerpadel rekl bych. SH nevim, ale třeba OD 3456 je typ palivoveho cerpadla montovaneho do skodovek od modelu 87, predtim bylo MF 3407, predtim na stovkach HF
ja mám klasický karbec, a čerpadlo bez páčky, od neviem kedy sa to do fav robilo tak, tie skôr vyrobené mali páčky tak ako 742....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 17:50 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
michalkatka píše: e.n.e.m.y. píše: a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné. pomalšie na mňa čo je SH a OD
Jikov OD se montoval do fáčka myslím do února 92 to je to rozebíratelné čerpadlo s páčkou... od února 92 nahoru se montovalo čerpadlo Jikov SH nerozebíratelné bez páčky s větším sacím a výtlačným výkonem.
|
9.10.07, 17:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
e.n.e.m.y. píše: Jikov OD se montoval do fáčka myslím do února 92 to je to rozebíratelné čerpadlo s páčkou... od února 92 nahoru se montovalo čerpadlo Jikov SH nerozebíratelné bez páčky s větším sacím a výtlačným výkonem.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 17:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
michalkatka píše: slovacek.milos píše: jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám (ešte som na tom závadu nemal)
michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš
|
9.10.07, 19:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
slovacek.milos píše: michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš
načo by mi to bolo keď jazdím na LPG
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 20:33 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
michalkatka píše: slovacek.milos píše: michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš načo by mi to bolo keď jazdím na LPG
Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
9.10.07, 20:56 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
DRYVER píše: michalkatka píše: slovacek.milos píše: michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš načo by mi to bolo keď jazdím na LPG Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG
To je fakt...
|
9.10.07, 21:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
e.n.e.m.y. píše: DRYVER píše: michalkatka píše: slovacek.milos píše: michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš načo by mi to bolo keď jazdím na LPG Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG To je fakt...
no.... aj pri jazde na LPG benzín koluje, nádrž, čerpadlo, odbublikovač, nádrž a dookola...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.10.07, 21:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|