Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor 742.135
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6990
Stránka 1 z 3

Autor:  URU [ 17.10.07, 13:01 ]
Předmět příspěvku:  motor 742.135

poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?

Autor:  cyz [ 17.10.07, 13:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.135

URU píše:
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?


Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat. Za normálních okolností by to mělo 43kW jako 135ka, ale s tou vačkou 295/295 těžko říct....na co to chceš? Na normální ježdění to moc nebude, netroufnu si odhadnout v jakých otáčkách by kroutící moment dotahoval maximálních hodnot, to je spíš na závody.

Autor:  michalkatka [ 17.10.07, 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.135

cyz píše:
Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat.

:?: :idea:

Autor:  Viky [ 17.10.07, 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.135

URU píše:
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?


Nekdo mi rikal, ze vackovy hridele jsou navrhovany s ohledem na kompresni pomer, takze bych se dost divil, kdyby jsi sehnal vackovku 295/295 ktera by byla navrzena pro kompresi 8,5.

Hlava Favo 135 by tam jit mohla, ale asi by chtela trochu snizit, pokud chces davat sportovni vackovku. Pocitam ze bys mel mit kompresi aspon 1:10, aby to k necemu bylo.

Ale tohle nemuzu nicim podlozit, jelikoz jsem se tim nikdy moc nezabejval. Snad potvrdi/vyvrati nekdo jinej.

Jinak ta hlava by tam myslim pasovat mela, pokud je na 781.135 i 742.135 stejny tesneni pod hlavou, coz myslim je.

Autor:  Matthes [ 17.10.07, 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavu dej z 1,3 MPI, nepatrne sniz, vacka je zbytecne ostra, rozumna je max 280/280. Karb 130 a muzes do nej koupit vetsi trysky - na to sou tabulky.

Autor:  Speeder [ 17.10.07, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Vačku 295° na kompresní stupeň 8,5? To nemyslíš vážně :lol:

Autor:  Radic [ 17.10.07, 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

tak hlava z Fa135 pasovat na 90% bude. Jen do škodofky musíš mít svody ze 742.135/136 jinak ty podložky po karb a tak, ale dal bych jako michal písty ze 136ky...pak se dá podnikat i s tou vačkou. Jinak komprese na 135ce sou spíš zralé na turbo :D A ten karbec určite 130. Má jen jiné jen nepatrné věci. Pojede jak šlak.

Autor:  Kachnis [ 17.10.07, 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

nevim z ceho vychazis, ale vychazis opravdu spatnym smerem..treba napis k cemu to bude dobry mit tak zalostnej k.p. a vacku ostrou jako krava :roll: pokud trvas na ty vacce 295 tak ale vubec nedavej pisty 135 maj takovy debilni vybrani...to vymysleli soudruzi proto aby 136ce ubrali vykon a zvysili spotrebu, proste uskok vedle...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich :)

Autor:  Speeder [ 17.10.07, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Kupříkladu já mám motor 781.136, koupil jsem do něj vačku 265/258° motorexcel, ale skoro rozdíl nepoznáš. Ale až to setnu a bude to o hlavu kratší, tak to bude teprve mazec. S kompresí chci jít někam kolem 11. Vačka jako díl ti nepomůže, ale vačka jako součást celku už jo.

Autor:  ventYl [ 17.10.07, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.

Autor:  Gemini [ 17.10.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

na 295ku potrebujes kompresny pomer min 11:1 , benzin min 98oct , upravena hlava, tvrde ventilove pruziny atd atd......musis upravit odlahcit a vyvazit klukovy mechanizmus, lebo potom motor zacne tahat pri 4000 a konci pri 7500, samozrejme ak je vsetko OK.....a SEDRom sa to uz tazko krmi, nehovoriac o volnobehu ktory sa dost tazko nastavuje.......

vacka je uz celkom vhodna na zavodenie a do kompletne upraveneho motoru, max vykon moze mat okolo 6500 max krutak 4500-5000 otacok, volnobeh cca 1500

Autor:  Speeder [ 17.10.07, 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

Dá se navrhnout dost tupá vačka i bez potřeby tvrdých ventilových pružin. Nejde jen o úhly otevření 295/295 ale taky o načasování.

Autor:  jizíček [ 17.10.07, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... :D to si myslim no ...

Autor:  Speeder [ 17.10.07, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim, že to pojede hůř než série možná vůbec. Zkus zavolat Čepkovi a řekni mu co chystáš, myslim, že nebude věřit vlastním uším.

Autor:  Radic [ 17.10.07, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

no můžu říct že na ten motor bych ještě v extrému dal 260ku...jinak i po pekelném snížení se nedočkáš ideálního KP pro tu 295ku...ty písty to chce a pak se dá podnikat ;)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/