Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6831
Stránka 1 z 3

Autor:  fatal [ 9.10.07, 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?

Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?

Autor:  DRYVER [ 9.10.07, 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

fatal píše:
Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?

Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?


Kdyz to nema odpor ta packa a jen to jak rikas plive tak to muze byt tim ze se pumpa z druhe strany nachazi na nejvyssim vystupku vacky -tzn ze je zrovna na nejvyssim zdvihu a proto to nemuze naplno pumpovat. Zkus si pootocit motorem jestli to pak nepujde lip.

Autor:  slovacek.milos [ 9.10.07, 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

fatal píše:
Jak se má správně chovat palivové čerpadlo při ručním čerpání paliva? Když odpojím trubku vedoucí z čerpadla na plastovou nádržku na karburátoru a pumpuju (plný zdvih cca 2x za sekundu), tak z trubky občas chrstne hodně paliva, ale většinou jen tak "plive" pár kapek. Je to chyba? Může to být příčinou škubání motoru při malém tahu (nejvíce při udržování 50km/h na 4. převod)?

Jak má fungovat zpětný odtok paliva od karburátoru do nádrže? Při pumpování se má páčka vždy vracet (tedy nezůstávat po dočerpání karburátoru dole jako u starších Škodovek)?


jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

slovacek.milos píše:
jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš


presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám :?: :idea: (ešte som na tom závadu nemal)

Autor:  e.n.e.m.y. [ 9.10.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš


presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám :?: :idea: (ešte som na tom závadu nemal)


a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné.

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

e.n.e.m.y. píše:
a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné.


pomalšie na mňa :idea: čo je SH :?: a OD :?:

Autor:  Šemik [ 9.10.07, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Budou to typy palivovych čerpadel rekl bych. SH nevim, ale třeba OD 3456 je typ palivoveho cerpadla montovaneho do skodovek od modelu 87, predtim bylo MF 3407, predtim na stovkach HF :wink:

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Budou to typy palivovych čerpadel rekl bych. SH nevim, ale třeba OD 3456 je typ palivoveho cerpadla montovaneho do skodovek od modelu 87, predtim bylo MF 3407, predtim na stovkach HF :wink:


ja mám klasický karbec, a čerpadlo bez páčky, od neviem kedy sa to do fav robilo tak, tie skôr vyrobené mali páčky tak ako 742....

Autor:  e.n.e.m.y. [ 9.10.07, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

michalkatka píše:
e.n.e.m.y. píše:
a co by jsi chtěl dělat? vždyť SH má větší sací a výtlačný výkon než OD takže tam páčka není potřeba a když se čerpadlo pos... tak nezbude nic jiného než ho vyměnit za nové protože je nerozebiratelné.


pomalšie na mňa :idea: čo je SH :?: a OD :?:


Jikov OD se montoval do fáčka myslím do února 92 to je to rozebíratelné čerpadlo s páčkou... od února 92 nahoru se montovalo čerpadlo Jikov SH nerozebíratelné bez páčky s větším sacím a výtlačným výkonem.

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

e.n.e.m.y. píše:
Jikov OD se montoval do fáčka myslím do února 92 to je to rozebíratelné čerpadlo s páčkou... od února 92 nahoru se montovalo čerpadlo Jikov SH nerozebíratelné bez páčky s větším sacím a výtlačným výkonem.


:idea:

Autor:  slovacek.milos [ 9.10.07, 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
jestli to plivne je to špatně, zanesené sítko v nádrži, přisává vzduch vadnýma hadicema, zanesený odkalovač, prasklá membrána a nebo sací a výtlačný ventil, palivo ti to musí tahat podle polohy vačky, která ti zkracuje a prodlužuje chod mechanické páky miloš


presne tak, ale čo mám robiť ja, keď páčku nemám :?: :idea: (ešte som na tom závadu nemal)


michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

slovacek.milos píše:
michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš


:?: načo by mi to bolo keď jazdím na LPG :?: :twisted:

Autor:  DRYVER [ 9.10.07, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš


:?: načo by mi to bolo keď jazdím na LPG :?: :twisted:


Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG :lol: :lol: :lol:

Autor:  e.n.e.m.y. [ 9.10.07, 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

DRYVER píše:
michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš


:?: načo by mi to bolo keď jazdím na LPG :?: :twisted:


Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG :lol: :lol: :lol:


To je fakt... :lol:

Autor:  michalkatka [ 9.10.07, 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo a soustava karburátorového Favorita

e.n.e.m.y. píše:
DRYVER píše:
michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
michale dej si přes motor průhlednou hadici o případném průseru budeš informován miloš


:?: načo by mi to bolo keď jazdím na LPG :?: :twisted:


Tak proc se ptas co mas delat- kdyz jezdis na LPG :lol: :lol: :lol:


To je fakt... :lol:


no.... aj pri jazde na LPG benzín koluje, nádrž, čerpadlo, odbublikovač, nádrž a dookola...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/