Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

sytic Favorit LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6924
Stránka 1 z 1

Autor:  krf [ 14.10.07, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  sytic Favorit LPG

jelikoz se blizi chlada rana tak me zacina v hlave chroustat problem... mam favorita na LPG, jezdim a startuji vyhradne na LPG ale nemam sitič (ten elektro-vodní bimetalickej je demontovan). Nevite kde se dá sehnat nastavba na pieburg s rucnim siticem? startuje normalne, jen clovek musi pravou nohou neustale pridavat plyn a levou brzdit a spojkovat. Loni jsem to v zime přežil, ale letos me to už moc neláká. díky

Autor:  DRYVER [ 15.10.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytic Favorit LPG

krf píše:
jelikoz se blizi chlada rana tak me zacina v hlave chroustat problem... mam favorita na LPG, jezdim a startuji vyhradne na LPG ale nemam sitič (ten elektro-vodní bimetalickej je demontovan). Nevite kde se dá sehnat nastavba na pieburg s rucnim siticem? startuje normalne, jen clovek musi pravou nohou neustale pridavat plyn a levou brzdit a spojkovat. Loni jsem to v zime přežil, ale letos me to už moc neláká. díky


Chces sehnat ten origo sytic na favorita s rucnim ovladanim nebo mas na mysli neco jineho?? Pokud tu origo vec tak bud v mototechen nebo na vrakacu a rucny ovladani se da koupit jako pridavna sada v mototechne.

Autor:  michalkatka [ 16.10.07, 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytic Favorit LPG

krf píše:
jelikoz se blizi chlada rana tak me zacina v hlave chroustat problem... mam favorita na LPG, jezdim a startuji vyhradne na LPG ale nemam sitič (ten elektro-vodní bimetalickej je demontovan). Nevite kde se dá sehnat nastavba na pieburg s rucnim siticem? startuje normalne, jen clovek musi pravou nohou neustale pridavat plyn a levou brzdit a spojkovat. Loni jsem to v zime přežil, ale letos me to už moc neláká. díky


prosím :?:
po naštartovaní musíš plyn držať aby nezdochol :?:

ja mám dobre nastavený automat a keď naštartujem drží niečo cez 1000ot/min a keď sa zohreje klesne na cca tých 900... je to v nastavení a ten mechanizmus treba namazať... prečo sa ľudia vracajú v čase :?: prerábať automatiku na manuál :?:

Autor:  Vít [ 16.10.07, 08:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytic Favorit LPG

michalkatka píše:
krf píše:
jelikoz se blizi chlada rana tak me zacina v hlave chroustat problem... mam favorita na LPG, jezdim a startuji vyhradne na LPG ale nemam sitič (ten elektro-vodní bimetalickej je demontovan). Nevite kde se dá sehnat nastavba na pieburg s rucnim siticem? startuje normalne, jen clovek musi pravou nohou neustale pridavat plyn a levou brzdit a spojkovat. Loni jsem to v zime přežil, ale letos me to už moc neláká. díky


prosím :?:
po naštartovaní musíš plyn držať aby nezdochol :?:

ja mám dobre nastavený automat a keď naštartujem drží niečo cez 1000ot/min a keď sa zohreje klesne na cca tých 900... je to v nastavení a ten mechanizmus treba namazať... prečo sa ľudia vracajú v čase :?: prerábať automatiku na manuál :?:
však stejně manuál ve favoritech se z automatiky dělá jen jedním táhlem tak, že tu automatiku dřív vypneš, ale na to stačí ťuknout o pedál plynu, taková úprava je totální kravina, ten automat funguje bezvadně, jediný co se může stát je, že se v něm bude někdo vrtat a nenasadí pořádně pružinky, pak to nepracuje, ale jinak je to bezvadná věc

Autor:  krf [ 19.10.07, 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytic Favorit LPG

tak diky :-) ale to vsechno dobre vim, zase takovej laik nejsem. Jen jsem se ptal na rucni předělávku... driv se prodavala, a dnes už neni k sehnání ani to ruční vypínáná z mototechen

Autor:  Butch [ 22.10.07, 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Sitič

nedavno jsem kupil favorita 89. s karburatorem , prosim vas o radu ...chtel jsem vycistit karburator a asi jsem si rozvrtal cely sitič . na LPG mi to za studena chcipa a kolisa jako by to jelo na 3 valce a kdyz se to zahreje tak to drzi na 1600otackach nebo nekdy to jen tak vyleti na 3000 ......osobne tomu rikam "posrany sitič" :) muzete mi nekdo poradit ? chtel bych koupit novy sitič ale newim jestli uz je automaticky prednastaveny nebo ho pak jeste musim stelovat ...slysel jsem ze to je nejporuchovejsi cast na karburatoru . diky za odpoved . jo a kdyz mam preple na benzin ...za studena 1000otacek a za tepla i 4500 a porat to podle pribyvajici teploty prirusta . uz si nevim rady

Autor:  slovacek.milos [ 22.10.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sitič

Butch píše:
nedavno jsem kupil favorita 89. s karburatorem , prosim vas o radu ...chtel jsem vycistit karburator a asi jsem si rozvrtal cely sitič . na LPG mi to za studena chcipa a kolisa jako by to jelo na 3 valce a kdyz se to zahreje tak to drzi na 1600otackach nebo nekdy to jen tak vyleti na 3000 ......osobne tomu rikam "posrany sitič" :) muzete mi nekdo poradit ? chtel bych koupit novy sitič ale newim jestli uz je automaticky prednastaveny nebo ho pak jeste musim stelovat ...slysel jsem ze to je nejporuchovejsi cast na karburatoru . diky za odpoved . jo a kdyz mam preple na benzin ...za studena 1000otacek a za tepla i 4500 a porat to podle pribyvajici teploty prirusta . uz si nevim rady



LPG se řeší asi takto pro dobrou finkci LPG musí být vozidlo na benál ve 100 % stavu napřed napiš jak to to jezdí na benál a plyn se dá dolatit, třeba pohneš půl otáčky na reduktoru a budeš OK miloš

Autor:  Butch [ 22.10.07, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sitič

LPG se řeší asi takto pro dobrou finkci LPG musí být vozidlo na benál ve 100 % stavu napřed napiš jak to to jezdí na benál a plyn se dá dolatit, třeba pohneš půl otáčky na reduktoru a budeš OK miloš[/quote]

takze ......na volnobeh benzinu to kolisa kolem 1000otacek plusminus 50 ....... kdyz je to ale zahrate tak se volnobeh porad zvyšuje . podle teploty ...mel jsem ho dneska pred křižovatkou i na 4500otačkach a vubec jsem nevedel co delat . nekdy se to pulhodiny drzi na 900 jak ma ...ale staci chvili jet a uz tam mate 2000. ... kdyz dam za jizdy rychlost (3) a dam nohu z plynu ...auto jede jako s tempomatem ale trosicku u toho kolisa . za studena je na benzin OK . diky

Autor:  michalkatka [ 23.10.07, 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sitič

nájdi si tu na fóre ako sa nastavuej aut. sytič na Fave, hlavne to dôkladne premazať, aby ten mechanizmus chodil ľahko a volne...

už sa to tu preberalo viac krát..

Autor:  Vít [ 23.10.07, 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

a ještě pružinky, ty musí být na svých místech, když s těmi pákami nešikovně ručně pootočíš, tak to přeskočí a už to netahá kam má

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/