Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor cuká https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=685 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zokot [ 25.4.06, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Motor cuká |
Měl bych dotaz. Po nastartování když přidám plyn tak se motor výrazně dusí, netáhne a i zhasne. nastartovat jde v pohodě, na sytič jede. Bez něj vůbec ne. Kde může být problém, nevíte někdo? |
Autor: | Jakub 120 GLS [ 25.4.06, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
předstih, nastavení karburátoru(bohatost směsi), vyčistit karburátor, a ještě se o motor starat - pokud to pravidelně kontroluješ a nes..píp.. na to, tohle se ti nemůže stát... jo, ještě může být problém s palivem, ale jestli to na sytič natočíš, bude to nejspíš karbec |
Autor: | Nepér [ 25.4.06, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně? |
Autor: | Jakub 120 GLS [ 25.4.06, 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně? jo, jo vidíš, na to jsem se zapomněl zeptat - pokud to ale dělá neustále, to, že se motor na sytič dusí, by pri správném nastavení nemělo nastat - poku ano, jde buď o vadu v nastavení, může to dělat vačka, nebo se to děje v zimě. U mého GLSu jsem se s tím nesetkal... |
Autor: | Viky [ 26.4.06, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jakub 120 GLS píše: Nepér píše: No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně? jo, jo vidíš, na to jsem se zapomněl zeptat - pokud to ale dělá neustále, to, že se motor na sytič dusí, by pri správném nastavení nemělo nastat - poku ano, jde buď o vadu v nastavení, může to dělat vačka, nebo se to děje v zimě. U mého GLSu jsem se s tím nesetkal... Mozna podobny: Jednou se mi stalo, ze auto po nastartovani jelo na sytic i volnobeh, ale kdyz se slaplo na plyn, okmazite to chciplo. Zrejme byla ucpana tryska prvni komory. "Spravili" jsme to tak, ze jsme auto na jednicku roztahli na rychlost pres 40km/h (asi 6000ot/min), bylo zapnuty zapalovani a naplno seslapnutej plyn. Vyslo to. |
Autor: | Jakub 120 GLS [ 28.4.06, 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vrahu!!! se studeným motorem??? |
Autor: | ŠádeMan [ 28.4.06, 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
U skodavek za studena je to normální... faktoru muze být hodne naprk. Benzinova pumpa vadný ventylky, zanesený kanálky karburátoru... nejlepsi je skou nejdriv nechat chvily bezet apak vyjet me to taky delá ze nastartuju jednou párkrát se drzí a pak zhasne podruhý zase nastartuju bezi jak pumpa nhnuj a pak se normálne rozbehne a po pridáni plynu jedu obcas si zacuká ale jinak jede. |
Autor: | jita [ 3.5.06, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | potíže při rozjezdu |
Mám problém s felicií 1,6. Při předjíždění kdy vytáčím motor na víc obrátek auto začne škubat a nerozjedu ho. Když stojím třeba na křižovatce rafička otáček se stále zvedá a ubírá. Nevíte co byto mohlo být. Děkuji |
Autor: | michalkatka [ 3.5.06, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: potíže při rozjezdu |
jita píše: Mám problém s felicií 1,6. Při předjíždění kdy vytáčím motor na víc obrátek auto začne škubat a nerozjedu ho. Když stojím třeba na křižovatce rafička otáček se stále zvedá a ubírá. Nevíte co byto mohlo být. Děkuji jita, na toto si mohol otvoriť novú tému, ale podľa toho čo píšeš môže to byť lambda sonda, choď na diagnostiku... |
Autor: | witrin [ 7.5.06, 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: potíže při rozjezdu |
vadna nebo zanesena skrtici klapka.vetsinou staci vycistit |
Autor: | michalkatka [ 7.5.06, 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: potíže při rozjezdu |
witrin píše: vadna nebo zanesena skrtici klapka.vetsinou staci vycistit v škrtiacej klapke by to mohol byť potenciometer, vyčistenie je iba do času. |
Autor: | ferrari [ 7.5.06, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor cuká |
zokot píše: Měl bych dotaz. Po nastartování když přidám plyn tak se motor výrazně dusí, netáhne a i zhasne. nastartovat jde v pohodě, na sytič jede. Bez něj vůbec ne. Kde může být problém, nevíte někdo? No, ono je ozaj otázka, či je to za studena a či aj za tepla. Ak za studena je to normálne, to sú jednoducho škodovice s SEDRom karbecom (nikdy som nemal takéto problémy s DDSR = tieto problémy nevyplývajú prirotne z benzínovej pumpy ake z konštrukcie karbeca) Ak za tepla, s najväčšou pravdepodobnosťou bude ozaj pripchatá hlavná tryska 1. stupňa. Môžeš bu´d vyčistiť (v podstate jednoduché, potrebuješ iba veľmi krátky skrutkovač pre demontáž víka karbeca bez demontáže samotného karbeca) ale ozaj nejakým spôsbom dostať motor do vysokých otáčok (napr. sa nejako rozbehni na 80 km/h, zaraď dvojku, pusti spojku a bez plynu, nechaj dobehnúť na cca 20 km/h - vtedy sa celý systém voľnobehu "prefúkne"; mne to nieraz pomohlo; podotýkam ale - podľa možnosti s ohriatym motorom). A tá felda 1.6 - kamarát mal podobné problémy, vyčistil škrtiacu klapku a pomohlo to, ale nie 100%. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |